Diablo III, SC2: Heart of the Swarm och WoW: Mists of Pandaria på Blizzcon 2011

Permalänk
Melding Plague

Diablo III, SC2: Heart of the Swarm och WoW: Mists of Pandaria på Blizzcon 2011

På Blizzards årliga spelmässa Blizzcon släpps i vanlig ordning en mängd nya filmsekvenser från kommande titlar. Det vankas uppföljare till några av världens mest populära spelserier.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Är intresserad av någon som spelar SC just nu, vad ni tycker om de nya units som kommer introduceras. Jag ser inga fördelar alls men jag är inte så insatt. Verkar bli jävligt mycket mer pillande för spelare iallfall. (kollar bara streams)

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Holy Cow!

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk

Tycker att de nya unitsen för HotS verkar vara rätt schyssta.

Vissa har dock lite tveksamma användningsområden.

Visa signatur

[Cooler Master Elite 430[Intel Core i5 3570K] [Gigabyte Gtx 670 2Gb OC] [Asus P8Z77-V] [Corsair 8Gb XMS3] [Corsair 650W] [Samsung 840EVO 120Gb] [Samsung F3 500Gb HDD]

Permalänk
Medlem

Oooooo, Diablo 3 men jag tycker att de börjar ha slut på fantasi vad det gäller WoW.

Visa signatur

PC: i5 12400f | RX7900 GRE | 32GB DDR4
Audio: Audioengine D1 | Fidelio X2 | SHP9600 | HarmonicDyne Athena | Aria SE

Permalänk

Kan bli intressant för MMO folket.
Själv lirar man endast FPS.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Starcraft II HotS ska definitivt köpas för storyn, men de nya enheterna gillade jag inte.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Kul att de har lite humor med dota-trailern

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Diablo 3 wieee!! Dags att låta wow dö nu, bara blivit sämre från wotlk start. Monk blir ny heroclass, hjärndöda spelare får gladiator som monk utan att veta hur klassen ens fungerar (s5 och 6 dk all over)

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem

Är egentligen bara intresserad av Diablo III. Köpte Starcraft II och ÄLSKADE Single Player storyn, Multiplayer tröttnade jag på efter bara några timmar, så sjukt enformigt enl. mig (kommer bli slaktad för detta) då det bara går ut på att bygga så fort som möjligt, kanske köper detta oxå för att få se fortsättningen i storyn, kan nog vänta till priset går ner. WoW är säkert kul om man kommer in i de :P, men jag har aldrig vågad mig på att prova, då jag lätt blir beroende av saker och ting och inte har tid att sitta flera timmar om dagen med det, speciellt inte när BF3 kommer landa i brevlådan när som helst.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Wow år 1: 5 Wow år 2: 4 Wow år 3: 3 Wow år 4: 2 Wow år 5: 1 Wow år 6: 0, Man ser ett mönster över vart Mists of Pandaria håller på att ta vägen.

Permalänk
Medlem

Alltid kul med nyheter på nätterna, haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Är egentligen bara intresserad av Diablo III. Köpte Starcraft II och ÄLSKADE Single Player storyn, Multiplayer tröttnade jag på efter bara några timmar, så sjukt enformigt enl. mig (kommer bli slaktad för detta) då det bara går ut på att bygga så fort som möjligt, kanske köper detta oxå för att få se fortsättningen i storyn, kan nog vänta till priset går ner. WoW är säkert kul om man kommer in i de :P, men jag har aldrig vågad mig på att prova, då jag lätt blir beroende av saker och ting och inte har tid att sitta flera timmar om dagen med det, speciellt inte när BF3 kommer landa i brevlådan när som helst.

Håller helt med dig vad gällande SCII! Storyn är underbar, fast onlineläget avskyr jag. Alldeles för "statiskt"/För mycket hardcounters. "Gammal" Command & Conquer veteran här.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Ge oss DIII nu! Äckligt bra cinematic D:

Permalänk
Medlem

Kung Fu Panda 3!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Skrivet av xXxlGurrAlxXx:

Ge oss DIII nu! Äckligt bra cinematic D:

THIS!

Sjukt bra!!

Permalänk
Medlem

Ja herregud va blizzard är grymma på cinematics! Hade dem släppt diablo som film med sådan grafik hade jag tamejfan gått på premiären..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myskah:

Oooooo, Diablo 3 men jag tycker att de börjar ha slut på fantasi vad det gäller WoW.

Jo, av alla trailers så var den nog minst lockande. Ändå saknar man smått alla timmar man haft med sina karaktärer tidigare när man spelade. Känns dock som detta var den minsta expansionen dom gjort.

Annars så lockar nog Diablo och dota mest. Spelat sönder mig på starcraft för ett tag.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Pokémon systemet införs ju dessutom i form av pets i wow också.
Höjdpunkten med hela blizzcon hittills är ju Blizzard dota dock

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Inte många som fortsätter spela wow med de kostnaderna

Visa signatur

AMD 6100FX 3.8Ghz | Asus Sabertooth 990FX | Corsair Vengeance 8gb 1600MHz | A-data SP900 128GB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung spinPoint 500GB | Samsung spinPoint 320GB | Nvidia XFX Geforce GTS 450 1GB | Corsair 550W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

onlineläget avskyr jag. Alldeles för "statiskt"/För mycket hardcounters. "Gammal" Command & Conquer veteran här.

Asså, no offense, men facepalm!

Men det beror ju på hur man spelar, jag gillar inte heller att spela SC2 i multiplayer, men hur statiskt det är beror mest på ens egen förmåga.

EDIT: Var lite för snabb på posta knappen.

Jag tror jag gillar det mesta av förändringarna i SC2 faktiskt, Carrier och Mothership har inte funkat särskilt bra. Carriers finns redan i BW där jag tycker dom är magnifika.

Thors är coola men har inte riktigt funkat så bra, tyvärr. Ibland funkar dom väldigt bra, ibland funkar dom inte alls. Jag gillar dock inte ändringen, dels tycker jag hela grejen med att bara kunna ha 1 enhet inte funkar riktigt i Starcraft, undantaget var Protoss, men även Mothership kändes mest som gimmick.
Nu känns Thors som en slags massiv siege tank, otroligt cool men fyller ingen riktig funktion och passar inte riktigt in som jag ser det.
Ändringarna i Zerg ser riktigt intressanta ut!

Permalänk
Medlem

Alltså vad!! Pandabjörnar i WoW.... tur man gav upp på WoW iom Lich King.

Permalänk
Medlem

Va? Är det ett skämt? Kung-fu panda i WoW?

Visa signatur

Intel 2600K @ stock | Asus P8P67 Pro | 8 GB Corsair Vengeance | MSI GTX 560 Ti | Intel 510 SSD | 2 TB HDD | Define R3 | Prolimatech Genesis

Permalänk

Cataclysm var ett stort misslyckande, men mists of pandaria är ännu värre, det är inte ens wow längre, cataclysm hade iallafall kvar lite av den "mysiga wowkänslan". Max spelar jag igenom lite av 4,3 fast sen är det hejdå till wow.

WoW R.I.P

Visa signatur

|CM Haf 922|GTX 560 ti oc|G.Skill 8GB CL9 1600Mhz Ripjaws Gaming|Intel Core 2500k 3,3ghz|FSP Aurum 700W|P8P67 PRO REV B3|CM Hyper 212 plus|Hörlurar: AKG K 480 NC|

Permalänk
Medlem

Alltså var det där verkligen animerat? Hon tjejen i diablo 3, galet snyggt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Vexo:

Skrivet av conluceo:

Va? Är det ett skämt? Kung-fu panda i WoW?

Ni har inte spelat Warcraft märker jag

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Kul med en ny expansion till wow. men började redan tappa intresset när lich king kom tyvärr för min smak. men kul för er andra där ute

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vexo:

Håller med, är det ett gammalt April-skämt?

Permalänk
Skrivet av MooD:

Alltså var det där verkligen animerat? Hon tjejen i diablo 3, galet snyggt.

Du vet LA:Noire Det är ju också sådär äckligt snyggt. Tror de använder Mocapping och Motionscan

Typ som här:

Permalänk
Medlem

I just jizzed in my pants...... Kommer inte bli mycket till uteliv framöver..