Toshiba verkar ha väldigt mycket att göra, supporten lade ner hela 30min på mig!
Frågade allmänt om den där HDD boarden och vart jag kunde få tag på den, detta blev svaret:
"Hej.
Orsaken är den att den från fabrik inte har den delen som standard i specifikationen och vi stödjer endast original-konfigurationer.
Eftersom denna del du eftersöker inte sitter i från fabrik så faller din begäran således utanför originalkonfig.
Eftersom denna del inte sitter med från fabrik så finns den inte heller med i parts-listan.
Jag fick spendera 30 minuter och leta fram information för att hitta en annan X7'a med detta kort i.
Hur som helst - om du vill utföra modifieringar på sin produkt så är det inga problem för oss.
Vi kan dock inte garantera att du får rätt del (av ovan skäl ).
Vi kan dock inte heller garantera att det är rätt del eftersom vi då har ett formellt ansvar om det uppstår några problem på vägen.
Vill du vara helt säker bör du höra om en ASP(auktoriserad serviceverkstad) vill hjälpa di att bygga om den - men det är tveksamt om det är intressant för dem.
M.v.h/Regards,
Roger
TOSHIBA PC Support
Sweden phone 0200-21 21 00
Denmark phone 80881750
Finland phone 0800772072
Norway phone 80057393"