Permalänk
Medlem

Tillfäligt graffekort.

Hej tänkte köpa ett tillfälligt graffe kort som är kanske lite bättre än det jag har.
Hadde tänkt mig runt en 1000 lap.

Det jag har nu är en Radeon HD4770 och tror den är på väg och dö också.

så kan man få någe bättre än det för en 1000 lap som man tänmkte köpa en ny till sommar en dyrare då men behöver ett tillfälligt i fall denna dör på mig.

Resten av datan är.
AMD athlon X II X3 435 processor 2.90
4gb Ram
500 wat nät agg

så fins det någon hyfsat billigt som är bättre det jag har nu?

Permalänk

5770

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk

Eller kolla på tradera eller blocket.. Finns många som säljer GTX 480 för runt tusenlappen som är helt klart värt pengarna.

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk

Finns ju 6770 som i mina ögon är ett giviet köp!

Sen gtx 480 sälj aldrig för tusen! dom ligger på 500 till

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Skrivet av xfmimd:

Finns ju 6770 som i mina ögon är ett giviet köp!

Sen gtx 480 sälj aldrig för tusen! dom ligger på 500 till

Du har rätt.. Länge sen man kollade Tradera nu.. Nån månad sen., Men dom är helt ok att införskaffa iaf..

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk

Jag har ett Radeon XFX HD6850 Black Edition som jag köpte från komplett för 1454 i mitten av November. Har lirat Skyrim på det och det har funkat fint. Gillar dock inte grafikkort med enkelfläktslösningar so jag vill gärna byta till något med mer gedigen kyllösning.

Lägg ett vettigt bud om du är intresserad. Jag har såklart allt kvar. Påsar, sladdar, kartong och förmodligen tom klistermärken

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=616094#extra

Permalänk
Moderator
Moderator

*inlägg borttaget*

Vi använder marknad för att göra köp/sälj transaktioner på Sweclockers.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Tack så mycket alla då ska jag ta kolla in och köpa någon av dom kanske blir gtx 480 så länge den klara skyrim på High settings så duger den. Mitt HD 47750 klara köra skyrim på nästan high om jag ändrar Antialiasing och anisotropic till 2 sampels så kan resten vara på high. Hehe.

Skulle ett Gigabyte Geforce GT 440 1GB DDR3 duga det med ?