Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk
Medlem

Medal of honor... fy fan vilket skämt. delay på fan en halvtimme och spawnar i airstrikes om och om igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: I7 5820k Kylning: Vatten Mobo: X99 Asus Pro GPU: EVGA RTX2080Ti Ram: 2666 32Gb PSU: Corsair AXi 760W Chassi: Define S Skärm: ASUS 27" PG279Q 165hz 2560x1440

Permalänk

många hem gjorda och simpla spel från amiga tiden.
men nått som tog priset var ett spel som hette chubby christle nått.
man spelade som en fet kock i ett plattforms liknande miljö...man skulle hoppa sig fram och se upp för en massa konstiga föremål.
varje gång man startade spelet eller gubben respawnade, så sa han"you cant park here" och dog han så sa han "ooooooh".
spelet går inte att förklara hur dåligt det var utan det måste spelas för att man ska förstå...inget stämde överens med nått, en kock på en parkerings plats som ska dodga telefon kataloger(tror det var det) vars mål var att samla ingredienser och musiken,den hemska musiken......usha:(

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Senaste LS Larry.

Visa signatur

Dator. Låda: Corsair Obsidian 650D CPU: Core i7 3770K CPU-kylare: Thermalright Silver Arrow GPU: Asus GTX680 DirectCUII Top RAM: 16GB Corsair Vengeance CL9 1600Mhz LP MOBO: Asus P8Z77-V Deluxe PSU: Corsair AX850 SSD: Plextor M3 Pro 128GB HDD: WD VelociRaptor 500GB Ljudkort: Asus Xonar Essence STX BR-W: Plextor BR-W PX-B950SA Keyboard: QPAD MK-85 Mus: QPAD 5K Gamepad: MS PC/XBOX360 USB OS: Win 7 Ultimate

Permalänk

Duke Nukem Forever. Det spelet var så jävla dåligt. Och jag har inte ens spelat ut det.
Efter den n:te gången jag var tvungen att hoppa ur min bil för att döda en massa aliens för bränsle så orkade jag helt enkelt inte mer. Kan verkligen inte säga en enda bra sak om det spelet.

Permalänk

WoW

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Inget spel suger så hårt som Empire Earth 3.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Brink och wow är väl spel jag hade kunnat missa utan att bry mig det minsta^^ Faktiskt skyirm för den delen också, tyckte det var skit. Mer vettigt svar kan jag inte ge

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mafia Wars på facebook. Såhär i efterhand fattar jag inte hur jag kunde spela det i ett halvår

Visa signatur

< i5 2500K @ 4.2GHz | 16 GB A-Data XPG + Corsair XMS3 1600MHz | ASUS GTX 670 DCU2 | Qnix QX2710 2560x1440 @ 96Hz | ASUS Xonar D2 | Samsung 830 128 GB | Crucial M4 240 GB | Samsung Spinpoint F3 1 TB | WD Green 2GB | Fractal Design Define R3 | Be Quiet! Straight Power 580W >

Permalänk
Medlem

Ångrar att jag någonsin spelat dessa spelen:

  • Angst: Rahz's revenge - Genomuselt

  • Guitar Hero - Varför? Riktig elgitarr är mycket roligare att ödsla massa timmar på.

  • Harpan - Ett tidsfördriv, man kunde spelat vad som helst utom något av spelen på denna listan så hade det inte vart någon waste.

  • MS Röj - Återigen, varför?

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Skyrim! Grafikmotorn suger, AI som buggar sönder. Crossfire stöd till 7970 obefintligt.

Black ops... blev ganska besviken! Tur att man lämnat cod serien nu, och kör bf3 ist!

CS... inget för mig!

Wow är det mer hatkärlek, haft mycket kul, på bekostnad av mycket annat... 380days /played... blegh. Hade kanske varit bättre o inte börja spela det spelet!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Egentligen bara WoW har slösat några timmar på det och levlat upp till 85 osv.. Men när man träffar av 85 är det bara gear farming imo inte så kul. :/

Trodde det skulle hända nåt magiskt som skulle få spelat att bli kul vid 85 men det hände inte..

Permalänk
Medlem

Swtor, körde en vecka. 800kr åt helvete

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk

Operation flashpoint dragon rising

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

call of duty MW2, fick med ett grafikkort. Fick huvudvärk efter en minuts spelande pga extremt låg FOV. Avinstallerade och nu sitter skiten fast på mitt steam-konto. Tråkigt att man inte kan "slänga" spel från det.

Annars har jag inte spelat helt värdelösa skitspel mycket.

Permalänk

Även fast spelet i sig är skitbra, så ångrar jag att jag smällde på somfan med Microsoft Flight.

Permalänk
Medlem

No eSport scene! No Battlefield 3.

EA Marketing cashcow lovade guld och gröna skogar. Vad vi fick var/är ett konsollifierat skitspel som aldrig kommer bli bättre än vad det är på grund av att det är Sony/Microsoft som öser in pengarna till dem!

Permalänk

Jag undrar om många är för unga eller om ni som jag försökt att förtränga det. Men Dragons Lair till NES herrejävlar, var det någon som kom förbi första skärmen?

Permalänk
Medlem

SWTOR, Star Trek Online, WoW ja i princip alla MMOG jag spelat. Waste of time.

Permalänk

Guild Wars, definitivt. Tråkigt, dåligt upplagt, löjligt svårt redan i början och kostade mig 400 spänn...

Visa signatur

Speldator: i7 4790K, 16 GB RAM@2133MHz, EVGA GTX 980 SC, SSD 1200 GB FD Define R6, Win 10 Pro
HTPC/NAS: AMD A10 6700@2,4 GHz (1.0 volt), 8 GB RAM, 60 GB SSD, 4 TB lagring, Blu-Ray-brännare, Chieftec HM-03B-OP, Win 10 Pro
Bärbart: Lenovo Yoga 3 Pro, Lenovoplatta x3, Xiaomi Mi Note 10 Pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Haffe:

Battlefield 2. Sämsta köpet jag någonsin gjort.

Vad gillade du inte med BF2?
Jag är inte alls förtjust i Call of Duty.

Permalänk
Medlem

Call of Duty: Modern Warfare 3.
Körde den under Steams free weekend, två dagar i sträck.

Herregud. Vilket skitspel. Alla fel som gjorde jag hatade MW2 finns klar, och så har de lagt till nya hatmoment. Aldrig igen CoD för mig.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Skrivet av Spinifer:

Shadow of the Colossus
Hackar värre än DOOM 3 på en pII 266mhz MMX.
Spelade i 30 minuter innan jag var tvungen att stänga av.
Istället för kvalitet så var det skit. Storyn var säkert helt okej dock.

Någon som vill köpa dyngan för en hundring kan ju höra av sig.

På PS2 är det ett av de bästa spelen jag någonsin spelat, men alla spel blir ju dåliga om de inte spelas på sin tänkta platform?

Visa signatur

"As I went up the stair, I met a man who wasn't there
He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away"

Permalänk

CoD MW3 eller CoD Black Ops, ingen aning om vilket av dessa som var sämst men båda var hemska upplevelser, tragiskt att de säljer så bra pga ett namn istället för kvaliteten på spelen.

Visa signatur

"As I went up the stair, I met a man who wasn't there
He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Breadcrab:

Red Faction! Jag köpte det för 500kr! X(

Det till ps2? Det var ju hur j**la kul som helst xD
Iallafall i fler-spelar läget, jag spelade aldrig riktigt ut storyn men har otroligt många timmar i multiplayer, det bästa som fanns var ju att gräva grottor över hela banan med de starka vapnena!

http://www.youtube.com/watch?v=lYJyzpZ-rP0

Permalänk

Nej, ingen kom förbi den Är lite irriterad nu för att du påminde mig om Dragon's Lair. Hade helt förträngt den "upplevelsen".

Visa signatur

"As I went up the stair, I met a man who wasn't there
He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away"

Permalänk

fsx...

Visa signatur

3900X | ROG Strix X570-F | 2080 Ti | 3TB | 32GB | RM750x
ROG Zephyrus M16 | i9 | 48 GB | 3070ti | 3TB | 2K 165Hz
Canon EOS 7D Mark II | 24-105 f/4 | 50 f/1.8 | 70-200 f/4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloodgrin:

Jag undrar om många är för unga eller om ni som jag försökt att förtränga det. Men Dragons Lair till NES herrejävlar, var det någon som kom förbi första skärmen?

*räcker upp en hand*

Har kommit till Death's Domain helt legit Vilket skitspel det var ändå haha. Brukar vara ett av mina primärexempel när folk undrar varför jag blir skeptisk om ett spel såfort jag ser att det har bra grafik

Permalänk

E.T på polska...

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem

Diablo 3
Levde inte upp till förväntningarna. Tråkiga blizzard har blivit smittade av Activision-sjukan där vision och utvecklande tydligen är bristvara.

COD BO
Saknar det mesta. Visst är det underhållande en timme eller två men sen får man en känsla av att money never sleeps har gett ett stort avtryck på spelserien. Girighet segrade även här...

Visa signatur

Fulburken:
| I9 9900K
| Gigabyte Aorus Z390 AORUS MASTER
| Asus RTX 3090 Strix OC

Permalänk
Entusiast

Homefront och SWTOR är dom jag kommer på först, fy fan!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈