Beslutsångest gtx 580 / CDON-okt kampanjen.

Permalänk
Skrivet av nimber:

När beställde du?

I lördags.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

Ni i den här tråden får gärna posta när ni fått era kort.. Gärna tillsammans med när ni beställde. Kan vara kul o se i vilken ordning som CDON levererar korten. Jag sitter o knyter näven i fickan o väntar, men jag tänkte att jag inte ska skälla på dem i onödan.
Skulle de leverantörer som jag handlar med i yrket lagerföra artiklar som sedan inte finns så skulle det bli liv i luckan..
I morgon onsdag så har det gått tre arbetsdagar, tänkte ge dem till fredag innan jag eldar igång.

Permalänk
Medlem

Fint att man bytte till ett Asus 580. Det är postat och på väg till mig.
De 300 kr mer man fick betala är värt varenda krona för att ha kortet redo på BF3-kvällen på torsdag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AJ79:

Fint att man bytte till ett Asus 580. Det är postat och på väg till mig.
De 300 kr mer man fick betala är värt varenda krona för att ha kortet redo på BF3-kvällen på torsdag.

4125:- kostar billigaste asus kortet enligt prisjakt och det är ca 500kr mer än vad vi fick msi kortet för och det är värt några extra dagar enligt min plånbok iaf.

Permalänk
Medlem

Beställning

Jag var i kontakt med dom på cdon idag, dom verkar ha fullt upp med alla beställning (rofl). Men fick ett svar på grafikkorten och det var att dom under morgondagen, alltså 26/10 kommer skickas så fort dom når lagret. Så tortera dom inte med massa mer mail, för då kanske dom ägnar all sin tid att svara på det istället. Bara att hålla tummarna!! funderat länge på om det var värt med ett gtx 580, när nya generationen kommer om ett tag.. Men vafan ska vänta kan man behöva vänta hela livet, och om man köper något är det lika bra att slå till stort så de inte blir något skit, 3600~var ju som hittat. Hade kunnat köra dubbla gtx 460, men känns lite säkrare att köra dubbla 580.. Och bara njuta. Tror dessutom det kommer ta ett bra tag innan man behöver något värre på grafikfronten? Rätta mig om jag tänker skruvat, alla är vi ju olika

Visa signatur

NZXT Phantom Vit ATX, SSD 80GB Intel X25-M G2 2,5-tum, 2TB Seagate Barracuda Green, Corsair 8GB 1600MHz, Intel Core i7 2600K 3,4GHz(4.2 Ghz), Asus P8Z68-V Pro, Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär, MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II, Noctua NH-D14, TFT BenQ 24'' G2420HDBL 1080p LED, Logitec G19, R.A.T 5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wesslan1:

4125:- kostar billigaste asus kortet enligt prisjakt och det är ca 500kr mer än vad vi fick msi kortet för och det är värt några extra dagar enligt min plånbok iaf.

Inte riktigt. Asus-kortet var med i 5%-kampanjen så det blev 3942 kr inkl frakt och fakturaavgift.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AJ79:

Inte riktigt. Asus-kortet var med i 5%-kampanjen så det blev 3942 kr inkl frakt och fakturaavgift.

Alla hårdvarudelar är det alltid 5% på.
Så det är ingen direkt kampanj.

Du kan använda koden 1 gång för 1 köp varje månad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Alla hårdvarudelar är det alltid 5% på.
Så det är ingen direkt kampanj.

Du kan använda koden 1 gång för 1 köp varje månad.

A fan. Fint
Tack för infon!

Permalänk
Medlem

Blir galen! Har också beställt ett kort ifrån cdon. Men funderar på att avbeställa och åka och köpa ett på annat håll! Vill ju helst ha det till imorgon så jag kan lira, ja ni vet vad :-)!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nerfus:

Blir galen! Har också beställt ett kort ifrån cdon. Men funderar på att avbeställa och åka och köpa ett på annat håll! Vill ju helst ha det till imorgon så jag kan lira, ja ni vet vad :-)!

de får du gärna göra så ja kan få det istället! <3

Permalänk
Medlem

Beställde i lördags runt 16:00 och mitt kort har fortfarande inte skickats

Permalänk
Medlem

Jag beställde förra onsdagen :/

Permalänk
Medlem

Stod 3-6 dagar när jag beställde i lördags. Med tanke på att dom inte arbetar på helger så blir 6 dagar på måndag. Har det inte skickats då så reagerar jag. Inte hela världen om man inte skulle få det denna veckan. Finns så mycket annat att göra i livet

Visa signatur

"- Du, kan jag ringa upp dig senare. Det är någon idiot i toabåset bredvid
som sitter och svarar på allt jag säger till dig."

Permalänk

Nej, nu fan får det vara nog. Avbeställde mitt kort nyss, pallar inte vänta längre.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

Fick en delleverans på nätagget. Inget kort.
Beställde i lördags morse.

Ändrade topicen med så den stämmer lite bättre..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

asså de surt att inte vet när man får kortet men visserligen dör jag inte av att vänta men fan kan knappt spela BF3 på LOW med graffen som jag har nu

Permalänk
Medlem

Fick mitt Asus 580 idag.. installerat och klart och 90-150 fps i BC2. Nu är jag redo för BF3-premiären imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av AJ79:

Fick mitt Asus 580 idag.. installerat och klart och 90-150 fps i BC2. Nu är jag redo för BF3-premiären imorgon

underbart.

Permalänk
Medlem

Dom har ändra status från tillfälligt slut till 1-3 arbetsdagar. Så med lite flyt så kanske dom skickar i morgon och man har det på fredag.

Visa signatur

"- Du, kan jag ringa upp dig senare. Det är någon idiot i toabåset bredvid
som sitter och svarar på allt jag säger till dig."

Permalänk
Medlem
Skrivet av lurman:

Dom har ändra status från tillfälligt slut till 1-3 arbetsdagar. Så med lite flyt så kanske dom skickar i morgon och man har det på fredag.

hoppas du har rätt

Permalänk
Medlem

Såg nyss att de har ändrat status på min order till "varorna packas" vilket betyder att det kanske hinner fram tills imorgon. Om inte annant så känns det bra att veta att det är på väg.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Även jag har varorna packas nu på mitt 580. Tidigare paketet med övriga delar tog 1-2 dagar efter det stod packas då SMS avisering är ibland 1 dag snabbare än avi så har man tur går paketet iväg ikväll/natt med frakt hela dagen imorgon och framme på eftermiddagen. Man kan ju hoppas iaf

Permalänk
Medlem

Någon som fått bekräftelse på att det skickats? Mail eller sms? Jag har inte hört något än iaf. Men när mina andra saker skickades i veckan så fick jag inte sms förrän vid 20-21 tiden. Så hoppet finns där

Visa signatur

"- Du, kan jag ringa upp dig senare. Det är någon idiot i toabåset bredvid
som sitter och svarar på allt jag säger till dig."

Permalänk
Skrivet av Mazchi:

Ni i den här tråden får gärna posta när ni fått era kort.. Gärna tillsammans med när ni beställde. Kan vara kul o se i vilken ordning som CDON levererar korten. Jag sitter o knyter näven i fickan o väntar, men jag tänkte att jag inte ska skälla på dem i onödan.
Skulle de leverantörer som jag handlar med i yrket lagerföra artiklar som sedan inte finns så skulle det bli liv i luckan..
I morgon onsdag så har det gått tre arbetsdagar, tänkte ge dem till fredag innan jag eldar igång.

Mitt kort blev skickat idag enligt hemsidan, bör få den imorgon. Beställde i söndags eftermiddag.

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spefaktiv!:

Mitt kort blev skickat idag enligt hemsidan, bör få den imorgon. Beställde i söndags eftermiddag.

okej. Det står inget om att det är postat på min sida. Jag beställde klockan 14 i söndags. Det ser lite annorlunda ut hos mig för jag beställde fler saker i samma order. Men dom har jag redan fått. Det borde ju dykt upp ett sms ikväll att posten mottagit min försändelse eller att cdon har skickat ut mitt kort. Jag vet dock inte om min försändelse kommer ha samma kollinummer som dom sakerna jag redan fått. Men tycker att den borde ha en egen.

Aja får maila dom imorgon annars. Störigt om det ligger på posten i morgon och jag inte får reda på det förrän avi:et kommer nästa vecka.

Visa signatur

"- Du, kan jag ringa upp dig senare. Det är någon idiot i toabåset bredvid
som sitter och svarar på allt jag säger till dig."

Permalänk
Medlem

Mitt skickades igår och var i Stockholm tidigt imorse och då jag bor i Uppsala hoppas jag kortet kom med postens morgonleverans och att ett sms kommer under dagen....hoppas hoppas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wesslan1:

Mitt skickades igår och var i Stockholm tidigt imorse och då jag bor i Uppsala hoppas jag kortet kom med postens morgonleverans och att ett sms kommer under dagen....hoppas hoppas!

Jo, samma här

Permalänk
Medlem

Hämtat ut mitt nu och ska precis installera det i burken

Visa signatur

CPU: 2700k@4,5GHz - Mobo: ASUS P8Z77-V PRO - GPU: Palit gtx1060 - Minne: 16gb ram-Skärm Eizo Foris FS2333-BK

Permalänk
Medlem

Beställde i lördags morse och mitt fanns att hämta hos litt ombud kl.11 i fredags. Fungerar finfint!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Även mitt dök upp igår, vilken räddning