Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem

Ny kamera

Skaffade denna idag. Främst för videoinspelningen i 60 FPS.

Permalänk
Medlem

Corsair 4GB DDR3 SO-DIMM1333MHz, 9-9-9-24, 1,5V Har nu 10 GB RAM

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

Lycklig som ett barn!
Min första "seriösa" RC helikopter, köpte den på hobbex sommarrea för 700kr ordinarepris 1200kr

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av m3rnel:

http://www.hobbex.se/bilder/artiklar/zoom/782570_1.jpg

Lycklig som ett barn!
Min första "seriösa" RC helikopter, köpte den på hobbex sommarrea för 700kr ordinarepris 1200kr

Najs! Lycka till ^^

Köp till nån extra propeller-blad

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Inaktiv

Den här får ta och ersätta Razer Nagan

Permalänk
Medlem

Sennheiser PC360.
Verkligen nöjd med dessa. Tyckte att ljudet var skönare än i mina HD595.

Adidas Skor "Adistar Racer" Vart ju rea för 400:- så kunde inte hålla mig.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

Vill man komma bort lite från datorn en varm sommardag är det bara att ladda vattenpipan och smutta på en av alla goda smaker, så det här blev det senaste inköpet för min del

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

Då jag tyckte mina grejer var lite slitna så köpte jag mig lite nytt, inga värstinggrejer men jag är nöjd!
Logitech Z523 2.1
Samsung syncmaster S23A700D
Steelseries 6gv2 red edition
Logitech G400
Q-pad CT Large 1,5mm
Och även en Iphone 4s

Köpte även nya prylar till nätverket då det bredbandsbolaget skickar med är total jävla skit.
Zyxel P-600
D-link DIR-655

Sist men inte minst, två stycken Captain Morgan spiced gold 1L

Over and out!

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Skrivet av FireFox:

Vill man komma bort lite från datorn en varm sommardag är det bara att ladda vattenpipan och smutta på en av alla goda smaker, så det här blev det senaste inköpet för min del

http://i47.tinypic.com/27ymy6p.jpg

Vart köpte du dem?

Permalänk
Skrivet av OnlyCasanova:

Senaste inköpen då:

Lite nytt skal till Min S3 då orginalet känns för plastig
http://i941.photobucket.com/albums/ad258/OnlyCasanova/IMG_568...

Vart köpte du skalet?

Permalänk
Medlem

Köpte B-Sidor till mina föräldrar då jag störde mig lite på att deras samling skivor av Kent innehöll alla skivor utom just denna(och Hagnesta Hill på eng.).

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Ny jacka, halva priset 400:- Kool som fasen.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk

Corsair Air series AF140, Quiet Edition och Zalman Multi Connector 1

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem

Dagens Ebay skörd

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Fyfan för en vidrig smak/eftersmak det var på denna, häv saluförbudet på Jack3D snälla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

http://assets.bodybuilding.com/store/prodimage/prod_prod59004...

Fyfan för en vidrig smak/eftersmak det var på denna, häv saluförbudet på Jack3D snälla.

Men ack vilken boost den ger!

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 3060ti Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Men ack vilken boost den ger!

Den boostar på rätt bra ja, men tyckte att jag kände mig bättre på Jacken faktiskt.
Många säger precis tvärtemot men alla är ju inte lika som tur är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

http://assets.bodybuilding.com/store/prodimage/prod_prod59004...

Ursäkta om jag frågar. Kan bara inte låta bli att inte fråga, men vad är det för ? Är det någon form utav kosttillskott ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Ursäkta om jag frågar. Kan bara inte låta bli att inte fråga, men vad är det för ? Är det någon form utav kosttillskott ?

Det är något du tar före du tränar, 30min före ungefär för att få mer energi när du väl tränar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

Det är något du tar före du tränar, 30min före ungefär för att få mer energi när du väl tränar.

Ah... Men hur mycket extra lär man då inte träna för att göra av med dom extra kalorier man får i sig genom preparatet än emot om du inte tog det ? Menar, hade det inte vara bättre om du fick i dig dom här extra energin genom föda än i kemikalier?

Eller ? Ja, jag vet inte alls. Jag bara spekulerar.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

Den boostar på rätt bra ja, men tyckte att jag kände mig bättre på Jacken faktiskt.
Många säger precis tvärtemot men alla är ju inte lika som tur är.

Ah jag läste fel, trött som jag var.. såg inte att det var nåt annat på bilden,
missat att de har satt in säljförbud på jacken, dock var det bara en frågan om när :/
Det är just Jack som jag har erfarenhet av, så då förstår jag dig!

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 3060ti Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Ah... Men hur mycket extra lär man då inte träna för att göra av med dom extra kalorier man får i sig genom preparatet än emot om du inte tog det ? Menar, hade det inte vara bättre om du fick i dig dom här extra energin genom föda än i kemikalier?

Eller ? Ja, jag vet inte alls. Jag bara spekulerar.

Inga kalorier i dessa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

Inga kalorier i dessa.

Läste lite om detta tillskott nu, ger tydligen utslag på amfetamin/metamfetamin tester.

Hur som helst, har du provat detta tidigare? Vad får det för effekt på träningen och humöret?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Läste lite om detta tillskott nu, ger tydligen utslag på amfetamin/metamfetamin tester.

Hur som helst, har du provat detta tidigare? Vad får det för effekt på träningen och humöret?

Jag åt ett tillskott som hette NO-xplode ett tag i mina yngre dagar som var "the shit" på den tiden.
Min pappa tyckte att jag ändrade personlighet och blev aggressiv.

En god vän till mig åt Jack3d ett bra tag och fick till slut läggas in på sjukhus för hjärtklappning och bröstsmärtor. Jag tycker att han också ändrat personlighet och blivit mer tillbakadragen sen han började med det.

Numer dricker jag en kopp kaffe innan gymmet istället

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

En Tissot Visodate:

Permalänk
Medlem

Release the Kraken!

Permalänk
Medlem

vart fick du tag på den? finns den numera på systemet?

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Hämta ut min RC Helikopter idag.

Blade 120SR

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragganof:

vart fick du tag på den? finns den numera på systemet?

The Kraken (nr 86855)
http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=86855

Visa signatur

Permalänk
Medlem

D3N_0837 by hozforuw, on Flickr