HTC One X vs Samsung Galaxy S3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Secterna:

Vad va det som gjorde att du blev besviken på S3:an?

Ingen Beats logga?

(jodå, det är tydligen rätt viktigt om man lyssnar med random ungdom på stan, Samsung borde skaffa kontrakt med Kanye West eller nån för att vara med i det racet)

Visa signatur

9950X3D X870E HERO 96/6400c30/2200 RTX5090 Gaming OC || 7950X B650 Gaming Plus WIFI 32/6000c30 RTX5080 TUF OC(450w) UBUNTU || 12900KF Z690 Tomahawk WIFI 64/3600c16 Gear1 RTX4080 Ventus 3X OC(400W) || 5900X(B2) B550-F 32/3800c18 RTX3080 TUF OC V2 || 5800X3D CH VIII EXT. 32/3800c18 RTX3080 Gaming OC || 3700X X570 HERO 32/3000c16 RTX3070 FTW3 Ultra || Thinkpad P16s G2 PRO7840U 32/6400

Permalänk
Discokungen
Skrivet av anon89918:

Du har nog inte sett S3:ans skärm i verkligheten. S3 har, om inte den bästa, en av de absolut bästa skärmarna i en mobil. Jag föredrar den framför HOX skärm, och jag tycker att den är ungefär lika bra som Xperia S skärm.

Ja, det beror väl på, man ser ju inte direkt pentile på den men att säga att den är bättre än One Xens skärm är tveksamt, S3an har en bra skärm, men när jag höll min One X och min farsas S3a bredvid varandra idag så var min skärm bättre!

Det kan ju tilläggas att S3an är bättre i batteritid, kamera, löstagbart batteri och SD-kort, medan One X har bättre skärm, mycket bättre design och aningen bättre mjukvara (även om det är extremt subjektivt och nya Touchwiz är bäst hittils)!

Hade jag köpt en telefon idag så hade jag fortfarande köpt en One X, men det är bara för att jag gillar designen och sense, egentligen. Batteritid är viktigare för de flesta!

Skrivet av furuliden:

Jag testade en Samsung Galaxy S3 idag på Mediamarkt. Det första jag la märke till var Pentile. Det är ju skitenkelt att se linjerna som genomlöper all text. Texten ser liksom "upphackad" ut. Dessutom så märkte jag att skärmen var mycket vattningare i sina färger, jag jämför då med min gamla Galaxy s2 som faktiskt har betydligt bättre färger. Sedan så var ljusstyrkan ganska dålig på Galaxy S3: s skärm. Lite synd att Samsung inte kunde leverera en bättre skärm till deras nya topptelefon.

Annars så kändes den bra. Den var snyggt, frän design, skön att hålla i. Telefonen var lite stor tycker jag men det får man väl acceptera då vissa faktiskt verkar vilja ha stora skärmar och faktumet att alla tillverkare verkar köra på 4"+ numera.

Nja, man ser bara pentile om man kollar närmare än vad som är normalt och att man vet om det. Annars lider man inte direkt av det, och strömsnålheten gör ju det värt för den stora massan. Sen tycker jag att folk ska sluta förvirra mycket färger med bra färger, HOXen har galet bra färgåtergivning för att vara en enhet som inte är till för bildredigering eller dylikt, det är som dag och natt jämfört med S2an och även S3an, faktiskt. Svärtan är dock trumfkortet på AMOLED! Och jag har aldrig _kunnat_ ha skärmstyrkan på över 60-70% på de flesta telefoner jag haft utan att bli bländad, HOXen är värst hittills.

Extremt subjektivt, för jag gillar inte S3ans design alls, S2an hade mycket snyggare formspråk, och den var aldrig snygg. Men det köper man ju utifrån av vad man gillar/bryr sig om själv! Och 4,8" känns inte alls mycket med 16:9, helt ärligt!

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tancoll:

Det är oftast dom med mest problem som ropar högst.
Jag har inga problem med min One X och batteriet håller så jag klarar mig iaf.

Det som är sämst med S3 måste vara skärmen, som inte är så bra som en skärm borde vara på en telefon.

Gud vad alla ska klaga på skärmen. Vad jag vet så är det enda som är "dåligt!" i jämförelse med den på one x är vitan. Svärtan är perfekt i och med att det är en amoled skärm. Den drar dessutom mindre ström än sin konkurrent.

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk
Skrivet av Flamso:

Ja, det beror väl på, man ser ju inte direkt pentile på den men att säga att den är bättre än One Xens skärm är tveksamt, S3an har en bra skärm, men när jag höll min One X och min farsas S3a bredvid varandra idag så var min skärm bättre!

Det kan ju tilläggas att S3an är bättre i batteritid, kamera, löstagbart batteri och SD-kort, medan One X har bättre skärm, mycket bättre design och aningen bättre mjukvara (även om det är extremt subjektivt och nya Touchwiz är bäst hittils)!

Hade jag köpt en telefon idag så hade jag fortfarande köpt en One X, men det är bara för att jag gillar designen och sense, egentligen. Batteritid är viktigare för de flesta!

Nja, man ser bara pentile om man kollar närmare än vad som är normalt och att man vet om det. Annars lider man inte direkt av det, och strömsnålheten gör ju det värt för den stora massan. Sen tycker jag att folk ska sluta förvirra mycket färger med bra färger, HOXen har galet bra färgåtergivning för att vara en enhet som inte är till för bildredigering eller dylikt, det är som dag och natt jämfört med S2an och även S3an, faktiskt. Svärtan är dock trumfkortet på AMOLED! Och jag har aldrig _kunnat_ ha skärmstyrkan på över 60-70% på de flesta telefoner jag haft utan att bli bländad, HOXen är värst hittills.

Extremt subjektivt, för jag gillar inte S3ans design alls, S2an hade mycket snyggare formspråk, och den var aldrig snygg. Men det köper man ju utifrån av vad man gillar/bryr sig om själv! Och 4,8" känns inte alls mycket med 16:9, helt ärligt!

Men jag ser Pentile hela tiden. Att jag tittar "närmare än normalt" håller jag verkligen inte med om. Jag använde Galaxy S3 precis som vanligt.

Med pentile blir texten lite upphackad och upplevs suddigare (ser suddigare ut, rakt ut sagt) men inte samma slags suddighet som på Galaxy s2. Totalt sett är alltså Galaxy S3 skarpare än Galaxy S2, tack vare en mycker högre PPI helt enkelt, men pentile gör att texten blir lite upphackad, kornig, inte lika tydlig helt enkelt än om man INTE hade haft PENTILE.

Sammanfattning? GS3 = skarpare text än GS2, texten har alltså skarpare kanter, men i själva texten går det som "linjer" (pga pentile) och texten upplevs därför upphackad.

Permalänk
Medlem

Tur att alla inte är lika känsliga för pentile, personligen är jag mer känslig för ljudkvalitet och antagligen lika kräsen där som du är när det gäller skärmar

Visa signatur

9950X3D X870E HERO 96/6400c30/2200 RTX5090 Gaming OC || 7950X B650 Gaming Plus WIFI 32/6000c30 RTX5080 TUF OC(450w) UBUNTU || 12900KF Z690 Tomahawk WIFI 64/3600c16 Gear1 RTX4080 Ventus 3X OC(400W) || 5900X(B2) B550-F 32/3800c18 RTX3080 TUF OC V2 || 5800X3D CH VIII EXT. 32/3800c18 RTX3080 Gaming OC || 3700X X570 HERO 32/3000c16 RTX3070 FTW3 Ultra || Thinkpad P16s G2 PRO7840U 32/6400

Permalänk
Medlem

tänk på mig då som hade sgs1 = låg upplöst pentile :). man vänjer sig ganska snabbt men nu när jag har min HOX så ser sgs1 fördjävlig ut. men är sugen på sgs3 på grund av att det verkar vara en allmänt bättre telefon, de flesta verkar dessutom slippa alla små problem som hoxen lider av. men ska nog vänta på 64GB varianten och se om jag vänjer mig vid hoxens små egenheter(gul fläck på skärm, dålig gps, hackande ljud, speciellt i youtube)

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk

Så dålig batteritid har ju inte hox som folk försöker få den till faktisk men visst sgs3 har lite bättre men det är ju inte super markant skillnad?

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [Powercolor 9070XT Reaper] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W][Alienware AW3225QF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 PRO Digital Edition
*📱 Galaxy S25 Ultra | 🎧B&W px s3|
*📺LG Oled CX48
*Noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Entusiast
Skrivet av TwiceFire:

Så dålig batteritid har ju inte hox som folk försöker få den till faktisk men visst sgs3 har lite bättre men det är ju inte super markant skillnad?

Jo det är riktigt stor skillnad i batteritid. Varsågod att titta på swedroids grafer över batteritid.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Skrivet av Lindgren92:

Skit snack att man kan se pentile. Läs lite reviews. Sen är kameran mycket bättre i SG3. Och du har Wolfson DAC, "ljudchip" chip i SG3 som är det bästa hittills för någon mobiltelefon.

SG3 är en helt makalös pryl. Älskar den. Som sagt läs reviews så kommer du märka att alla säger att SG3 är bättre än One X.

Är du säker? Kameran på One x har ju lagts extra mycket vikt vid, det är ju en av sakerna som HTC marknadsför!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Är du säker? Kameran på One x har ju lagts extra mycket vikt vid, det är ju en av sakerna som HTC marknadsför!

Läs denna review tex.

http://www.gsmarena.com/samsung_i9300_galaxy_s_iii-review-761...

SG3 filmar både i bättre kvalité, speciellt FPS är mycket bättre i SG3. SG3 filmar i 30 fps medans One x filmar bara i 23.
Kameran på SG3 har mer detalj och rätta färger, den är även snabbare på att ta bilder. Kan ta 20 bilder på ca 6 sekunder.

Still, no matter how you cut it, the Samsung Galaxy S III is a phone that all others will have to measure up to.

In the end though, it seems the Galaxy S III has such a comfortable lead that Samsung may as well ease off the gas and let others catch up. Once again, the bar's been raised quite high and yet another Galaxy S is setting the standards - not only for Android but smartphones as a whole. Oh wait, we've said that before, haven't we?

Jag tror det inte finns en review som säger att HTC One X är bättre. HTC One X har ju fördelar, vissa tycker om dess konstruktion bättre osv. Men fördelarna med SG3 väger upp så grymt mycket så som mycket bättre batteritid, SD-kort plats upp till 64gb, utbytbart batteri, bättre prestanda, bättre kamera.

---

Och ni som klagar på Pentile, då måste ni ha flaskbottnar till glasögon eller något. För det är mer eller mindre omöjligt och se pentile på en skärm med 306 PPI.

Citerar från GSMarena,

In case you were worried about the PenTile matrix that the Galaxy S III employs - well, don't be. You'd need to be looking from such close range that your eyes will hurt before you notice any difference. It's plain to see that the HD PenTile screen of the S III is sharper than the RGB WVGA unit on the Galaxy S II, despite the increased screen size. It's just that at these ppi levels the differences are extremely hard to spot, so PenTile is nothing to be worried about.

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Jo det är riktigt stor skillnad i batteritid. Varsågod att titta på swedroids grafer över batteritid.

Är 20 % skillnad, en riktigt stor skillnad nu? Jag trodde du tyckte att det var en marginell skillnad. Men, men. ^^

Permalänk

Har själv S3 och är grymt nöjd. Skärmen är riktigt bra (skärpe- och färgmässigt). PenTile har utvecklats sedan SGS1 och med den högre upplösningen på S3 så är det inte märkbart. Enligt Samsung ska det ju också ge längre livslängd på skärmen (får var och en tolka själv om det ligger någon substans i det eller ej).

Som tidigare nämnts så har du stöd för glonass gps - intressant om du använder navigering mycket.
ICS 4.0.4 som sitter i min telefon flyter på otroligt bra och det är beroendeframkallande att sitta och svepa i menyerna
Otroligt bra batteri, speciellt jämfört med övriga utbudet av smartphones idag (i synnerhet i samma storleks-/prestandaklass), ONE X tex.
Prestanda är på topp både av gäller CPU och GPU!
Ljudkvaliteten vid samtal är riktigt bra tycker jag, men med Telia som operatör så har jag nästan ingen signal hemma så samtal bryts ibland.
Telefonen blir inte så varm även om man sitter länge med den i handen (har åtminstone hört att OneX ska bli varmare än S3)
Sedan finns ju funktioner som S-Beam om man vet att man har användning för det tex i S3...

Skärmen, även om den är bra, så tycker jag att max ljusstyrka kunde varit bättre (märks att det saknas lite styrka i direkt solljus).

Jag valde S3 framför ONE X efter att ha läst recensioner och jag är så långt grymt nöjd! Den absoult störta nackdelen med OneX som jag ser det är batteritiden. Telefonen kan vara hur bra som helst, men om den måste laddas hela tiden skulle jag dock bli rätt irriterad på den ganska fort.

Många klagar på designen på telefonen. Jag tycker att den är helt ok faktiskt, om än inte perfekt måste jag tillägga. Och ja, det är plast rakt igenom, men den känns ändå inte plastig i handen - borde ju också ge en lägre vikt mot metall iaf. Så något positivt finns ju även med detta.

Visa signatur

WCG-dator: |AMD 2990WX @ 3.3GHz All Core| |ASRock Taichi X399| |Samsung 970 EVO M.2 500GB| |Quad Channel 64GB Corsair 2933Mhz @ 14-13-13-28-1T| |SilverArrow TR4| |PNY GTX 1080 8GB @ +185/+625MHz| |Corsair AX1200i 1200W| |Thermaltake Level 10 GT Snow Edition|

Permalänk
Entusiast
Skrivet av furuliden:

Är 20 % skillnad, en riktigt stor skillnad nu? Jag trodde du tyckte att det var en marginell skillnad. Men, men. ^^

http://www.swedroid.se/samsung-galaxy-s-iii-recension/#batter... Skulle inte säga att två timmar extra är så lite.
Dessutom under full load är det ännu större skillnad, 3 timmar o 16 minuter med S3 och 2 timmar o 7 minuter med HOX.
Skulle också gissa på att Samsung kommer släppa större batterier i framtiden, eftersom att det är utbytbart batteri, tillskillnad från HOX'en.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

http://www.swedroid.se/samsung-galaxy-s-iii-recension/#batter... Skulle inte säga att två timmar extra är så lite.
Dessutom under full load är det ännu större skillnad, 3 timmar o 16 minuter med S3 och 2 timmar o 7 minuter med HOX.
Skulle också gissa på att Samsung kommer släppa större batterier i framtiden, eftersom att det är utbytbart batteri, tillskillnad från HOX'en.

Du tyckte att Galaxy S3 var marginellt större än GS2. Det skiljer 16.5% där. I batteritid mellan GS3 och HTC One X skiljer det 20%. Alltså enligt dig marginellt.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av furuliden:

Du tyckte att Galaxy S3 var marginellt större än GS2. Det skiljer 16.5% där. I batteritid mellan GS3 och HTC One X skiljer det 20%. Alltså enligt dig marginellt.

Haha, tycker synd om dig som inte förstår bättre, men nej jag tycker inte att det är en "marginell" skillnad på batteritiden, det är ju ändå lite drygt 50% längre batteritid under load som jag tycker är väldigt viktigt.

Och angående storleken, kan du inte bara ge dig eller?
Känner man på båda IRL så känns S3'an knappt större enligt mig, men det är en smaksak.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Haha, tycker synd om dig som inte förstår bättre, men nej jag tycker inte att det är en "marginell" skillnad på batteritiden, det är ju ändå lite drygt 50% längre batteritid under load som jag tycker är väldigt viktigt.

Och angående storleken, kan du inte bara ge dig eller?
Känner man på båda IRL så känns S3'an knappt större enligt mig, men det är en smaksak.

Förstår jag inte bättre? Du är så rolig, för ena stunden så är jag jättesmart, mycket smartare än dig (dina ord). Men nu när jag motsäger dig, då är jag inkapabel till att förstå? Nja, det är nog snarare du min kära vän som har lite aggression problem idag.

Men jag tittar på Videoplayback tiden. Där skiljer det 20%. Och det är även det mest naturliga testet, för jag ialf tittar mycket på film på min telefon. Men det är inte ofta jag stressar telefonen till 100% load med syntetiska program (aldrig faktiskt). Gör du? Svaret torde bli ett rungande Nej på den frågar. Så vad bråkar du om egentligen?

PS/ Galaxy s3 ÄR 16.5% större än Galaxy S2, det är simpel matematik och inte ens du kan säga emot mig där

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Lindgren92:

Och ni som klagar på Pentile, då måste ni ha flaskbottnar till glasögon eller något. För det är mer eller mindre omöjligt och se pentile på en skärm med 306 PPI.

Citerar från GSMarena,

In case you were worried about the PenTile matrix that the Galaxy S III employs - well, don't be. You'd need to be looking from such close range that your eyes will hurt before you notice any difference. It's plain to see that the HD PenTile screen of the S III is sharper than the RGB WVGA unit on the Galaxy S II, despite the increased screen size. It's just that at these ppi levels the differences are extremely hard to spot, so PenTile is nothing to be worried about.

Fast då har han antagligen någon form av synfel, då jag har "perfekt" syn, och ser enkelt PenTile under vanlig användning.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Lindgren92:

Skojjar du? Pentile är skitenkelt att se. Visst Galaxy S3 har totalt sett skarpare text än t.ex. Galaxy S2, men man kan definitivt se att Galaxy S3 har pentile. Texten genomlöps av linjer och om man inte kan se det, då kan man ju för tusan lika gärna köpa en Galaxy S2 och Cod 7 (black ops) och njuta av den "fina" grafiken. Ha en bra upplevelse!

Permalänk

Här är en bild som jämför HTC One X och Samsung Galaxy S3. Visst ser man att där är skillnad.

Hela recensionen här:

http://pocketnow.com/2012/06/08/samsung-galaxy-s-iii-review/

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 6750 XT
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Här är en bild som jämför HTC One X och Samsung Galaxy S3. Visst ser man att där är skillnad.

http://pocketnow.com/wp-content/uploads/2012/06/imagecomp.jpg

Hela recensionen här:

http://pocketnow.com/2012/06/08/samsung-galaxy-s-iii-review/

Jag måste bara kommentera detta känner jag, nu har jag varken sett den ena eller andra skärmen irl så är ju fullt möjligt att man kan se någon sorts skillnad. Men som med tex denna bild så blir ju detta totalt orelevant? Jag testade och sätta min telefon ungefär 10-15cm ifrån skallen, det är väl på gränsen till för nära men men. Och för att få denna bild i samma storlek flyttade jag mig ca 10 meter ifrån datorskärmen(24" 1920x1080) och sedan tog väggen i så gick inte gå längre ifrån. Men även på 10 meters avstånd var denna ikon större än vad den var på telefonens skärm 10cm ifrån skallen.

Så med det sagt så borde ju det mest korrekta sättet vara att ta en skärmdump på båda telefonerna och sedan kan man göra en bild där dessa är ungefär lika stora som de är i verkligheten. Jag misstänker att man inte kommer se någon som helst skillnad på dessa bilder då. Men som sagt, är ju fullt möjligt att man ser skillnad irl, men dessa bilder som är förstorade som djävulen själv är ju rätt ointressanta. Även om jag trycker så att näsan nuddar skärmen på telefonen är ikonen på bilden iaf minst ca 10 gånger större, minst.

Permalänk
Medlem

Om vi glömmer hela Pentile saken. S3 har bättre svärta, HOX har bättre vitt. Med andra ord så är S3 grym vid film, och HOX är nog skönare att surfa med.
S3ans Amoled sägs dock vara bättre i solsken, och skärmen drar även mindre ström.

S3 har ett grymt ljudchip och levererar rent ljud, det är dock lågt vad jag har läst. HOX har Beats by Dr.Dre vilket ska ge ett rejält bastryck.

Andra skillnader är att S3 har löstagbart batteri, samt möjlighet för minneskort.
Menyknappen på S3 är fysiskt istället för kapacativ som på HOX, kan nog samlas en del smuts där med tiden.....

Hela HOX vs. S3 debatten är en smaksak egentligen i mitt tycke. Dem är väldigt, väldigt lika. Vilken man än väljer kommer man att nöjd, det är jag säker på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Om vi glömmer hela Pentile saken. S3 har bättre svärta, HOX har bättre vitt. Med andra ord så är S3 grym vid film, och HOX är nog skönare att surfa med.
S3ans Amoled sägs dock vara bättre i solsken, och skärmen drar även mindre ström.

S3 har ett grymt ljudchip och levererar rent ljud, det är dock lågt vad jag har läst. HOX har Beats by Dr.Dre vilket ska ge ett rejält bastryck.

Andra skillnader är att S3 har löstagbart batteri, samt möjlighet för minneskort.
Menyknappen på S3 är fysiskt istället för kapacativ som på HOX, kan nog samlas en del smuts där med tiden.....

Hela HOX vs. S3 debatten är en smaksak egentligen i mitt tycke. Dem är väldigt, väldigt lika. Vilken man än väljer kommer man att nöjd, det är jag säker på.

Är inte menyknappen kapacativ som på s2:an? Bara hemknappen som är fysisk dvs? Låter skumt om de har valt meny och hemknapp fysisk och bakåt kapacativ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Fast då har han antagligen någon form av synfel, då jag har "perfekt" syn, och ser enkelt PenTile under vanlig användning.

Jag gillar din inställning att alla som inte aktivt stör sig på PenTile har synfel. Det är inte så att så fort du testar en telefon med PenTile så sitter du och aktivt och letar efter dess brister?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Sir. Haxalot:

Jag gillar din inställning att alla som inte aktivt stör sig på PenTile har synfel. Det är inte så att så fort du testar en telefon med PenTile så sitter du och aktivt och letar efter dess brister?

"Och ni som klagar på Pentile, då måste ni ha flaskbottnar till glasögon eller något. För det är mer eller mindre omöjligt och se pentile på en skärm med 306 PPI."

Mer eller mindre omöjligt? Kanske med synfel.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av creativ:

Är inte menyknappen kapacativ som på s2:an? Bara hemknappen som är fysisk dvs? Låter skumt om de har valt meny och hemknapp fysisk och bakåt kapacativ?

Sorry, my bad. Det är såklart hemknappen som är fysisk! Meny och bakåt är kapacativa.

OfT: Varje gång jag skriver kapacativ håller jag alltid på att skriva kognitiv. Men hur ballt hade inte det varit?!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av the squonk:

Ingen Beats logga?

Jo den ikonen är snygg när den tänds upp i systrayen....

Gjorde en längre klämning i går med SGS3an eftersom MediaMarkt kör med riktiga lurar och inga attrapper plus att de hade inhyrda Samsung-nasare på plats.

De här två lurarna är ju helt outstanding just nu och det är ju smaken som avgör.

Egentligen är det synd att "basha" varandra när det är viktigare att basha det slutna skräpet som iPhone och ännu värre WP. (vi ska inte ha mer sluten kod !)

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk
Medlem
Skrivet av plunn:

Egentligen är det synd att "basha" varandra när det är viktigare att basha det slutna skräpet som iPhone och ännu värre WP. (vi ska inte ha mer sluten kod !)

Så det är synd att folk är fanboys så länge de inte hatar samma saker som du...

Fanboys, unite!?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sir. Haxalot:

Så det är synd att folk är fanboys så länge de inte hatar samma saker som du...

Fanboys, unite!?

Jo jag blir full i skratt när jag ser att man rekommenderar Zune....

Veritabelt junk i kubik ala MS.

Enbart "lättlurade" användare som ens funderar över en WP-lur ! Varför gå vidare i MS bojjor starkt lierad med mediaindustrin ?

Det behöver man inte vara en "fanboy" för att fundera över !

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk
Medlem
Skrivet av plunn:

Jo jag blir full i skratt när jag ser att man rekommenderar Zune....

Veritabelt junk i kubik ala MS.

Enbart "lättlurade" användare som ens funderar över en WP-lur ! Varför gå vidare i MS bojjor starkt lierad med mediaindustrin ?

Det behöver man inte vara en "fanboy" för att fundera över !

Varför? För att du säger så? För att Microsoft är onda? För att Android är bäst? Snälla, om du ska säga sådana saker så måste du ha tyngre argument än "alla som överväger att använda en Microsoft produkt är dumma i huvudet", annars så är det mest du som är det.

Permalänk
Medlem

Att ingen har nämnt att exynos processorn är byggd i 32 nm medans tegra 3 är byggd i 40nm, alltså drar SG3s processor mindre och genererar mindre värme, värt att veta

Visa signatur

Mobo: Asus sabertooth Z77 CPU:3770K RAM:Kingston HyperX Genesis 16gb 1600mhz GFX: gigabyte GTX 580 3gb HDD:1xWD green2TB 1xWD black 1TB SSD 1x INTELv2 1x Random Kingston