Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Erat mest efterblivna/idiotiska inlägg på Swec?

Permalänk
Avstängd

Erat mest efterblivna/idiotiska inlägg på Swec?

Jag är en person utan liv som för tillfället sitter ute på landet...
Jag tänkte att ni förhoppningsvis kunde roa mig och andra denna mörka fredagskväll med att posta erat mest efterblivna/idiotiska inlägg på Swec.
Detta kanske inte blir någon rolig tråd men vi får se vad som händer.

Permalänk
Medlem

Inte för att jag vet vilket det är, men om jag visste, så skulle jag fasen inte bumpa det

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Olegh:

Inte för att jag vet vilket det är, men om jag visste, så skulle jag fasen inte bumpa det

Varför inte?

jag kan börja med mitt.

Permalänk
Medlem

Finns nog många man undrar hur man tänkte när de postades om man skulle gå tillbak och läsa

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lcdposter1337:

För att papperslanskeara frermi måste dom skriva ghrejer på ett papper vuisst?+? om jag fick 23 fermi i julkalåpp kulle jafg sälja av dom för att ha råd md en häst som betar på dem grönastr ängarnason kungen densvenske adolf kan se...

Posta på nu så vi kan få ha lite roligt

Postade även en bild på min rumpa i ett inlägg men den tog den elaka moderatorn bort

Permalänk
Medlem

Mitt dummaste/roligaste inlägg måste ha varit "Jag har fått känna på min kompis, hur skön som helst. :p", det handlade alltså om en mobil och så blev det dock litee misstolkat.. ^^

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DevilRoze:

Mitt dummaste/roligaste inlägg måste ha varit "Jag har fått känna på min kompis, hur skön som helst. :p", det handlade alltså om en mobil och så blev det dock litee misstolkat.. ^^

Hehe

Tycker att fler borde skriva

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Inlägg av den typen som efterfrågas hör inte hemma på SweClockers.com. Anmäl dem istället så tar vi hand om dem så snart som möjligt.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||