Chuck Norris + wow = true

Permalänk
Medlem

Chuck Norris + wow = true

Permalänk

Patetiskt. Är blizzard desperata?

Visa signatur
Permalänk

Asså vad är det med chuck norris förutom att han är världens sämsta skådespelare ?

Permalänk
Medlem

Han är chuck norris?

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Skrivet av LTsm:

Han är chuck norris?

Och ? du är du . careface.

Permalänk
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Patetiskt. Är blizzard desperata?

Antagligen inte, de har väldigt stor marginal i subs för att gå med vinst i wow, starcraft 2 är en succe, diablo 3 lär sälja som smör... De klarar sig gott och väl tills de släpper sitt nästa mmo. Sen att detta är ytterst fånig kan man ju tycka

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillvirus:

Asså vad är det med chuck norris förutom att han är världens sämsta skådespelare ?

han var "cool", det har nu eskalerat lite och jag tycker det är ett kul skämt

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillvirus:

Asså vad är det med chuck norris förutom att han är världens sämsta skådespelare ?

OnT: Märks att Blizzard börjar bli lite desperata, kan tänka mig att de tappar fler och fler spelare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillvirus:

Asså vad är det med chuck norris förutom att han är världens sämsta skådespelare ?

R.I.P

Visa signatur

Stationära : Datorlåda: Bitfenix Outlaw Grafikkort: EVGA GeForce GTX 580 1536MB SOC Processor: Intel Core i5 2500K Nätagg: OCZ ModXStream PRO 600W SSD: OCZ SSD Agility 3 60GB HDD: 250gb
Bärbara: Packard Bell Easynote TM85

Permalänk
Medlem

Nej men seriöst så är det enda Chuck kan göra för WoW är att round-house-kicka GW2's release bakåt ett par år eller två.

Visa signatur

Stationära : Datorlåda: Bitfenix Outlaw Grafikkort: EVGA GeForce GTX 580 1536MB SOC Processor: Intel Core i5 2500K Nätagg: OCZ ModXStream PRO 600W SSD: OCZ SSD Agility 3 60GB HDD: 250gb
Bärbara: Packard Bell Easynote TM85

Permalänk
Medlem

ser det här som fanservice

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lud0zify:

Va?

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolbarn5:

When chuck norris gives you the finger, hes telling you how many seconds you have to live.

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Medlem

GW2's release kommer väll bli en flopp, precis som alla andra MMORPG spel, de senaste 7 åren. Även om folk lämnar WoW skulle jag inte tro att Blizzards budget är inom något räckhåll i fara och kommer förmodligen aldrig vara heller. Ett bra företag med MÅNGA bra produkter, om jag inte är helt ute och cyklar.
Fler och fler spel tillverkare går över till konsol baserade spel och blizzard bara flinar åt dom, Vilket jag förstår.. för dom får bara mer och mer andelar på PC-spels marknaden.

Permalänk
Medlem

Haha så till slut kommer Chuck norris med som karaktär till wow.
Hur länge har han inte figurerat bland spelare i skämt miljö.
"Chuck norris dont need a {star}, he is the {star}"
"Chuck dont need to kill a enemy, they are allrdy dead when he arrive"
"No need for a {dirge}, Chuck use his hands."
And the fail humor continue to ever lasting ending.

Just den där "dirge" humorn är GAMMAL

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

fan vad chuck norris har blivit gammal -.- och utkötad samt med wow är skit spel

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolbarn5:

Roundhouse In Penis.

Permalänk
Medlem

Chuck Norris tror också på en magisk gubbe i atmosfären.

Permalänk
Medlem

Dem har ju tidigare haft reklam med både Ozzy och Mr.T.

Permalänk

Äh, Chuck Norris har ändå inget att sätta emot MacGyver.

Visa signatur

Netbook: ASUS Eee 1001PX w/ Intel Atom N450 | 1TB Western Digital i extern docka | 22" BenQ V2220 LED-LCD

Har blivit spelsugen så en speldator är på gång. Håll utkik! Det kan dyka upp något i galleriet...

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Dem har ju tidigare haft reklam med både Ozzy och Mr.T.

Just det, kommer ihåg att Ozzy reklamen var anledningen till att jag fick ett kort återfall till wow träsket :/

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Ghosts sit around campfires and tell Chuck Norris stories..

Permalänk
Medlem

When Chuck Norris does push-ups he doesn't push him self up. He pushes the earth down.

Permalänk

Ozzy reklamen fick till och med mig att för cirka en tredjedels sekund fundera på att prova wow

Permalänk
Hjälpsam
Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Dem har ju tidigare haft reklam med både Ozzy och Mr.T.

3 år senare kommer chuck norris fatta att dom har slut på Ide'r

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem
Skrivet av SyndroMm:

GW2's release kommer väll bli en flopp, precis som alla andra MMORPG spel, de senaste 7 åren. Även om folk lämnar WoW skulle jag inte tro att Blizzards budget är inom något räckhåll i fara och kommer förmodligen aldrig vara heller. Ett bra företag med MÅNGA bra produkter, om jag inte är helt ute och cyklar.
Fler och fler spel tillverkare går över till konsol baserade spel och blizzard bara flinar åt dom, Vilket jag förstår.. för dom får bara mer och mer andelar på PC-spels marknaden.

Guild Wars 1 var en enorm succé. GW2 har ingen månadskostnad så det kan i princip inte floppa, nästan alla som spelade GW1 kommer att köpa GW2. Samt enormt många nya spelare, det kan endast bli en stor succé och inget annat. ArenaNet ska man inte underskatta då de är ett fruktansvärt bra företag med en enorm respekt av en stor skara spelare. Många utvecklare utvecklar multiplattform för att deras utgivare vill ha in de stora pengarna, från samtliga plattformar. De tycker inte en plattform räcker, helst alla tre.
Blizzard är bra, jag själv tycker om Blizzard något enormt. Men underskatta inte Guild Wars och ArenaNet, speciellt med tanke på att Guild Wars fortfarande har en stor aktiv fanskara än idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SyndroMm:

GW2's release kommer väll bli en flopp, precis som alla andra MMORPG spel, de senaste 7 åren. Även om folk lämnar WoW skulle jag inte tro att Blizzards budget är inom något räckhåll i fara och kommer förmodligen aldrig vara heller. Ett bra företag med MÅNGA bra produkter, om jag inte är helt ute och cyklar.
Fler och fler spel tillverkare går över till konsol baserade spel och blizzard bara flinar åt dom, Vilket jag förstår.. för dom får bara mer och mer andelar på PC-spels marknaden.

Rift har tydligen runt 1 mile subscribers.

Permalänk
Medlem

Kostnad för reklam med Chuck Norris < Intäkterna tack vare ökat antal spelare

Rätt enkelt, rätt rolig reklam också

Permalänk

Chuck Norris är bäst, det är ett obestridligt faktum.

"Chuck Norris sleeps with a night light. Not because Chuck Norris is afraid of the dark, but the dark is afraid of Chuck Norris."