Är jag den enda som tycker att spelet är totalt skit? (Skyrim)

Permalänk

nje, jag har inte gillat något tes spel, men jag är i grym minoritet misstänker jag.

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk

I used to hate skyrim like you, but then i heard the joke about an arrow in the knee

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBoobs:

Installerade spelet igår och började spela lite för att se vad alla snackat om, och maken till skitspel har jag inte stött på.

Löjlig story, onödigt komplicerat system för att byta vapen, armor och liknande, att ta fram kartan är frukstansvärt, hästar som springer så sakta att man tror dom är 200 år gamla osv...

Nej det blev det avinstallation av direkt och ner i papperskorgen...

Edit: Detta gäller således Skyrim.

Man kan favorisera saker så att när man trycker Q får man upp en meny som gör att man kan välja bland de sakerna man favoriserat. M för att öppna kartan. I för att öppna inventory. J för att öppna journal. Så hur snabbt tror du en häst springer verkligheten med ryttare i full utrustning? Det är inte vilda västern här.

Och varför klagar du på sweclockers. Tror de flesta inte vill veta av dina åsikter. Tror Bethseda Games bryr sig mer om dina åsikter.

Permalänk
Medlem

Får jag fråga vilka spel TS tycker om?
Vissa gillar äpple andra gillar bananer...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icipher:

Ja, annars får du konflikter om flera olika hårdvaror försöker göra samma sak. BIOS-codec tror jag beror på tillverkare av moderkort. Asus heter A... codec nånting (sätt till disable) och ljudfunktionerna på dina GTX 460 stänger du av via enhetshanteraren. Avinstallera och välja att de ska ignoreras.

Tack återigen, men jag valde helt enkelt att installera den nya beta drivaren, och installerade inte nVidia HD audio driver.

Ska leta i BIOS, nu.

Visa signatur

Gigabyte FO32U2P | RX 9070 XT | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | 5TB NVMe | 80TB NAS | Seasonic Focus GX 1000 3.1 | Audeze LCD2 Classic | Fractal North XL | LG CX55 | Yamaha HS7+HS8S | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizbro:

Tack återigen, men jag valde helt enkelt att installera den nya beta drivaren, och installerade inte nVidia HD audio driver.

Ska leta i BIOS, nu.

Hittade och stängde av Azalia driver. Skall pröva om det fungerar!

Visa signatur

Gigabyte FO32U2P | RX 9070 XT | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | 5TB NVMe | 80TB NAS | Seasonic Focus GX 1000 3.1 | Audeze LCD2 Classic | Fractal North XL | LG CX55 | Yamaha HS7+HS8S | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Alla ni därute som ogillar Skyrim, varför? I mitt tycke finns det INGENTING som är dåligt med Skyrim. Alla får tycka olika, men om man nu ogillar något, ta då upp argument som verkligen håller.

I tråden tas UI:t upp. Vad är det som är dåligt? Efter att ha vant sig fungerar det ypperligt. Och om man nu mot förmodan skulle ogilla det, leta upp en mod och fixa det då. Pinsamt dålig ursäkt för att inte lira Skyrim.

Att storyn är dålig (löjlig) kan väl inte vara ett allvarligt argument? Om man är en person som gillar t.ex. 'Sagan om ringen', då diggar man storyn i Skyrim. Så än en gång, vad är det som är dåligt med storyn?

Ni som säger att Skyrim är oerhört buggigt, kan ni specificera Er? Jag har lirat Skyrim i ~150 timmar och inte stött på en enda bugg. Har både lirat omoddat och moddat. Och har ej updaterat spelet. Fungerar enligt mig själv sjukt bra.

Ni som pausar spelet ofta under fighterna, varför gör ni det? Om det blir svårt så kanske man pausar och byter vapen till sköld, men varför göra det ofta? Om ni nu gör det spelar ni spelet på fel sätt. Och att byta vapen är också riktigt smidigt, bara använda knapp 1-9 för att byta vapen (som Ni självklart redan satt som favoriter).

Tipsar också om länken som Svj0hn skrev någon sida bakåt: http://forums.bethsoft.com/index.php?%2Ftopic%2F1275643-how-t...

Skyrim blir bara bättre och bättre. Dessutom kan jag inte få nog av att den svenska legendaren Max von Sydows röst är med i spelet.

Visa signatur

sweclocker since '04

Permalänk
Medlem
Skrivet av EazeR:

Alla ni därute som ogillar Skyrim, varför? I mitt tycke finns det INGENTING som är dåligt med Skyrim. Alla får tycka olika, men om man nu ogillar något, ta då upp argument som verkligen håller.

I tråden tas UI:t upp. Vad är det som är dåligt? Efter att ha vant sig fungerar det ypperligt. Och om man nu mot förmodan skulle ogilla det, leta upp en mod och fixa det då. Pinsamt dålig ursäkt för att inte lira Skyrim.

Att storyn är dålig (löjlig) kan väl inte vara ett allvarligt argument? Om man är en person som gillar t.ex. 'Sagan om ringen', då diggar man storyn i Skyrim. Så än en gång, vad är det som är dåligt med storyn?

Ni som säger att Skyrim är oerhört buggigt, kan ni specificera Er? Jag har lirat Skyrim i ~150 timmar och inte stött på en enda bugg. Har både lirat omoddat och moddat. Och har ej updaterat spelet. Fungerar enligt mig själv sjukt bra.

Ni som pausar spelet ofta under fighterna, varför gör ni det? Om det blir svårt så kanske man pausar och byter vapen till sköld, men varför göra det ofta? Om ni nu gör det spelar ni spelet på fel sätt. Och att byta vapen är också riktigt smidigt, bara använda knapp 1-9 för att byta vapen (som Ni självklart redan satt som favoriter).

Tipsar också om länken som Svj0hn skrev någon sida bakåt: http://forums.bethsoft.com/index.php?%2Ftopic%2F1275643-how-t...

Skyrim blir bara bättre och bättre. Dessutom kan jag inte få nog av att den svenska legendaren Max von Sydows röst är med i spelet.

Det är som en film: Vissa gillar den och andra gillar den mindre. Ibland måste man acceptera att andra tycker olika.

MS

Permalänk

Totalt skit är väl en överdrift.

Orkar inte gå in på detalj, men - Menyerna är hemska, inkl. keybind-systemet, skill-systemet samt kartan (ja, jag spelar på PC). Grafiken är inte vidare imponerande (dess styrka ligger snarare i scenografi). Röstskådespeleriet är kasst. Main questet är ett skämt, speciellt slutet. Svårighetsgraden är för lätt i min mening, även på Master, då jag var tvungen att avsiktligen springa runt i sämre gear för att ha något slags motstånd (räknar då inte dragon priests...), och det är på hög level. Att döda sin första drake var ju onekligen spännande, men efter 10st så blir de mer av ett störande hinder. De s.k "endless quests" är, jag ska inte säga en lögn, men en förvrängning av sanningen då de bara är samma gå dit-gör det här gång på gång. Combat-systemet är en klar förbättring på Oblivions men inte vad jag skulle kalla fantastiskt.

Som vanligt i Bethesda's spel ligger styrkan mer i atmosfären, utforskning av den öppna världen, känslan av "äventyr". Musiken var bra. Det var väl så mycket positivt jag har att säga om spelet.

Permalänk

Minns när jag hittade en hunter i skogen ridandes på en häst, och jag var ju självklart tvungen att döda honom för att få den gratis!
Blev däremot besviken eftersom den rörde sig sjukt fult och sakta...

Upptäckte däremot att man kunde sprinta med den senare och då ändrade jag min uppfattning

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Detta är lika drygt som BF3, Helt värdelösa spel om man jämför med deras föregående spel, Te,x BF2 var sjukt roligt, BF3, Invecklat, jobbigt att komma ihåg alla jävla knappar osv. Håller mig till spel där jag fattar direkt vad som händer osv, Counter Strike Source och D2 FTW Cs Go och D3 kommer snart, LÄNGTAR <3

Visa signatur

Deadsith: Disc/Holy Priest | Haikeiki: MM/BM Hunter | Garridel: Frost/Arcane mage (Main) | Turák: Resto Druid

Permalänk
Medlem

Visst har Skyrim sina problem med UI och liknande, men moddar kommer lösa mer eller mindre alla problem folk har med spelet. Personligen vill jag ha oblivion/morrowinds ui för inventory.

Permalänk

Jag tycker i alla fall om skyrim, sen har jag heller aldrig kört dom tidigare Elder scrolls spelen så har ingen direkt "förväntan".
Jag som även också tycker om Fallout känner av den känslan också i skyrim

Men visst det finns väldigt många buggar och lite andra dåliga saker, men det är inget jag stör mig på alls

Föresten så om man vill springa med eller utan häst trycker man bara ner ALT.

Permalänk
Medlem

Jag tycker absolut det är det bästa spelet på länge även om en hel del saker kunde gjorts bättre.

Få spel är upplagda på detta sätt som en slags roman eller annan värld som man kan träda in i och varje gång hitta på sitt eget äventyr för dagen. De flesta andra spel är mer att hänga med i någon annans redan skrivna story.
The elder scrolls spelen och Stalkerspelen är några av få undantag till detta.
En grundstory finns naturligtvis, men man känner mer i nämnda spel att man träder in i en värld där man skapar sin egen upplevelse till stor utsträckning om ni förstår vad jag menar..

Det som kunde gjorts bättre enligt mig :
* Mer högupplösta texturer

* Fler inställningar i grafikmenyn så att man slapp försöka förbättra saker i ini filerna.

* Smidigare ui för PC. Något jag verkligen irriterar mig på är att listan med spells och annat börjar långt ner på skärmen så att man måste scrolla direkt för att se vad som finns. Hur svårt hade det egentligen varit att börja högst upp istället ?
Känns som att det måste vara några minuters arbete att fixa till det. Tyder på rejäl slapphet i portningen från konsol.

Sedan hade jag gärna sett att man kunde drag and droppa föremål i inventoryt till olika kroppsdelar på sin "gubbe" som man kunnat tidigare. Nu är det svårt att få någon bra känsla för vad man egentligen har på sig.
Vid vissa tillfällen har jag sprungit runt i princip naken länge utan att ens märka det förrän folk i Jarlens närhet började kommentera det

* Ännu större spelvärld med lite mer varierande miljöer hade varit trevligt också. En lite väl stor del av kartan är bara småtråkiga is och snöslätter.

Det som är positivt :

* Spellseffekterna i detta spel är något som verkligen utmärker sig som en förebild för alla andra spel, tycker jag.
Bara de gör ju hela spelet spelvärt tycker jag. Tex det där "fireball" spellet : en eldboll med en avslutande explosion i ett eldhav som får den att kännas som ett mindre kärnvapen

* De konstnärligt ritade grottorna, byarna och landskapen. Texturerna må vara lite halvkassa, men den pittoreska känslan i de olika byarna osv är i världsklass.

* Friheten som jag nämnde tidigare. Få spel erbjuder denna frihet att göra lite vad man vill och skapa sitt eget spel.
Skillnaden mellan Skyrim och typiska andra mer linjära spel är som skillnaden mellan datorspel och att se på film när det gäller hur mycket de kräver mer egen fantasi och aktivitet av spelaren.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EazeR:

Hmm, hur kan du undgått buggen med Esbern t.ex, man försöker prata med han och han säger inget och du får bara upp dina svarsalternativ som skulle ha varit svar på det han skulle sagt, sen när du gjort det går han fram till dörren och man hör att han försöker låsa upp den, men det händer inget och du kan inte prata med han igen och det är just Max som gör rösten till han, vilket är tråkigt. Detta är på grund av en bugg med röst filen var något mer också som inte var uppackade och nej det hjälper inte att verifiera filerna.

Sen har man ju buggen i Markarth, för om man råkar få bounty så kommer vakterna tro att du gör en konsperation mot Jarlen även om du har gjort uppdraget och dödat forsworns ledare och stoppat konspirationen. Du kan häller inte betala vakterna för det svarsalternativet kommer inte upp och sen räcker det bara med 10 bounty sen är det kört.

Där har du två specifika svar på detta.

Permalänk
Medlem

Håller helt med. Kan verkligen inte förstå allt snack om spelet.
Det är en konsol port.
Väldigt buggigt.
Inte grafiskt snyggt eller utvecklingsdrivande.
Och handlingen är plågsam och tar sig själv för seriöst.
4 punkter som alla på swec i vanliga fall dissar ett spel för, men nej inte Syrim.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

de jag saknar i Skyrim som skulle vart "ultimat" det är Dark Messiah Might And Magic fysiken!
när man kickar enemies så flyger dom bak, slår du kraftigare kan de "ramla" eller liknande och blir mer verkligt, skyrim känns som att lira något gammalt spel fast bara i bättre grafik...
sen som sagt #0 jag håller med dig på luddiga saker som vapensystemet, vill kunna skifta vapen med 1-9 etc.
quick spell saken har jag inte fattat så när jag ska byta spell så går jag alltid Tab -> Magic, fast på youtube skiftar folk mellan alla sina krafter mitt i figther etc.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Sapphire 7900 GRE | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Håller helt med. Kan verkligen inte förstå allt snack om spelet.
Det är en konsol port.
Väldigt buggigt.
Inte grafiskt snyggt eller utvecklingsdrivande.
Och handlingen är plågsam och tar sig själv för seriöst.
4 punkter som alla på swec i vanliga fall dissar ett spel för, men nej inte Syrim.

Lustigt att du säger att det är spelet som tar sig själv för seriöst.

Permalänk

Ptja, jag slutade spela det - så helt amazing är det tyvärr inte :/
Witcher 2 spelade jag rakt igenom utan att sluta..

Skrivet av Evil Peter:

Lustigt att du säger att det är spelet som tar sig själv för seriöst.

Ja, när spelet är lite:
"THIS IS EPIC DONT YOU UNDER-STAAAAND" *DUN*DUN*DUUUUHN*

Skrivet av EpicBoobs:

Nej det blev det avinstallation av direkt och ner i papperskorgen...

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av tistatos:

Får jag fråga vilka spel TS tycker om?
Vissa gillar äpple andra gillar bananer...

Så sant, så sant...jag till exempel är ingen FPS-människa och jag gillar inte multiplayerspel. Jag finner därför inget som helst nöje i BF3, för att ta ett exempel. För mig så är det ett fruktansvärt tråkigt spel som jag tröttnar på efter 20 minuter. Men jag skulle ju aldrig få för mig att påstå att BF3 är "totalt skit" bara för det, det är bara ett spel som inte passar mig.

Däremot älskar jag RPG och sandboxspel, och Skyrim är det bästa spel jag någonsin spelat, trots kass motor och vissa buggar. Jag har nog snart spelat 200 timmar (spelade en hel del med Steam offline, så jag vet inte exakt hur många timmar), och har inte sett hälften av spelet än. Har inte ens spelat klart main quest eftersom det finns så OTROLIGT mycket att göra.

TILL ER SOM INTE FÖRSTÅTT HUR MAN ANVÄNDER HOTKEYS

Gå in i vapen/magimenyn.
Gör de föremål/magier ni vill ha hotkeys för till favoriter.
Gå in i favoritmenyn (Z)
Hovra med muspekaren/scrolla med W/S till det vapen/den magi ni vill ha en hotkey för.
Tryck på 1-8 och vips så är vapnet/magin bundet till den knappen.

Visa signatur

[AMD FX8350 BE @ 4GHz] - [Arctic Cooling Freezer 13] - [2 x 4096 MB 1600MHz Corsair] - [GA-970A-DSP3] - [Sapphire R9 390 Nitro 8GB] - [EVGA Supernova G2 750W] - [2TB Seagate Desktop + 3TB Toshiba + 2TB Samsung G3 Station + 480GB Toshiba SSD] - [BenQ MK 2442 23.6"] - [QPAD OM-75]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyZk0:

Ptja, jag slutade spela det - så helt amazing är det tyvärr inte :/
Witcher 2 spelade jag rakt igenom utan att sluta..

Ja, när spelet är lite:
"THIS IS EPIC DONT YOU UNDER-STAAAAND" *DUN*DUN*DUUUUHN*

En majoritet tycker det är ett suveränt spel, men visst finns alltid vissa som tycker det är dåligt (precis som med alla andra populära spel). Witcher 2 har i princip samma user rating som Skyrim på Metacritic och ungefär lika många som ratat, vilket innebär att lika många tycker spelen är lika "amazing". Detta trots buggar och vissa begränsningar i grafiken för PC-versionen av Skyrim. Med andra ord finns också de (inte jag) som tycker Witcher 2 suger getpung om jag nu ska jämföra.

Skyrim är fortfarande det överlägset mest spelade spelet på Steam (över t.ex. MW3 m.fl) över en månad efter release.

Dessutom luktar denna tråd flamebait, och det är tråkigt att den får så mycket uppmärksamhet. Visst kan man kritisera, men trådskaparen har ju uppenbarligen missat allt som gör spelet bra och bara irriterat sig på en småsaker. Eller valt att spela ett spel i en genre han verkligen avskyr.

Permalänk
Skrivet av Buio:

En majoritet tycker det är ett suveränt spel, men visst finns alltid vissa som tycker det är dåligt (precis som med alla andra populära spel). Witcher 2 har i princip samma user rating som Skyrim på Metacritic och ungefär lika många som ratat, vilket innebär att lika många tycker spelen är lika "amazing". Detta trots buggar och vissa begränsningar i grafiken för PC-versionen av Skyrim. Med andra ord finns också de (inte jag) som tycker Witcher 2 suger getpung om jag nu ska jämföra.

Skyrim är fortfarande det överlägset mest spelade spelet på Steam (över t.ex. MW3 m.fl) över en månad efter release.

Dessutom luktar denna tråd flamebait, och det är tråkigt att den får så mycket uppmärksamhet. Visst kan man kritisera, men trådskaparen har ju uppenbarligen missat allt som gör spelet bra och bara irriterat sig på en småsaker. Eller valt att spela ett spel i en genre han verkligen avskyr.

Perfekt bevis på att schmaken är som baken.
Men överlag tycker jag storyn och världen i Witcher 2 var mer fänglsande, även om man inte kunde roama runt överallt o_O

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av EazeR:

Jag gillar spelet och uppskattar verkligen RPG-elementet och Sandbox-inriktningen, men att säga att spelet är felfritt är i mitt tycke helt fel. Antingen har du haft extrem (nästan läskigt) tur eller så har du helt enkelt ignorerat buggarna. Själv fick jag inte igång spelet de första 2 veckorna, och fortfarande dras jag med väldigt kass prestanda.

Om du undrar vilka buggar det finns, se denna tråd.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBoobs:

Installerade spelet igår och började spela lite för att se vad alla snackat om, och maken till skitspel har jag inte stött på.

hästar som springer så sakta att man tror dom är 200 år gamla osv...

Det är hästar inte stora geparder. Har du någonsin suttit på en häst?

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

I used to hate skyrim like you, but then i heard the joke about an arrow in the knee

i lol'd

Och för övrigt nej du är inte ensam om att ogilla skyrim tycker inte heller det är roligt, kan inte sätta fingret på tror det är spelet som helhet.
Har aldrig riktigt gillad Open world för single player.

Visa signatur

Citera gärna

ASRock Fatal1ty Z77 | i5 3570K @ 4,4 Ghz - Phanteks PH-TC14PE | 2-Way Sli GTX 680 | 16 Gb Corsair vengeance 1600 MHz | OCZ ZX Series 1250W | SSD - 1x128 GB - 1x256 | 2,7 TB - HDD | Antec P280 | G500 | Qpad MK-80 | G35

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyZk0:

Perfekt bevis på att schmaken är som baken.
Men överlag tycker jag storyn och världen i Witcher 2 var mer fänglsande, även om man inte kunde roama runt överallt o_O

Själv tycker jag världen är mer engagerande i Skyrim eftersom den är större, jag gillar nordisk fantasy samt att när man gör något är det en speciell känsla att veta att man gör det för man själv valt det (eftersom man kunde gjort något helt annat).

Däremot är storyn bättre i Witcher 2 (nu har jag dock efter 2 karaktärer med 50 h var undvikit att köra klart huvudstoryn så min åsikt är med visst förbehåll) då det spelet har många olika faktorer och vändningar i storyn, samt mer utvecklade karaktärer. Det är nog det första spelet på väldigt länge som utmanat spelaren genom att man faktiskt måste tänka bara för att hänga med i storyn, vilket är ytterst ovanligt i spel.

Två spel i samma genre men som gör det på helt olika sätt och är väldigt bra av olika anledningar. Jag kan inte riktigt säga vilket av dem som är bäst men de två har gjort 2011 till det bästa spelåret på länge för mig.

Permalänk
Medlem

Tycker mest det känns mentalt jobbigt att spela detta spel. Har ägnat många många timmar på både Morrowind, Oblivion samt andra liknande spel, fast detta spel orkar jag inte med!

Har lagt några timmar på Skyrim, men det skänker mig ingen glädje alls. Kan vara sugen på att spela och tänka att det hade varit kul att göra/fixa, dock så slutar det alltid med att allt känns så jobbigt, tröttar och stänger av efter lite spelande. Att sedan UI:n är djävulens påhitt (och allt som har med menyer att göra som kartan) hjälper då inte för någon med <10h speltid. Fast jag kan tänka mig att detta lir passar bättre nedslagen i soffan med med en kontroll i näven, samt på lite avstånd från tvn så det inte känns som man går runt med en strut i ansiktet och behöver vrida på huvudet hela tiden (FOV är inte dagens ord).

Men musiken däremot får helt klart godkänt! Mer åt morrowind-stuket och något jag saknade i Oblivion. Och när jag ändå har nämnt oblivion två gånger (nu tre?) så passar jag på att nämna att det spelet var verkligen inte felfritt och favoriserar på något sätt över skyrim när det kommer till uppenbara problem samt buggar. Men det är väl som många tidigare i tråden har sagt, man lär sig acceptera brister och gilla vissa spel bara man ger det tid. Sedan är frågan hur pass lång tid kan man anse som rimligt. Skyrim ligger inte bra till hos mig på den punkten.

Om det sen är spelet som är allmänt dåligt eller om det bara är jag som har bristande ork/intresse har jag inte riktigt bestämt än.

Edit: La till lite text och rättningar.

Permalänk
Medlem

det startas inte ens för mej längre, skyrim 4gb loader som jag får använda fungerar inte ens heller ,nu när en ny patch har kommit igen!

Permalänk
Skrivet av EpicBoobs:

Ja, jag menar Skyrim.
Meningen med tråden är dels att få skriva av mig, dels att få se om andra tycker likadant och dels försöka få något svar på varför det är så oerhört överhypat.

Svenska PC gamer gav det ca 75% i betyg, så du är väl inte ensam om att inte avguda Skyrim.

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |