Nedladdning vid installation?

Permalänk

Nedladdning vid installation?

Kommer vi som köper spelet på skiva efter installation även behöva tanka hem content?
Har förstått det som att de som köper digital version får tanka hälften innan och hälften på releasedagen?

Men kommer dvd versionen innehålla alla 14 gb direkt eller får man tanka då med?

Mvh patrik

Permalänk
Medlem

Den digitala kopian är likadan som den man köper i affären, sen får alla ladda ner den nyaste versionen.

Permalänk
Medlem

Förmodligen finns det en fullt spelbar version på skivan för vad annars är det för mening att släppa det på skiva?

Permalänk
Medlem

Själv så tankade jag ner spelet via

här eu.media.battle.net.edgesuite.net men kan inte installera det förens på release lr hur det var tankade något iaf ^^ Predownload säkert någon patch eller något att tanka sen när man kan logga in

Permalänk
Skrivet av patriksweden:

Kommer vi som köper spelet på skiva efter installation även behöva tanka hem content?
Har förstått det som att de som köper digital version får tanka hälften innan och hälften på releasedagen?

Men kommer dvd versionen innehålla alla 14 gb direkt eller får man tanka då med?

Mvh patrik

Vi kommer antagligen att få tanka hem patcher och dylikt, likt starcraft 2. Jag vet inte hur många megabyte jag fick ladda ner på release dagen, men det var inte mycket.

Jag tror att dom som köper online kommer att kunna tanka hem den fulla klienten. Sen är det bara att logga in och lira när dom öppnar servrarna.

Permalänk
Medlem

Gissar att man kommer få ladda hem MAX 50mb data när spelet kommer

om man ser på dom senaste beta patcharna som kommit så ligger dom på mellan 1 - 5mb ca

Visa signatur

CPU: Intel 2600K@ 4.5ghz, ASUS P8P67 Deluxe, 8 gb Corsair Vengeance 1600mhz, AMD 7970 3gb, Asus Full hd LED, 2 x OCZ Vertex2 60gb raid-0, 4TB HDD. Logitech G500, W7 Enterprise

Permalänk
Medlem

Det är aldrig senaste versionen som man säljer så det kommer säkert vara ngn liten patch också för sista minuten fixar.