Bara jag som har problem med DayZ?

Permalänk
Medlem

Bara jag som har problem med DayZ?

Skaffade DayZ igår, och jag har problem med att joina servrar.
99% av alla gånger jag försöker joina så fastnar jag på "Recieving data" eller något annat ställe.

Jag har en köpt version av Combined Operations. Exakt vilken version av DayZ jag har tillägger jag strax.
Någon som har en aning om hur jag löser detta?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Byt server eller vänta. Det är ett välkänt problem.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Byt server eller vänta. Det är ett välkänt problem.

Hoppades på att inte få höra det Men det är väl trots allt en alpha.
Hur ligger det till med 1.7, betan? Är det någon skillnad där och går den ens att få tag på?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Hoppades på att inte få höra det Men det är väl trots allt en alpha.
Hur ligger det till med 1.7, betan? Är det någon skillnad där och går den ens att få tag på?

Tror den finns på forumet http://www.dayzmod.com/forum/

Har dock ej testat den själv.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk

Jag har testat 1.7 och verkar inte vara någon större skillnad. Tycker det gått väldigt smidigt att joina servrar idag men det har varit ostabilt ingame, många gånger som man fått "no message recieved". Vet inte riktigt vad de ändrat i 1.7 men känns som zombierna upptäcker dig 10gånger enklare än förut vilket känns rätt irriterande eller så har jag bara blivit sämst på att smyga helt plötsligt^^

Visa signatur

| Intel i5-4670k @ 4.6Ghz | Noctua NH-U12P SE2 | Asus GTX 980 | ASUS Z-87 A| Några SSD | Corsair TX V2 750W PSU | 12GB DDR3 Ram|