Permalänk
Medlem

Game got disconnected ()

Ny uppdatering, ny dc?

Nån mer som får den?
Nån som vet om man kan göra ngt åt det?

Permalänk
Medlem

jag får den oxå

Visa signatur

Chassi: Fractal Define R6 Kyling: Corsair h150i Pro 360 Cpu: 9900k
Mb: Gigabyte Aourus Master z390 Gpu: 1060 6gb
Ram: 16gb Gskill Trident Z Psu: Seasonic focus+ 750w gold

Permalänk
Medlem

Händer för mig också. Oftast när man har en riktigt bra runda.

Visa signatur

Dator 1:GA-990FXA-UD3| 1090T 3.2 GHz||RX 480||8GB Hyper X 1600MHz||Samsung 850 EVO 250 Gb, WD Caviar Black 750Gb, WD Caviar Blue 1TB||Fractal Design R5||Corsair HX650||Noctua NH-D14||Asus Xonar DGX||
Dator 2: M4A785TD-V EVO|| 965 BE 3.4 GHz||R9 380||4GB 1333 MHz||F3 320 GB||Antec P183||Corsair TX650||CM Hyper 212+||

Permalänk
Medlem

Fick det nyss!

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk

Måste vara spelet som inte accepterar server-side uppdateringen eller dylikt. fått den ett par gånger nu :/

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

kan inte joina games får samma fel :´(

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Fick precis samma. Har inte haft några som helst problem innan. Men ikväll har jag fått en "BF3.exe har slutat att fungera" samt "()game got disconnected".

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

Samma här, fan så less man blir :/

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

En ny:

Och detta hände på ca 2 sekunder.

EDIT: Battlelog buggar ur också. Får en battlereport varje minut från gången innan senaste rundan. Mina poäng verkar inte ha räknats...

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

https://help.ea.com/article/online-ports-for-battlefield-3

Det funkade för mig iaf Kanske kan funka för någon annan också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokrax:

https://help.ea.com/article/online-ports-for-battlefield-3

Det funkade för mig iaf Kanske kan funka för någon annan också.

Ska väl inte säga att det är omöjligt att det hjälper. Men det vore konstigt att så många upplever samma problem precis efter senaste uppdateringen. Jag har som sagt inte haft några problem alls förrän idag.

Dessutom är den där artikeln från oktober.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samus:

Ska väl inte säga att det är omöjligt att det hjälper. Men det vore konstigt att så många upplever samma problem precis efter senaste uppdateringen. Jag har som sagt inte haft några problem alls förrän idag.

Dessutom är den där artikeln från oktober.

Jo jag tycker också att det verkar konstigt, men jag fick problemen, öppnade portarna och då slutade problem. Sen kanske jag bara har haft tur med servrarna eller nå sånt iofs.

Edit: Det kan ju vara värt ett försök iaf

Permalänk
Medlem

Har precis samma problem. Endast nu efter sista uppdateringen. Är det någon som vet något annat? Funkar det att öppna portarna?

Permalänk
Medlem

hände några gånger ganska frekvent först men efter det har de funkat bra faktiskt

Permalänk

Händer mig ganska frekvent efter deras uppdatering. Alltid något. Jippie. -.-

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem

Får detta konstant nu. Oavsett vilken server får jag detta efter 20sec~.. Har fungerat perfekt tidigare :/

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem
Skrivet av ziim0n:

Får detta konstant nu. Oavsett vilken server får jag detta efter 20sec~.. Har fungerat perfekt tidigare :/

Samma sak har hänt mig. Fram tills igår så fungerade spelet nästan felfritt, några disconnects och så men inte särskilt ofta, men nu är det fullständigt ospelbart. Vid de få tillfällena som jag kommer in på en server så ramlar jag alltid ur direkt.

Permalänk
Medlem

blåste om burken och har dehär problemet nu.. väldigt iriterande. ingen som hittat nån lösning?

Visa signatur