Oh, nej? Både HoN och LoL har ju ratingsystem av olika slag som gör att efter att antal matcher så kommer du inte möta helt nya spelare längre?
Dota 2 har ju också iaf ett exp system som dock inte är aktiverat än, detta lär med 99% säkerhet också vara för att kunna matcha folk med liknande erfarenhetsnivå och det är allt jag ber om..
Men gud va häftig man kan vara då? När har jag sagt att jag är pro? Allt jag säger är att det blir lite tråkigt att ha var och varannat spel förstört för att ena eller andra laget har någon helt ny spelare som inte ens förstått hur spelet fungerar ännu, och jämfört med någon sådan så har jag med 5år dota+ 2år HoN där jag spelat samtliga heroes iaf ett antal gånger en betydligt bättre förståelse för varje heroes roll i spelet. Då alla ligger på samma nivå i ratingen (0) så blir det väldigt varierande nivå på spelen.. Avsaknaden av Concede gör också att man är fast i dessa tråkiga matcher ibland BRUTALT länge ifall medspelare/motspelare snarare vill farma sina stats än pusha och vinna ett spel som är över.. Sen känner jag inte igen ditt HoN nick så när spelade vi? för övrigt "sett dig också spela" öh, what? meningsbyggnadspro...
Vet inte vad jag gjort dig...
Edit: Med din logik så måste ju du också skryta om hur pro du är då du själv klagat på "retard och leaver" tidigare.
Måste ju tycka det känns betydligt mer överlägset att kalla andra spelare för retards än som i mitt fall för nybörjare (dvs spelare som är nya till spelet, inte "noobs" som alla använder i tid och otid för dåliga spelare)
Men det är väl så klart skillnad på när du säger något och när jag säger något??