Permalänk
Medlem

Logga ut från android?

Hej, har ett eine kleine problem nu. Hur logga man ut ifrån android market? jag har ju ett google konto men nu vill jag ju logga ut från mitt google konto, hur gör man. ska nämligen lämna bort telefonen nu och vill inte att mitt google konto ska finnas tillgängligt för andra.

Permalänk
Medlem

Fabriksåterställning?

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Det ska logga ut om du lägger i ett nytt Sim-kort.

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem

Fabriksåterställning är väl det bästa alternativet.. annars; Inställningar > Konton och synkning > Markera kontot > Ta bort konto.

Visa signatur

"Var inte för optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg."

Permalänk
Medlem

Man kan inte ta bort googlekontot, fabriksåterställning är vägen att gå...

För mig på desire hd revolutoon, wildfire med cyanogen och legend med standard.

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem

Vet inte om detta fortfarande fungerar då det var över ett år och två mobiler sedan jag gjorde det senast, men prova att gå in på settings/applications/manage applications/gmail och tryck clear data. Gå sen in på t.ex. Gmail eller Market för att skriva in ett nytt konto.

Om detta inte skulle fungera finns det andra sätt byta konto utan att köra fabriksåterställning, det kan dock vara ganska jobbigt.

Permalänk
Medlem

försvinner alla numer och kontakter när man gör fabriksåterställning?

Permalänk
Medlem

Beror på var du sparar dem. Om du sparar dem direkt på telefonen kommer de att försvinna om du gör en fabriksåterställning...

Permalänk
Medlem
Skrivet av footy:

försvinner alla numer och kontakter när man gör fabriksåterställning?

En fabriksåterställning är precis vad det låter som. Du återställer ALLT i telefonen, inställningar, applikationer kontakter osv. Men jag antar att du synkar dina kontakter till ditt Gmail-konto? Så där har du givetvis kvar dem.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10