Permalänk
Avstängd

Spärra någon från Msn,hur gör man?

Har en person som jag har fått i min lista som jag vill ta bort permanent,bara högerklicka och ta bort?vill inte att den personen ska se om jag är online även om jag inte har han kvar i min lista,tacksam för hjälp!

Visa signatur

Signatur redigerad av Aser: Marknadsföring ej tillåtet

Permalänk
Medlem

vet inte, men sist jag tog bort någon var genom att trycka. "visa mig som offline för den här personen" sen ta bort verkade funka iallfall. Du kan ju testa med 2 konton ifall du är osäker.

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Avstängd

Hittar inget sådant...har senaste Msn versionen

Visa signatur

Signatur redigerad av Aser: Marknadsföring ej tillåtet

Permalänk
Medlem

När du väljer "ta bort" och trycker på ok får du upp en ruta om du även vill blockera personen. That should do the trick!

Permalänk
Medlem

blocka först

Permalänk
Avstängd

Hur blocka först? korkade frågor men men

Visa signatur

Signatur redigerad av Aser: Marknadsföring ej tillåtet

Permalänk
Medlem

högerklicka på namnet?

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Avstängd

Finns inget sådant alternativ där

Visa signatur

Signatur redigerad av Aser: Marknadsföring ej tillåtet

Permalänk

visa som offline för personen kan du välja

Visa signatur

Dator: Corsair Carbide 400R | ASUS P8Z68-V PRO | i5-2500K | | Noctua NH-C12P SE14 | DDR3 1600MHz 8GB | Corsair HX 650W | Gainward GeForce GTX 570

Permalänk
Avstängd

går inte det heller om jag högerklickar på personen ifråga (:..har alla ni andra ngn gammal Msn version med fler funktioner?
Vet att förr kunde man högerklicka..blockera och ta bort men det tycks inte funka längre..kan man hitta en äldre version att installera då?

Visa signatur

Signatur redigerad av Aser: Marknadsföring ej tillåtet

Permalänk
Medlem

har nyaste.

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Skrivet av fjamsetramsa:

går inte det heller om jag högerklickar på personen ifråga (:..har alla ni andra ngn gammal Msn version med fler funktioner?
Vet att förr kunde man högerklicka..blockera och ta bort men det tycks inte funka längre..kan man hitta en äldre version att installera då?

Här har du versionen innan MSN 2009

Visa signatur

"If you hit a wall push through it"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Blueprints:

Här har du versionen innan MSN 2009

Tack ska prova den

Visa signatur

Signatur redigerad av Aser: Marknadsföring ej tillåtet