Diablo III, SC2: Heart of the Swarm och WoW: Mists of Pandaria på Blizzcon 2011

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kadjoopplo:

Fick känslan av att dom vill på något sätt avsluta serien med den kommande expansionen. Allt ska sluta lyckligt, typ.

Ser verkligen så ut! Livet leker!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 9600X :: AMD Radeon RX 9070 16GB :: Kingston FURY Beast 32GB 6000 MT/s CL30 :: Kingston Fury Renegade 1TB :: Kingston Fury Renegade 2TB :: MAG401QR

Permalänk
Medlem

OMGOMG vad jag längtar till d3!:D Kommer bli tokigt bäst!

Permalänk
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Är egentligen bara intresserad av Diablo III. Köpte Starcraft II och ÄLSKADE Single Player storyn, Multiplayer tröttnade jag på efter bara några timmar, så sjukt enformigt enl. mig (kommer bli slaktad för detta) då det bara går ut på att bygga så fort som möjligt, kanske köper detta oxå för att få se fortsättningen i storyn, kan nog vänta till priset går ner. WoW är säkert kul om man kommer in i de :P, men jag har aldrig vågad mig på att prova, då jag lätt blir beroende av saker och ting och inte har tid att sitta flera timmar om dagen med det, speciellt inte när BF3 kommer landa i brevlådan när som helst.

jag köpte sc2 för sp men vi är i en ganska så grov minoritet misstänker jag....
anledningen är att jag är fruktansvärt dålig på micro så jag blir ruskigt förvånad varje gång jag vinner en match

D3- nerdgasm, kommer nog försöka att köpa mitt första col ed
wow-jag ska inte börja spela, jag ska inte börja spela...
sc2-kommer att köpa exp

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk

Började lira sc2 nyligen och är väl inte så jätteimponerad. Kanske blir bättre med det nya så jag kan nog tänka mig testa det men troligtvis blir det att gå tillbaka till men of war.

Nej jag ser mest fram emot DIII man minns ju alla timmar man lirade ettan och tvåan med polare! Those where the times!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Syncmeister:

Började lira sc2 nyligen och är väl inte så jätteimponerad. Kanske blir bättre med det nya så jag kan nog tänka mig testa det men troligtvis blir det att gå tillbaka till men of war.

Nej jag ser mest fram emot DIII man minns ju alla timmar man lirade ettan och tvåan med polare! Those where the times!

Har du spelat många strategispel innan, typ SC1?

Permalänk
Medlem

så jäkla coolt haha , hoppas på att kunan skaffa en Diablo3 Coll edition såg ballt ut.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Nje, gillar inte strategi spel så mycket

Gissar då att du inte lirat Wc3 öht vilket är spelet där Pandaren faktiskt kom så det är inte en ny ras inom Warcraft och många fans har velat se Pandaren i WoW sen spelet kom

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av Stich:

Har du spelat många strategispel innan, typ SC1?

Japp all the way back to W.A.R och därefter.
Men att kalla nåt av spelen för strategispel är ju helt fel då det i själva verket rör sig om taktik och inte strategi.

Permalänk

D3 trailer = Holy fucking monkeytits batman, its full of win!

Permalänk

Suttit och väntat på att Pandaren ska dyka upp sedan BC, och nu äntligen har de anlänt. Synd bara att jag slutade spela spelet för 2 expansioner sedan. Kommer bli D3 för min del all the way, ser fram emot det!

Close up på tjejen i D3 trailern. Snyggt jobb med ögon och textur på huden

Visa signatur

| CPU: Intel i7 2600K 4,5Ghz | CPU-Kylare: Corsair H60 | MB: Gigabyte G1.SNIPER |
| GPU: Asus GTX 980ti DC3 OC | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16GB |
| PSU: Corsair AX850 | Chassi: FD Define Mini C |
| SSD: Samsung EVO 850 250gb, Samsung EVO 850 500gb |
| Lagring: WD Caviar Green 3x2TB 1x4TB |

Permalänk

Mists of Pandaria är något av det mest patetiska jag sett presenteras inför en flock människor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilgam:

Lyckligtvis blir vi räddade av SWtOR den 20:e december som helt enkelt ser skitbra ut

Om man gillar ett spel där en companion är viktigare än spelare f yes!

Är mer intresserad av Tera och GW2 då SWTOR går mer åt WoW hållet och gör egentligen inget för att utvekcka genen med nya saker som händer runt om kring. SWTOR är just ett RPG där man lagt till MMO, glömde Story driven-MMORPG.

Hellre comabat systemet i Tera, dynamiska events i GW2 men är inte alls glad att betala i månaden för spel längre.
SC2 HoS ser ut att ändra spel stilen totalt och BF3 nästa vecka, kommer klara mig närmsta 2åren

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilroy:

Asså, no offense, men facepalm!

Men det beror ju på hur man spelar, jag gillar inte heller att spela SC2 i multiplayer, men hur statiskt det är beror mest på ens egen förmåga.
!

Nej jag anser att hela idén som onlineläget är uppbyggt på är ganska irriterande. Det är inte realisitiskt, så klart är inte det vad Blizzard ville, men det är det jag gillar.

Tilll ex. En hög marines skjuter på en Battlecruiser med assault rifles? Det borde väll knappast göra någon skada om det var "verkligt".

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inanimate:

Mists of Pandaria är något av det mest patetiska jag sett presenteras inför en flock människor.

Amen

Visa signatur

HTPC Hemmabio Vinyl
CPU Intel 9900k@4.9GHz - Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm MB Gigabyte Z390 Aorus Master RAM Corsair Vengance LPX 16GB 3200Mhz GFX ASUS GTX 1080 Ti FE 11GB PSU Seasonic PRIME Ultra 1000W Gold SSD Corsair Force MP500 240GB Chassi NZXT H440
Gaming/Workstation
CPU Intel i9-7900X @4500 NZXT Kraken X62 MB Asus Prime X299-A GFX AMD Radeon VII RAM Corsair Vengeance RGB 4x8GB 3000MHz PSU EVGA SuperNOVA 750 G1 SSD Samsung 960 EVO M.2 SSD 500GB Chassi Phanteks Enthoo EVOLV ATX

Permalänk

D3 såg hur bra ut som helst, hoppas bara att det inte blir en sånt spel som inte lever upp till sin Trailer.
Meeen jag litar på Blizzard :3

Visa signatur

EVGA G2 Supernova 750W, ... , 2x8GB Vengance, MSI GTX760 4GB Gaming Ed + GTX580 3GB Phantom (ej SLI).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vexo:

Alltså vad!! Pandabjörnar i WoW.... tur man gav upp på WoW iom Lich King.

Skrivet av conluceo:

Va? Är det ett skämt? Kung-fu panda i WoW?

Skrivet av Megacrash:

Håller med, är det ett gammalt April-skämt?

Googla på "pandaren" och gnäll inte om någon ni inte vet Det är mer Kung fu panda som har kopierat warcraft. Det skulle finnas pandarens i anilla också men de fick inte ha med det för att det är ett heligt djur i kina

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inanimate:

vad jag tror:

Vad statistik/rykten säger så försvinner det fler och fler användare från WoW, tror detta är ett försök att hålla kvar asien då många spelare spelar därifrån. Jag menar varför valde dom inte att styra spelet mot exempelvis "Sargeras", som de flesta fans också vill se...

En sak jag personligen skulle vilja se är en grafisk "re-make" på hela spelet, släppa det igen med grymt genomarbetat grafik/design (med massa annat "lore"baserat givetvis...). lovar det kommer kännas som ett nytt spel. Det eller "World of Starcraft"

Visa signatur

1] Arc mini | Z97 | i7 4770K @ 4.4 | CM 212 | R9 290 Tri-X | 2x8GB 1600MHz | HX750 | 840 EVO 250GB + FORCE 128GB | W8.1 | Benq W1300 @ 104"
2] Node 304 | Z77 | i5 2500K @ 4.4 | Noctua NH-U9B | R9 290 Tri-X | 2x4GB 1600MHz | HX650 | FORCE GT 128GB | 3.0 TB | W7 | Philips 50"
3] Dell XPS 13 7500U

Permalänk

Diablo III Black Soulstone

Jäkligt bra få jag säga. Dock verkar 'Bossen / Diablo?' se jäkligt ful ful ut och nästan lite dålig fantasi.

Gillar hur verklighetstroget det verkar. Man märker rätt bra skillnad på det andra klippet med tjejen de släppte för en massa år sedan. Tänkte förövrigt direkt på hur jäklar bra de har fått till ljuseffekter på stearinljusen etc.

Diablo 2 är ju rätt så grymma i sina filmer med även Diablo 1 ser inte så tokigt ut faktiskt med korpen som äter ett öga etc. De borde göra en förbättring på filmerna tycker man även om det knappt behövs

Hoppas bara spelet kan leva upp till vad Diablo har varit. Vill ha något lättspelat som man kan gå in och röja lite på

Säger som många andra.
De borde verkligen göra en långfilm med den grafiken. Skulle köpt det på direkten! Hoppas på många bra filmsnuttar framöver.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Är egentligen bara intresserad av Diablo III. Köpte Starcraft II och ÄLSKADE Single Player storyn, Multiplayer tröttnade jag på efter bara några timmar, så sjukt enformigt enl. mig (kommer bli slaktad för detta) då det bara går ut på att bygga så fort som möjligt, kanske köper detta oxå för att få se fortsättningen i storyn, kan nog vänta till priset går ner. WoW är säkert kul om man kommer in i de :P, men jag har aldrig vågad mig på att prova, då jag lätt blir beroende av saker och ting och inte har tid att sitta flera timmar om dagen med det, speciellt inte när BF3 kommer landa i brevlådan när som helst.

Finns ju svinmånga custombanor !!

Permalänk
Skrivet av krigarkungen:

Blizzard DotA? Fail inc . . .

Fail?

Blizzard brukar lyckas jävligt bra med sina spel, vet du vad WC3 är och vad det kallades samt vilka det var gjort av?

Jag tycker Mists ser väldigt trevliigt ut

//

Permalänk

Håller helt med att blizzard dota och mists of pandaria kommer bli kefft.

Pokémon och björnar det är det WoW handlar om nu, titta bara på streamen när dom sa att om man köpte 12 månaders subscrubtion så fick man ett mount, alla skrek som om Vanilla skulle släppas igen. Det är det WoW handlar om, mounts pets och björnar. Det är så äckligt att dom har förstört ett sådant bra spel.

Och blizzard dota, seriöst. Varför ens försöka på det? De kommer varken konkurrera ut DOTA 2 eller HoN. Och deras spel ser riktigt p12:igt ut. Eller, många tolvåringar kanske vill spela det men ingen seriös gamer. Såg ni ens namnen på gubbarna? Pudge hette Stitches, vafan är det för jävla namn?

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Nej jag anser att hela idén som onlineläget är uppbyggt på är ganska irriterande. Det är inte realisitiskt, så klart är inte det vad Blizzard ville, men det är det jag gillar.

Tilll ex. En hög marines skjuter på en Battlecruiser med assault rifles? Det borde väll knappast göra någon skada om det var "verkligt".

Så där kan man ju inte resonera. Då skulle ju t.ex. schack också vara ett dåligt spel, lycka till att en bonde kan slå ner ett torn själv.

Permalänk
Skrivet av frozrr:

Kung Fu Panda 3!

PRECIS vad jag tänkte på haha

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Diablo III Black Soulstone

Jäkligt bra få jag säga. Dock verkar 'Bossen / Diablo?' se jäkligt ful ful ut och nästan lite dålig fantasi.

Gillar hur verklighetstroget det verkar. Man märker rätt bra skillnad på det andra klippet med tjejen de släppte för en massa år sedan. Tänkte förövrigt direkt på hur jäklar bra de har fått till ljuseffekter på stearinljusen etc.

Diablo 2 är ju rätt så grymma i sina filmer med även Diablo 1 ser inte så tokigt ut faktiskt med korpen som äter ett öga etc. De borde göra en förbättring på filmerna tycker man även om det knappt behövs

Hoppas bara spelet kan leva upp till vad Diablo har varit. Vill ha något lättspelat som man kan gå in och röja lite på

Säger som många andra.
De borde verkligen göra en långfilm med den grafiken. Skulle köpt det på direkten! Hoppas på många bra filmsnuttar framöver.

Hehe ja snyggt som fan är det. Ligger dock många dagars arbete i varje sekund i såna cinematics. Har för mig att Cataclysm-trailern kostade typ 30 miljoner dollar (kan ha helt fel, har för mig det bara). Om det skulle stämma är det runt 2 miljoner kronor/sekund. Alltså typ 14 miljarder för en film på 2h om jag inte yrar :O. Kan det verkligen stämma? xD

Permalänk
Medlem

Fruktansvärt ointressant tbh. Inget nytt, bara samma gamla vanliga spel omstöpta till en sämre variant med sämre estetik etc.

Visa signatur

Playstation 5 + Nintendo Switch
5800x3d - MSI B450 - RX 9070 XT Red Devil - NZXT C1000 - Samsung G8 34

Permalänk

Hehe, alltså, Blizzard skulle slängt in en Hello Kitty expansion till WoW, eftersom spelarna är så fast att de inte kan sluta, och med Hello Kitty så kommer målsgruppen öka med sisådär 20%

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

pandaren har ju finnits med hur länge som helst så det är väl inte särskilt konstigt att den får en större plats i spelet. Det är ju inte direkt något nytt som slängts in i spelet.

Tror det kan bli ballt.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Haha fan va kul idé att kötta in den kinesiska kulturen i spelet XD ASG.

Serious shit now, tror fan de skulle va kul o testa ändå;O även om jag slutat med cata:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Det är ju TOTALT orelevant om det är verkligt eller inte? Jag tycker att det är ganska overkligt att dom inte behöver äta t.ex, men det känns inte som att jag skulle kunna ta spelet på allvar om mina units tog en paus för att käka mitt i en strid. Men det kanske du tycker vore bra?

Hur jävla tråkigt skulle det inte vara att spela ett realistiskt spel?
Inga magier, blir man skjuten en gång så dör man (eller blir halt på ett eller annat sätt, och då måste man gå till sjukhuset o bli inlagd). Men det vore väl kul? Du sitter o spelar lite BF med dina polare så blir du skjuten i benet, då äre bara att säga till polarna att du inte kan vara med på ett par månader för du ska ju göra det enda rätta, att realistiskt ta din karaktär till ett sjukhus och sen på rehab och grejer!

Låter som ett fantastiskt kul spel...