Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

grym stuntfilm!

vet att det är lite fel forum men tyckte att den var värd en tråd mest för att den är grym (+att det är min polares film och han tvingade mig lägga ut den överallt) *bort* något litet moppefucko måste de ju va här som vill se att iallafall!

Visa signatur

2600k @3,8 med stockkylare, msi p67-gd55, sparkle gtx580, FD newton r2 650w, nzxt phantom, seagate baracuda 7200rpm 500gig, xms3 1600mhz 4gig, episk doftgran!
Kringutrustning: Packard-Bell Viseo 240DX, Razer Deathadder, Sidewinder X6, SteelSeries QcK Iron.lady(budget..),SteelSeries Siberia V.2 blå, Kenwood KRF-V6100D, Proson Libra 653(x2), MDS FSB300(x2), sunkiga fronthögtalare(x2), sunkig center. kolla gärna här

Permalänk
Medlem

Den är inte värd en egen tråd.
  〇ヅ  ☆【FACE!】★
 く|  Ι 〇
  /\ / ̄

http://www.sweclockers.com/forum/92-underhallning-och-medier/...

Annars, skönt att se mopepojkar med hjälm. Det hade di aldrig på min tid.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

aja, lägger upp den där så får vi se om mods vill låsa lr inte!

Visa signatur

2600k @3,8 med stockkylare, msi p67-gd55, sparkle gtx580, FD newton r2 650w, nzxt phantom, seagate baracuda 7200rpm 500gig, xms3 1600mhz 4gig, episk doftgran!
Kringutrustning: Packard-Bell Viseo 240DX, Razer Deathadder, Sidewinder X6, SteelSeries QcK Iron.lady(budget..),SteelSeries Siberia V.2 blå, Kenwood KRF-V6100D, Proson Libra 653(x2), MDS FSB300(x2), sunkiga fronthögtalare(x2), sunkig center. kolla gärna här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Den är inte värd en egen tråd.
  〇ヅ  ☆【FACE!】★
 く|  Ι 〇
  /\ / ̄

http://www.sweclockers.com/forum/92-underhallning-och-medier/...

Annars, skönt att se mopepojkar med hjälm. Det hade di aldrig på min tid.

HAHAHAH

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Såg lite småfränt ut, men en åtta minuter lång video fylld med 3-4 olika "moves" om och om igen kändes lite onödigt.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Testpilot

Som sagt finns det en tråd för roliga filmer och bilder, man kan tyvärr inte skapa en ny tråd om varenda film man vill visa upp.

*Tråd låst*

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]