Diablo 2-tråden, fortsättning

Permalänk

Hur gör man detta inaktivera skrivbordssamansättning ?

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk
Medlem

Kör glide wrappern istället!

http://www.svenswrapper.de/english/index.html

Riktigt grym 3dfx-driver!

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Skrivet av MyRus:

Hoppas ni får någon nytta av sakerna, om ni hittar t.ex. java skill eller ett par javelins med t.ex. 2 ama skills 2 java skills och 30-40 ias kan ni ju höra av er

Hahaha well hittar han några sådana javs så kan han köpa alla dyra iteems på hela laddern typ ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jimmie.nr1:

Hahaha well hittar han några sådana javs så kan han köpa alla dyra iteems på hela laddern typ ^^

Bara att dom inte är värda SÅ mycket längre ändå 2/2/40 är väl mest värt men t.ex. 4/40 eller 30 är kanske 1 ber

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Började nyligen lira HCL igen, årliga återfallet av d2 ;).
Nån annan som lirar HCL nu för tiden?

Levlar en javazon för tillfället

Permalänk
Skrivet av Hampusofsweden:

Hur gör man detta inaktivera skrivbordssamansättning ?

Kontrollpanelen > System > Prestanda > Justera för bästa prestanda (eller välj bort det du inte vill ha på).

Annars kan man högerklicka på genvägen på skrivbordet och på kompabilitetfliken ska det finnas lite olika saker man kan stänga av.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Skickar upp denna för att synliggöra att den nya forumdelen även är till för äldre spel i Diablo-serien.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Skickar upp denna för att synliggöra att den nya forumdelen även är till för äldre spel i Diablo-serien.

Då vart det väl lite bakvänt att döpa den till Diablo III istället för bara Diablo?

Permalänk

http://d2jsp.org och http://blizzhackers.cc är sjukt bra sidor också finns många guider/builds på d2jsp

Permalänk
Medlem

Satt för några dagar sedan och underade varför Swec inte hade något dedikerat Diabloforum men det löste ju sig utan att maila ner chefredaktören

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Någon som vill ha lite gear? Ladder? slutade spela för några månader sen och har 5x hdin gear.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jezen:

Någon som vill ha lite gear? Ladder? slutade spela för några månader sen och har 5x hdin gear.

Vore inte dumt nej.. vad har du för skoj?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

IK headgear och runor

Hallå eller.

Lootade precis Immortal Kings hjälmen och undrar vad en sådan går för nu för tiden ?

Är också desperat efter en Vex och en Ber runa, någon som har?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jezen:

Någon som vill ha lite gear? Ladder? slutade spela för några månader sen och har 5x hdin gear.

Om du fortfarande har kvar något så skulle jag vilja ha.

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem

Ladder reset dags Vet ej vilken tid servrarna kommer upp igen dock!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Skrivet av MyRus:

Ladder reset dags Vet ej vilken tid servrarna kommer upp igen dock!

kanske är dags för ett återfall nu innan d3 ^^

Permalänk
Medlem

Jag började på en HC igår. Får se hur mycket man orkar spela. Vad ska man köra som Necro egentligen? Poison och bone eller?

Permalänk
Skrivet av kleniz:

Jag började på en HC igår. Får se hur mycket man orkar spela. Vad ska man köra som Necro egentligen? Poison och bone eller?

vill man göra det lätt kör man summoner

Permalänk
Medlem

http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=666476
Nog det bästa listan med de bästa builds (och mest populära).

Permalänk
Medlem

Kommer det vara olika servrar på diablo3 samma sak som wow för att det blir för många spelare på samma server? och hur byter man då server?

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laars:

Kommer det vara olika servrar på diablo3 samma sak som wow för att det blir för många spelare på samma server? och hur byter man då server?

Förstår inte riktigt frågan. Spelet har inte särskilt mycket att göra med ett mmo-spel som WoW.

Du kan i varje spel vara upp till 8 personer(eller var det fyra? lita inte på min siffra). Gissnignsvis så kommer det finnas huvudservrar i stil med de tidigare. US West, US East, Asia, Europe. Du skapar din karaktär p åen av dem och sedan när du vill spela hoppar du in i ett spel som är igång.

Tänk i stil med LoL eller något. Du har ett konto på en viss server. Men när du vill spela ett spel så hoppar du in i just det spelet, det är ingen enorm värld osm alla är inne i samtidigt.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av HugSeal:

Förstår inte riktigt frågan. Spelet har inte särskilt mycket att göra med ett mmo-spel som WoW.

Du kan i varje spel vara upp till 8 personer(eller var det fyra? lita inte på min siffra). Gissnignsvis så kommer det finnas huvudservrar i stil med de tidigare. US West, US East, Asia, Europe. Du skapar din karaktär p åen av dem och sedan när du vill spela hoppar du in i ett spel som är igång.

Tänk i stil med LoL eller något. Du har ett konto på en viss server. Men när du vill spela ett spel så hoppar du in i just det spelet, det är ingen enorm värld osm alla är inne i samtidigt.

Ahh fattar tack

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

Har precis börjat spela Diablo II igen (sedan 1 vecka tillbaka) ^^

Någon som kan skänka lite runewords etc? Sjukt svårt att hitta high runes och göra egna saker :/

Permalänk
Medlem

Spelar du på ladder är det inte så svårt i o med att dem höjde det i nån patch ett tag sedan, light sorc + merc med lifesteal gear (senare infinity) gör The Chaos Sanctuary ett relativt enkelt mål samt ofta grymma drops (inklusive HRs) när du väl har decent gear, starta med exempelvis mephisto nm, baal nm, andy nm/hell, eldrich/shenk hell osv.... Man hittar snabbt shako, occu, lidless (eller gör en spirit sköld/vapen).... Sen är det bara att köra på.

Orkar du inte eller inte vill helt enkelt, leta freegames eller köp saker (billigt och funkar till 100% i egen erfarenhet, d2legit, mulefactory osv)

Visa signatur

- - - - S.T.A.L.K.E.R FAN - - - -

Permalänk
Medlem

Upptäckte att jag fått betaacess via battle.net, är det många som fått det? har inte varit inne på mitt battle.netkonto på 6 månader kanske..

tänkte bara kolla läget om jag ska ta tillvara på möjligheten att testa spelet.

Mvh

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kvillen:

Upptäckte att jag fått betaacess via battle.net, är det många som fått det? har inte varit inne på mitt battle.netkonto på 6 månader kanske..

tänkte bara kolla läget om jag ska ta tillvara på möjligheten att testa spelet.

Mvh

Beta-access till Diablo 2? Det var inte illa..

Permalänk
Hedersmedlem

Idag avled min Paladin, level 48, på Hardcore mode Nådde så långt som Nightmare, och dog främst på grund av bristande utrustning (och slarv). Kvar blev ett antal runor på en bank-karaktär, som ska vara grunden i nästa bygge.

Är det bara jag som endast spelar Hardcore? Spelat igenom spelet ett par gånger på Normal mode, det är inte samma grej utan hardcore!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Tänkte börja spela en ny gubbe idag, inget boostade, inget flyttande av prylar ifrån andra gubbar. Bara spela med det man hittar, ha skojj. Så jag tänkte kolla om några här på SC ville hänga på. HC, SC, Lod eller Classic. spelar ingen större roll för mig. Nackdelen med HC när man spelar med grupp är dog att han/hon som dött är ute.

Finns som *ArakanI på battle.net eller så är det bara att skriva här i tråden.

Permalänk

Undrar om det finns någon vänlig själ som kan och vill rusha act 1-5 i hell på ladder ?
För någon med en bra gearad Paladin eller liknande är det ju ingen svår eller tidskrävande uppgift,men jag har för dålig gear att köra actbossarna själv ännu,men skulle kunna mf:a valda platser om jag bara kunde få alla acter tillgängliga.

Jag har nog baalquesten kvar på någon gubbe ifall någon vill passa på att fuska förbi en lvl 1:a.(Mina är lvl 70+)

Jag kan rusha normal och nightmare tillbaka om ni vill,men jag är för vek för hell.

Permalänk

Har bestämt mig att börja spela såhär innan d3 kommer så jag undrar om det finns någon vanlig själ som kan ge mig ett acc med nån hög lvlad gubbe med lite saker, är så jobbigt jobbigt att börja från scratch

Visa signatur

||Fractal Design R3 XL || Intel Core I5 2500k@4.5ghz NH-D14||XFX 6970||Asus p8p67 pro |Windows 7 64bit||Corsair 8GB||XFX Core Edition 850W 80+ Bronze ||Samsung SSD 830-Series 128GB||