Letar efter folk att köra Bloodline Champions med

Permalänk
Medlem

Letar efter folk att köra Bloodline Champions med

Hejsan tycker Bloodline Champions är ett väldigt roligt spel men nu är det så att jag känner inga som spelar det och skulle gärna vilja hitta lite folk att lira med.

Någon som är sugen? Heter Veilan in game är grade 8

Permalänk
Medlem

Det är helt klart ett kul spel, men jag har varit lite i samma sits.. ingen att spela med sedan betan :/

Permalänk
Medlem

Hamnat för samma, men följde med kompisarna till League of Legends istället.
Efter många år(när var betan?) har jag äntligen tröttnat på LoL, för tillfället... vem vet?

Permalänk
Medlem

yeah är verkligen synd att det är så lite personer som spelar de spelet. aja blir la att hitta något nytt spel =/

Permalänk
Medlem

Jag söker några att spela med och ev. bilda ett team med då det är helt omöjligt att spela bra med några random P12s.

Jag är grade 9,lvl 8 och lirar Glutton men försöker även nu att träna upp mina skills med psychopomp

Adda GamePunk i blc om ni e intresserade av att spela nån match med mig

Visa signatur

Extrem indiespel gamer

Permalänk
Medlem
Skrivet av yuuraki:

Jag söker några att spela med och ev. bilda ett team med då det är helt omöjligt att spela bra med några random P12s.

Jag är grade 9,lvl 8 och lirar Glutton men försöker även nu att träna upp mina skills med psychopomp

Adda GamePunk i blc om ni e intresserade av att spela nån match med mig

Addad.

Ni kan också adda Elitist. Mainar healer men kan spela det mesta.

Fixar också kanalen Sweclockers gå in i den och se till att ni bockat i rutan precis ovanför timestamps i chattfönstret så auto-joinar ni varje login.