Permalänk

Dota 2 key att ge ut

Har en Dota key som jag kan ge bort.
Söker alltid efter roligt folk att spela med så om du är Dota 2 intresserad (duktig och spelar några dagar i veckan) hör av dig.
Krav är mic och skype.

Visa signatur

5900 + 3080

Permalänk
Medlem

Intresserad, 15 år. Spelat Dota sen jag var 7 år. Spelar just nu LoL. Har Skype & mic, spelar mest på kvällarna.

Permalänk
Medlem

Tjena har nu lirat dota i ett antal år och gibbar just nu lol ett par dagar i veckan tills dota kommer så är väldigt sugen på att lira med dig spelar mest på helger om det har någon betydelse har mic o skype

Permalänk
Avstängd

1923 solo rating på League of Legends, har inte spelat Dota på ett par år dock, men jag skulle gärna börja spela Dota 2!
26 år gammal, har mikrofon och skype.

Spelar i princip varje dag.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

19 årig arbetslös person med alldeles för mycket fritid som kan spela iprincip närsomhelst. Har spelat HoN runt 1800PSR (innan MMR kom ut då jag slutade spela då) och lite casual DoTA innan dess. I allmänhet en trevlig person som vill spela för att det är kul men vill ändå hålla det på en relativt hög nivå. Mic och Skype är en självklarhet.

Permalänk
Medlem

19år från Helsingborg.

Spelat DotA sen jag köpte WC3, ganska många år sedan.
När HoN kom ut så blev det ganska mycket det istället, och nu spelar jag i princip varje/varannan dag (HoN) men polare och sådant och är väldigt sugen på att testa på DotA2!

Brukar spela support/offensivesupport (aldrig carry) ifall det har någon betydelse.

Är det något mer du undrar över så bara fråga

Permalänk
Medlem

Ge mig key så ska jag lira med dig ~
har skype men föredrar mumble.
(21)

btw har några polare som lirar så då kan du ju lira med oss~

Permalänk
Avstängd

lirar varje dag, pm om intresserad (17bast)

Permalänk
Medlem

Tjena! Oerhört intresserad HoN-spelare här! Om du ger mig keyn så kommer jag spela med dig NÄR som! Jag spelar i princip alltid, förutom när jag är i skolan. Jag behöver verkligen en beta key. Jag fick prova dota 2 på min kompis acc och jag blev beroende, och nu gör jag ALLT för att få tag i en key! Snälla, välj mig! Jag kan t.om betala

Permalänk

Hej!
Jag är en trevlig och rolig 20 åring som har spelat HoN sedan betan, jag är inget proffs direkt utan spelar mest på skoj även om jag så klart vill vinna.
Är även arbetslös så jag har tid att spela. Har skype och och mic såklart.

Visa signatur
Permalänk

Hallå!
Jag är 19 år och började spela DotA i början av 2008. I slutet av 2009 så bytte jag och alla mina vänner dock till HoN och vi har kört det flera gånger i veckan enda sedan dess. Nu har tre av mina vänner DotA 2-keys då en av dem vann det i en tävling. Om jag skulle få en key så skulle du kunna vara med oss så vi får ett fullt team. I HoN så ligger vi alla runt 1750-1850 i MMR. Tack på förhand!

Permalänk

Finns en tråd redan. Finns något som kallas tunnelvision.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Jag är en skön kille på 16 år, har bra mic och skype.

Jag är en van HoN-spelare, spelar helst solo, ganker eller support. Har kört lite dota innnan så jag har någorlunda koll på heroes och items.

Jag skulle till DH men planerna blev ändrade i sista sekund så min biljett blev innestående... och då fick jag ingen key

Permalänk
Medlem

24år hade både mic och skype/mumble etc.
spelat mycke HoN och LoL som support spelare runt 1700-1800 mmr i HoN

Permalänk
Geeks
SweClockers

Använd marknad/skänkes.

http://www.sweclockers.com/annonser

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015