Permalänk
Medlem

Slaget om midgård 2

hej jag hade tänkt att köpa slaget om midgård 2 på pc men jag vet inte var den är till salu så kan om någon vet berätta gärna

Permalänk
Medlem

Checka CDON. Verkar finnas där

http://cdon.se/search?category=3&q=Battle+For+Middle+Earth+II...

Edit: Såg inte att det var slut i lagret.. Tittat runt lite, men det verkar vara svårt att hitta någon sida som säljer det. Verkar inte ens säljas på EA´s egna store ;<

Visa signatur

[CPU: Intel i5 13600KF] - [Moderkort: Asus TUF Z790] - [Minnen: Corsair Vengeance 2x16 5600MHz] - [GPU: Asus GeForce TUF 4070 Ti] [SSD: Samsung EVO 960 250GB, Samsung 850 500GB] - [Skärm: Msi 27" MAG274QRF-QD] - [Övrigt: Sennheiser HD650, Schiit Modi 2, Schiit Magni 3, Logitech G Pro, Ducky One 2 SF]

Permalänk

Riktigt roligt spel som jag och mina kompisar har spelat mycket. Observera dock att det inte fungerar att spela Online då EA har lagt ner det pga. licens avtal eller ngt liknade hade gått ut.

Permalänk
Medlem

Det går fortfarande att köpa genom Amazon Obs att detta är begagnade exemplar (used) Well, de har iofs 1 ex kvar av collectors edition som är nytt, men då kostar det ju också en del

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredrik94:

Riktigt roligt spel som jag och mina kompisar har spelat mycket. Observera dock att det inte fungerar att spela Online då EA har lagt ner det pga. licens avtal eller ngt liknade hade gått ut.

Om man vill spela med andra kan man ju gå med i ett Hamachi-nätverk och spela på LAN på nätet!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Om man vill spela med andra kan man ju gå med i ett Hamachi-nätverk och spela på LAN på nätet!

Hur då?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av opro:

Han skrev ju det?

"Gå med i Hamachi Nätverk" - Hamachi = Mjukvara.
"Spela Lan, på Nätet!" - Spela lan, på nätet!

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem

Jag har typ 5st hemma. Kan skickas mot fraktkostnad

Permalänk
Medlem

av slaget om midgård 2 ?