Permalänk
Medlem

barehipster.. snälla, be dem skicka ut nycklarna senast ikväll plixplox

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Det är ju inte att det tar 29 timmar, det är bara det att det finns folk som är ungefär lika upptagna som jag.
Och då inte prioriterar er som #1.

Nu får du allt börja ta tag i dem som slöar sig. Jag är grymt sugen på att lira. Har suttit och uppdaterat mailen i snart 48 timmar

mvh Max

Permalänk
Medlem

Intressant tackar, kan passa på att meddela att jag inte har några invites kvar. De gick till 2 kompisar som båda är aktiva dotaspelare. Om jag på något sätt skulle få fler invites delar jag ut dem här men tror inte att man får mer.

Visa signatur

Rigg : Fractal Design Define S | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | 6700K 4.0 GHz 8MB |MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X | EVGA Supernova G2 750W | OCZ TR150 480GB x2 |

Permalänk
Medlem

Har 2 invites kvar som inte polare ville ha, om det är någon som har något kul att byta mot så är jag öppen för förslag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av L1nk93:

Nu får du allt börja ta tag i dem som slöar sig. Jag är grymt sugen på att lira. Har suttit och uppdaterat mailen i snart 48 timmar

mvh Max

Får hoppas att de kommer innan ~16:00 då det ungefär gått 48 timmar.

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Avstängd

Har skrivit till folket som ska skicka dem, ni borde få dem väldigt snart.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Har någon av er som vann fått eran nyckel än?:)

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Medlem

Nej det har jag inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Har skrivit till folket som ska skicka dem, ni borde få dem väldigt snart.

Om det tar mer än 48h att skicka iväg ett mail (aka max 3min) så borde det ju ta minst 24h för dem att läsa vad ngn skrivit till dem..?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tlee^_^:

Om det tar mer än 48h att skicka iväg ett mail (aka max 3min) så borde det ju ta minst 24h för dem att läsa vad ngn skrivit till dem..?

Messade personen nu.
Han sa ungefär om 5-10 minuter hade han tid.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]

Permalänk
Avstängd

Ni får ha tålamod, då den utan tvekan borde komma idag till alla som vunnit.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Det är lugnt, om du blir less på dom son tjatar så skicka bara Key'n till mig istället

Permalänk
Medlem

Fick precis tag på min nyckel!!!! :D:D:D:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Skönt att höra

Permalänk
Medlem

Inte fått någon nyckel än:( Någon som kan skänka en?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Härligt

Permalänk
Medlem

Antingen är spelet för lätt eller så suger alla man spelar med...
Mina senaste games:
27/1/4 - Faceless Void
36/0/4 - Sniper (bild)

btw, någon som vet hur replays fungerar?

Visa signatur

pls

Permalänk
Medlem
Skrivet av Harblax:

Mina senaste games:
27/1/4 - Faceless Void
36/0/4 - Sniper (bild)

Skulle nog gissa på att det är dåligt folk

Får hoppas jag får min nyckel snart också så jag kan spela med mina polare

Visa signatur

Permalänk

Tar gärna emot en nyckel. Spelar HoN nu, men vill gärna testa DotA 2 då jag spelat DotA "1" i 3 år innan.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Harblax:

Mina senaste games:
27/1/4 - Faceless Void
36/0/4 - Sniper (bild)

Grejjen är att om spelet skulle vara för lätt så skulle alla andra också kötta lika mycket som du = du skulle ha mindre K/D

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Harblax:

Mina senaste games:
27/1/4 - Faceless Void
36/0/4 - Sniper (bild)

Svårt att få sådan score när du möter motstånd som inte ens denyar. De hade inte ens kunnat döda dig 1v5 om man jämnför dina items jämnfört med deras. Tippar på att de flesta suger just nu som lirar.

Permalänk
Medlem

Jag vet ett sätt att få tag i en key väldigt enkelt, väldigt taskigt och omoget. Ni kan nog lista ut vad jag menar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moolol:

Jag vet ett sätt att få tag i en key väldigt enkelt, väldigt taskigt och omoget. Ni kan nog lista ut vad jag menar

Brute force på någon som har? Köpa på ebay? Be om en här i tråden?

Jag kör på den sista, någon givmild får gärna dela med sig. Har lirat dota i alldeles för många år och borde egentligen sluta nu när tvåan kommer, menmen

Permalänk
Skrivet av Moolol:

Ingen aning

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loozie:

Fick precis tag på min nyckel!!!! :D:D:D:D

Vann du i tävlingen eller fick du från typ steam?:P
Edit: inte fått min nyckel än, börjar undra ifall jag skrivit fel emailadress, rätt säker på att jag inte gjort detta dock. BareHipster kan du se ifall jag skrev "rassekung@hotmail.com" till dig?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av the_raz:

Vann du i tävlingen eller fick du från typ steam?:P
Edit: inte fått min nyckel än, börjar undra ifall jag skrivit fel emailadress, rätt säker på att jag inte gjort detta dock. BareHipster kan du se ifall jag skrev "rassekung@hotmail.com" till dig?

"Hej och GRYMT tack, mailen jag vill ha nyckeln skickad till är: raskung@hotmail.com, och tack än en gång, så tur att världen har så generösa människor som du. "

Skickar ett mail till honom att nycklen ska skickas till den nya mailen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

"Hej och GRYMT tack, mailen jag vill ha nyckeln skickad till är: raskung@hotmail.com, och tack än en gång, så tur att världen har så generösa människor som du. "

Skickar ett mail till honom att nycklen ska skickas till den nya mailen.

Shit vad pinsamt, tack så hemskt mycket för hjälpen och ursäkta för allt missförstånd.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_raz:

Shit vad pinsamt, tack så hemskt mycket för hjälpen och ursäkta för allt missförstånd.

Säg gärna till om du får din key, jag skrev rätt email och jag har inte fått min ännu. Men BareHipster du kan ju alltid dubbelkolla så inte du har skrivit fel mail, makkz_dah@hotmail.com.

Permalänk
Medlem

Skicka min till mailen: Tomis_91@hotmail.com

Ganska säker på att jag skrev rätt men har fortfarande inte fått ngn nyckel ;o

Vad är det för mail man kommer få nyckeln ifrån? Skriv i pm om du inte vill skriva den här

Permalänk
Medlem

Hoppas inte att det är troll kommer typ grina irl då

Visa signatur