Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Nätaggregatet ska komma i lager i veckan förhoppningsvis.

Kollar med inköpsavdelning angående 6970-korten och återkommer!

Inte fått något svar kring 6970-korten än.

Du kan dock istället svara på hur mycket jag skall lita på datumet: 2011-10-21 för följande artiklar:

Har lagt en beställning på dessa plus andra reserverade komponenter. Vill gärna ha en fungerande dator innan BF3

Permalänk
Medlem

Jag har beställt en dator från er.

måste man ha en sådan hår för att det ska bli fraktfritt och snabbare leverans ?

http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem
Skrivet av yoyoman:

Jag har beställt en dator från er.

måste man ha en sådan hår för att det ska bli fraktfritt och snabbare leverans ?

http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Snabbare leverans ingår inte, dock får du fri frakt om du "köper" denna.

Så svar på din fråga: Ja

EDIT: Detta får du som bonus utan extra kostnad

- Blixtsnabba leveranser
- Rapp och trevlig kundtjänst
- Bra priser
- Trygghet, vi står på en stabil ekonomisk grund

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

kk tack för svaret glömde den dock haha!

Permalänk
Medlem

Då min corsair H100 har gått sönder som många andras nu. Jag vill ju såklart byta ut denna mot en som funkar men tänkte bara titta om ni kanske hade någon butik eller liknande runt stockholm eller nyköping? Tänkte att jag skulle kunna åka dit med h100 då. Vill att det ska gå snabbt och orkar inte sitta utan något jag betalat för och behöva skicka tillbaka det samt vänta flera dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eavo:

Då min corsair H100 har gått sönder som många andras nu. Jag vill ju såklart byta ut denna mot en som funkar men tänkte bara titta om ni kanske hade någon butik eller liknande runt stockholm eller nyköping? Tänkte att jag skulle kunna åka dit med h100 då. Vill att det ska gå snabbt och orkar inte sitta utan något jag betalat för och behöva skicka tillbaka det samt vänta flera dagar.

Och hur svårt är det att kolla hemsidan om de har butiker? http://www.inet.se/
Det finns en i Stockholm som man lätt kan se där...

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

EDIT: Detta får du som bonus utan extra kostnad

- Blixtsnabba leveranser
- Rapp och trevlig kundtjänst
- Bra priser
- Trygghet, vi står på en stabil ekonomisk grund

får man inte godis längre?

Visa signatur

AMD 5600x

Permalänk
Medlem

Sweclockers rabatt

Hejsan alla!

Hade nyss tänkt att slänga iväg en beställning till inet dock undrar jag hur jag lägger till "gratis frakt" i "kassan" från sweclockers, eftersom att vi medlemmar får gratis frakt.

MVH

Permalänk
Avstängd
Skrivet av to0b:

Hejsan alla!

Hade nyss tänkt att slänga iväg en beställning till inet dock undrar jag hur jag lägger till "gratis frakt" i "kassan" från sweclockers, eftersom att vi medlemmar får gratis frakt.

MVH

http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid... lägg till i kundvagnen bara

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaffy:

söndriga

Grrr!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Don't judge, I'm only 12

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaffy:

Don't judge, I'm only 12

Hehe <3

Permalänk
Medlem

Hej ! jag undrar om ni har någon prisgaranti? i och med ni ligger högre än dom flesta på Razer Battlefield III Imperator Gaming Mouse

er länk. http://www.inet.se/artikel/6606247/razer-battlefield-iii-impe... 699:-

Om man bara tar ett exempel.
http://www.webhallen.com/hardvara/140799-razer_imperator_2012... 565:-

Och då är inte webhallen den som var billigast det fanns andra som låg lägre med.

Vill ju gärna handla av er men inte om jag kan få det 200:- billigare från andra ställen. Ja nu tänker alla det är ju inte 200:- mellan inet och webhallen. Men det var 200 på vissa andra.

Tack för mig.

Visa signatur

Min 24/7 Build i7 950 @ 3.9GHz (1,264 volt)| ASUS Sabertooth X58 | 6x2 GB DDR3 @ 1600 MHz | 7970 |Crucial Sata 6 SSD 128 Gb|Samsung SpinPoint F3 1TB|Corsair AX 850W PSU Modular|Låda Silverstone Raven r02 |Nh-D14 |Windows 7 Home 64-bit|BENQ XL2420t @120hz

Permalänk

Något datum på nya mini chassit t08 från silverstone?=)

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Och hur svårt är det att kolla hemsidan om de har butiker? http://www.inet.se/
Det finns en i Stockholm som man lätt kan se där...

Förstod inte om det innebar service etc. Det var egentligen det jag menade med vad jag skrev. Tänkte ev. ifall man var tvungen att skicka in då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eavo:

Förstod inte om det innebar service etc. Det var egentligen det jag menade med vad jag skrev. Tänkte ev. ifall man var tvungen att skicka in då.

Ok. Visst du kan ju lämna in den där (vet inte hur det är just Stockholm dock) men de måste fortfarande godkänna garantiärendet innan du får en ny så du måste åka dit två gånger i alla fall.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Hej! När får ni in asus gtx580 CU II igen? Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Ok. Visst du kan ju lämna in den där (vet inte hur det är just Stockholm dock) men de måste fortfarande godkänna garantiärendet innan du får en ny så du måste åka dit två gånger i alla fall.

Dem borde fan ge mig en ny på plats om dem har något som kallas service. Behöver bara plugga strömmen till den för att se att den är trasig. Jag har inte ens kört med fläktarna i den från början utan använder chassits kontroller. Har ju testat när jag märkte att den verkade trasig men då hände ju inget när man tryckte på knapparna på pumpen. Inet kanske kan va snäll och svara mig på denna fråga? Är ju rätt besviken.

Permalänk
Medlem

Ganska besvikna på inet faktiskt. Beställde lite Datorgrejer för 1 månad sen, allt innan "deadline" men varorna skickades ändå inte. Allt fanns i lager osv.
Sen idag skulle jag beställa ett chassi och så valde jag inet, tänkte ge dom en chans till att gottgöra sig(har handlat där många gånger och dom skickar grejerna direkt). Får en orderbekräftelse, även denna gång innan "deadline". Varan fanns i lager och allting. Väntar och väntar på det där smset man ska få där det står att som plockar varorna, men det kommer inget sms.. Går sen in och kollar på min order på deras sida och trycker på min vara som jag har beställt... Då står det att varan inte längre finns och att den har ersatts av en nyare samt dyrare version..

Jag har redan betalt över nätet så jag tycker att det är RIKTIGT dåligt att om dom nu inte längre har den versionen jag ville ha så ska man fasen ringa upp eller maila och säga till. Just nu känns det som att detta var sista gången jag beställer från inet!

Permalänk

Bara jag som får error när jag ska betala? Får något Dibs error fel eller nåt (Tror det hette Dibs).

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av mppl:

Ganska besvikna på inet faktiskt. Beställde lite Datorgrejer för 1 månad sen, allt innan "deadline" men varorna skickades ändå inte. Allt fanns i lager osv.
Sen idag skulle jag beställa ett chassi och så valde jag inet, tänkte ge dom en chans till att gottgöra sig(har handlat där många gånger och dom skickar grejerna direkt). Får en orderbekräftelse, även denna gång innan "deadline". Varan fanns i lager och allting. Väntar och väntar på det där smset man ska få där det står att som plockar varorna, men det kommer inget sms.. Går sen in och kollar på min order på deras sida och trycker på min vara som jag har beställt... Då står det att varan inte längre finns och att den har ersatts av en nyare samt dyrare version..

Jag har redan betalt över nätet så jag tycker att det är RIKTIGT dåligt att om dom nu inte längre har den versionen jag ville ha så ska man fasen ringa upp eller maila och säga till. Just nu känns det som att detta var sista gången jag beställer från inet!

Om du redan har betalat så kan du ju alltid fråga om det kanske är möjligt att få den uppdaterade versionen utan pristillägg? att alla ska vara så negativa... tänker du efter lite så måste du väll ändå förstå att det kan bli strul när dom tar ur en vara ur sitt sortiment för att ersätta med en nyare version?

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edasvangen:

Om du redan har betalat så kan du ju alltid fråga om det kanske är möjligt att få den uppdaterade versionen utan pristillägg? att alla ska vara så negativa... tänker du efter lite så måste du väll ändå förstå att det kan bli strul när dom tar ur en vara ur sitt sortiment för att ersätta med en nyare version?

Tror väl knappast att dom kan begära mera pengar för en dyrare produkt än vad som beställdes, när dom själva har byt ut den utan att meddela kunden.

Permalänk
Medlem

Hej min polare bad mig göra ett inlägg här han köpte ett asus 570 oss er igår men han fick inte med batmanspelet som han skulle få ordernummer 1749086

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Är det brist på datormarknaden? Bara 4 av mina 13 varor är i lager i min varukorg. Skyrim får gärna bli försenat 1 eller 2 månader.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Inet
Skrivet av Troberg:

Köpte ett Mionix Zibal 60 utav er förra veckan och fick det igår.
Helt underbart tangentbord!

Dock måste jag bara påpeka en sak och det är att 8 - 0 på raden ovanför bokstäverna har engelska layouten.

Dvs att 8 har *, 9 har (, 0 har )

Detta är lite irriterande om jag ska skriva och titta på siffrorna då det oftast blir fel.
För om ni kollar på svenska layouten så 8 har (, 9 har ) och 0 har =.

När jag skriver blir det rätt tecken men kan vara väldigt störande när man ska skriva snabbt och på tangentbordet visar det andra tecken än vad som skrivs.

Hoppas ni förstår, haha

Det låter märkligt. Vi får undersöka om det är en designmiss på alla tangentbord eller om det bara var ditt. Återkommer!

Skrivet av edasvangen:

Har ni någon aning om när http://www.inet.se/artikel/5409147/xfx-radeon-hd6870-1024mb kommer in på lager? vill slänga iväg en beställning men blir så drygt att behöva vänta på en produkt..

Är beställt men vi har tyvärr inte fått något leveransbesked ännu. Hemsidan uppdateras när vi vet mer!

Skrivet av Tapi0:

Hej Inet! Undrar när http://www.inet.se/artikel/5409220/msi-geforce-gtx-570-1280mb kommer i lager? Stod den 19:e oktober och idag ändrades det till "försenad" hur länge då?

Kommer in i lager i början på nästa vecka!

Skrivet av Rickard11:

Lägger en beställning 14:50 med förhoppningen om att kunna få den dagen efter i och med att ni lovar på eran hemsida att skicka saker beställda innan 15, får sedan ett sms om att varorna plockas ett par timmar efter, men sedan händer inget mer. Inget skickades idag, och självklart är jag besviken. Varför lovar ni att skicka saker om ni inte kan hålla det? Knappast bara jag i den här tråden som varit med om det på senare tid. Det är bättre ni skriver 13:00 eller 14:00 i så fall, än att ge massa falska förhoppningar.

Nu till en fråga. Kommer kategorin "spel" utökas snart eller är det bara tillfälligt för Battlefield 3?

Det kan finnas flera olika anledningar till varför en order inte går iväg. Kontakta oss på info@inet.se eller 031 65 27 00 så kan vi kolla på varför din order inte blev skickad i tid.

Det är något som fortfarande är under planering och inget är bestämt ännu!

Skrivet av Tino:

Inte fått något svar kring 6970-korten än.

Du kan dock istället svara på hur mycket jag skall lita på datumet: 2011-10-21 för följande artiklar:

Har lagt en beställning på dessa plus andra reserverade komponenter. Vill gärna ha en fungerande dator innan BF3

Leveransen på Corsair 800D är försenad men kommer förhoppningsvis i nästa vecka!

Skrivet av MrP*:

Hej ! jag undrar om ni har någon prisgaranti? i och med ni ligger högre än dom flesta på Razer Battlefield III Imperator Gaming Mouse

er länk. http://www.inet.se/artikel/6606247/razer-battlefield-iii-impe... 699:-

Om man bara tar ett exempel.
http://www.webhallen.com/hardvara/140799-razer_imperator_2012... 565:-

Och då är inte webhallen den som var billigast det fanns andra som låg lägre med.

Vill ju gärna handla av er men inte om jag kan få det 200:- billigare från andra ställen. Ja nu tänker alla det är ju inte 200:- mellan inet och webhallen. Men det var 200 på vissa andra.

Tack för mig.

Vi jobbar på att få ner vårt pris!

Skrivet av ericsundell2:

Något datum på nya mini chassit t08 från silverstone?=)

Silverstone Temjin TJ08B-E Svart - Leverans är på ingående, men har inget datum just nu tyvärr.

Skrivet av Eavo:

Skrivet av Eavo:

Dem borde fan ge mig en ny på plats om dem har något som kallas service. Behöver bara plugga strömmen till den för att se att den är trasig. Jag har inte ens kört med fläktarna i den från början utan använder chassits kontroller. Har ju testat när jag märkte att den verkade trasig men då hände ju inget när man tryckte på knapparna på pumpen. Inet kanske kan va snäll och svara mig på denna fråga? Är ju rätt besviken.

Vi har butik på Sveavägen 17, Hötorget! Du är välkommen in att lämna in den där! Är det ett enkel fel att verifiera kan vi självklart byta ut det på plats, men kan inte lova något här utan det är ett beslut som vår tekniker på plats får göra.

Skrivet av phixius:

Hej! När får ni in asus gtx580 CU II igen? Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Asus GeForce GTX 580 1536MB DirectCU II - Kommer i början på nästa vecka!

Skrivet av mppl:

Om en produkt utgått så kontaktar vi alltid kunden! Då det är mycket produkter som utgår löpande har vi inte alltid tid och möjlighet att kontakta kund direkt men det är något som vi jobbar på för att bli bättre!

Det är alltid bäst att kontakta oss direkt på info@inet.se eller 031 65 27 00 med såna här fall så vi kan lösa det på snabbast sätt!

Skrivet av pompa_kumla:

Hej min polare bad mig göra ett inlägg här han köpte ett asus 570 oss er igår men han fick inte med batmanspelet som han skulle få ordernummer 1749086

Du får be din kompis kontakta oss på info@inet.se eller 031 65 27 00 så får vi kolla på det!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/kategori/415/staende-atx/186/corsair

Hur kommer det sig att 700D är dyrare än 800D? Borde det inte vara tvärtom?

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ErDraug:

http://www.inet.se/kategori/415/staende-atx/186/corsair

Hur kommer det sig att 700D är dyrare än 800D? Borde det inte vara tvärtom?

Inte om du kollar prisjakt

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

fixed

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sephrena:

Hur kommer det sig att ni har skrivit Skickat som status och Elektronisk förhandsinformation mottagen 8:02 när Batman spelet man tydligen ska få gratis till grafikkortet inte finns i lager?
Ordernmr 1752837

För att man får en nedladdningskod med grafikkortet, antar jag.

Permalänk
Skrivet av TNordmark:

Tror väl knappast att dom kan begära mera pengar för en dyrare produkt än vad som beställdes, när dom själva har byt ut den utan att meddela kunden.

Sant, men att han kommer hit till forumet och gnäller och skäller ut Inet istället för att KONTAKTA dom och höra hur det blir, när blev sweclockers.com ett supportforum för butiker?

Förstår inte riktigt hur folk tänker när dom kommer hit och skriver och klagar och får vänta på ett svar i flera dagar istället för att ringa in eller skicka iväg ett mail till företaget och få svar direkt/samma dag.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.