Far Cry 3 - vad tror ni?

Permalänk

Far Cry 3 - vad tror ni?

Jag har läst att FC3 kommer nu i februari, hur sant tror ni detta är? Tror ni gtx 580 maxar i 1080p?

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Läst vardå? Jag gillade Fc2 och tror 3an kommer bli riktigt kul

Permalänk
Permalänk

publicerat 22 november...

Permalänk

vore ju för fint om det visar sig att sony och ms lyckats hålla ett supertätt lock på och i samarbete med ubisoft går ut stort med ps4an och xbox 720 tillsammans med fc3 som första spel, med graffe som ger sandy bridge-e och gtx 680 en rejäl match

Permalänk

skämt åsido, är det någon som hört något mer om när spelet kommer eller något som närmare bekräftar en februari release?

Permalänk
Avstängd

Hoppas dom återgår till 1ans story utan monster.. far cry 2 ? liksom vad i fasiken var det för jävla skämt i från deras sida.. det hade ju inte ett jota med första spelet att göra.
Sämre spel får man fan leta efter... far cry 1 rocka fett för det mesta ju.

Permalänk
Medlem

Det lilla de har visat ser riktigt bra ut. Helt klart ett av de spelen jag ser mest fram emot nästa år. Hoppas verkligen att det släpps redan i februari.

Permalänk
Medlem

far cry 2. Tråkigaste miljön någonsin. Copy paste över hela världen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bicepscurl:

Hoppas dom återgår till 1ans story utan monster.. far cry 2 ? liksom vad i fasiken var det för jävla skämt i från deras sida.. det hade ju inte ett jota med första spelet att göra.

Nu har du väl blandat ihop det lite? Far Cry 1 var ju det med monster och tvåan var något sunkigt åka runt i Afrika och skjuta lokala gangsters vid vägkorsningar som spawnar oändligt-lir.

Visa signatur

.:Ryzen 7 5800X3D ♠ Noctua NH-U12S ♠ Gigabyte X570 Aorus Elite ♠ Corsair 2x8GB 3200MHz CL16 Vengeance RGB Pro ♠ Sapphire Radeon RX 7900 GRE 16GB Nitro+ ♠ Asus TUF 850W ♠ Fractal Design R6:.

Permalänk
Medlem
Skrivet av f0kkeriet:

far cry 2. Tråkigaste miljön någonsin. Copy paste över hela världen.

Nja jag har inte kört mycket 2:an men miljön har jag alltid sätt som det positiva i spelet, alltså en stor djungel som man springer fritt i .

Ska bli spännande att se vad Farcry 3 har att erbjuda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LupX:

Nu har du väl blandat ihop det lite? Far Cry 1 var ju det med monster och tvåan var något sunkigt åka runt i Afrika och skjuta lokala gangsters vid vägkorsningar som spawnar oändligt-lir.

Han menar ju att han vill ha ett spel som ettan fast utan monster, och alltså inte ett som tvåan

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk

Tycker 2an var riktigt kul faktiskt. lite långtråkigt i vissa tillfällen men overall riktigt kul längtat som satan till 3an

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av lollol7:

Han menar ju att han vill ha ett spel som ettan fast utan monster, och alltså inte ett som tvåan

Ah, jag läste det lite som hastigast först och förstår nu att det var ett syftningsfel inklämt där. Eller ja, det saknades ev. ett "fast".

Visa signatur

.:Ryzen 7 5800X3D ♠ Noctua NH-U12S ♠ Gigabyte X570 Aorus Elite ♠ Corsair 2x8GB 3200MHz CL16 Vengeance RGB Pro ♠ Sapphire Radeon RX 7900 GRE 16GB Nitro+ ♠ Asus TUF 850W ♠ Fractal Design R6:.

Permalänk
Medlem

hoppas den blir som ettan men kanske utan monster ...
jag älskar far cry ett har säkert varvat typ 20 gånger tvåan stängde jag av efter en timma !

Visa signatur

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 5800X
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Asus Vega 56 Strix

Permalänk
Medlem

Far Cry 2 var ju ett skämt, riktigt trökigt gameplay så om dom inte fixat det så är inte 3an bra heller. Grafiken kanske det vinner några poäng på dock.

Permalänk
Medlem

Var aldrig något fan av Far Cry-serien men ska nog prova det ändå!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rallemulle87:

vore ju för fint om det visar sig att sony och ms lyckats hålla ett supertätt lock på och i samarbete med ubisoft går ut stort med ps4an och xbox 720 tillsammans med fc3 som första spel, med graffe som ger sandy bridge-e och gtx 680 en rejäl match

Spelet ser ju inte direkt ut att vara nästa Crysis så... varför släppa dåligt kodade spel?

Far Cry 2 presterar ju dock riktigt bra.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem

Hoppas att den inte blir lika monotont som 2.an för att den var ju riktigt dålig. Alla uppdrag var ju ungefär likadana:
1. Ta en bil
2. Åk till markerade på kartan platsen
3. Döda alla

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Har inte spelat tidigare Far Cry men när jag såg trailer på Far Cry 3 så blev jag väldigt överraskad hur bra grafik var och miljön i spelet...Kommer köpa spelet när den kommer ut

Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=iaGSSrp49uc

Visa signatur

Asus Rog Crosshair VIII DARK HERO| AMD Ryzen 9 5950X| G.Skill Tridentz RGB 16GB 3200 Mhz | Asus Rog Strix 3090 OC 24GB | EVGA G2 850W Gold| Samsung EVO 970 M.2 1TB | CPU kylare- NZXT Kraken X73 | Chassi: Fractal Design R6 | Skärm: Asus Rog Swift PG278Q | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Efter FC2 är jag numera rejält skeptisk. Originalet var ju fantastiskt men tvåan var ju ett enda stort misslyckande.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

När crytek var tillverkarna var Far Cry bra. Far Cry 2 var lite an en besvikelse. 3an _ser_ bra ut men huruvida det faktiskt är bra återstår självklart att se.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av bicepscurl:

Vartenda ord i ditt inlägg är sant!

Skandal att Ubisoft inte lät Crytek utveckla Far Cry 2. Nu hoppas jag på en återupprättelse.

Om de får till samma typ av miljö, samma grymma känsla i vapnen och lika bra gameplay blir det utan tvekan årets spel.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers