SMITE Beta Key Giveaway

Permalänk

Det har åskat här ett par dagar, så jag började läsa en bok och därför har jag inte vart här.
Jag kan säga direkt att jag inte har nycklar åt er alla, så alla nyreggade ligger långt ner på listan.
PMs kommer jag börja skicka nu här ikväll.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en key så kan du få tillbaka de 3 som jag får. Tack på förhand

Permalänk
Medlem

tar också gärna en

Visa signatur

[Qosmio x770-11N] >> | Intel® Core™ i7-2630QM @ 2,00/2,90 Turbo GHz , 8192 MB DDR3 1333MHz , 17,3-tums @ 1600 x 900 LED , NVIDIA® GeForce® GTX 560M |

Permalänk
Medlem

jag är inte nyreggad bara att mitt gammla konto inte är användbart längre pga email problem :/ men jaja hoppas på en key iaf

mvh jesper

Permalänk

Jag vill gärna ha en key!

Permalänk
Medlem

Vet att jag är nybliven medlem, men jag har kollat på otroligt många gameplay på spelet och det värkar super! om jag skulle kunna få en nyckel så ger jag med all min glädje tillbaka 5 keys till dig!

Permalänk
Medlem

Hej jag tar gärna en key!!

Permalänk
Medlem

Tar gärna invite! Tack på förhand!

Visa signatur

PC: ASUS PRIME Z370-A - I7 8700K @ 4.5 GHz - ASUS GTX 1080Ti - 32GB DDR4 G.SKILL - M.2 Samsung 970 EVO x2 RAID -

Hemserver: Proxmox - PfSense - ASUS X99-A - I7 5820K @ 4.5GHz - 32GB DDR4 G.SKILL - RAID10 4x4TB HDD - 120x2 SSD -

Permalänk

Jag tar gärna emot en key, självklart får du tillbaka dom som jag får

Permalänk
Medlem

Hej. Skulle uppskatta en beta key

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk

Kan jag få en Key skulle verkligen uppskatta det, ger dig mina 2 andra om du vill ha dem:)

Permalänk
Medlem

keey pls!

tar gärna en key! tack på förhand

Permalänk
Medlem

hej jag kan gärna ta en key om det finns kvar

Permalänk
Medlem

hallå, jag undrar om jag skulle kunna få en key. jag kan ge tillbaka dom 3 man får sen:)

Permalänk
Medlem

Tar gärna en key, skickar tillbaka dem andra keys

Permalänk

Jag tar gärna en key, kan ge tillbaka dom man får om det behövs

Permalänk
Medlem

JAG vill ha Beta key skickar tillbaka dom andra

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Jag tar hemskt gärna en key !
kan skicka tbx dom andra om så önskas !

Permalänk
Medlem

vill verkligen ha en key ser jäkligt kul utt:) ska ge tillbaks dem keys jag får sen ps.ledsen för min dåliga svenska:)

Permalänk

Skulle hemskt gärna ta en betakey, ger självklart tillbaka de jag inte tänkt använda!

Permalänk
Medlem

jag tar gärna en key

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha en!

Hejsan jag skulle gärna vilja ha en Smite key, jag och några polare vill testa lana de. jag kommer även skicka tillbaka en key till dig. MvH Daniel!

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en för min brors räkning

Permalänk

Jag vill ha en key! Hade varit superkul. Kommer självklart att skicka tillbaka de nycklarna jag får efter 30 min. Ha en trevlig helg! //Simon

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en key! Skickar tillbaks nycklar om jag får några!

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha en nyckel Noxon1@hotmail.se

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en key, Ger tbx dom andra jag får!

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en key Jag skickar självfallet tillbaka de som jag får efter registrering.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en key då jag gav ut alla 3st till dig och min kompis skulle vilja ha en =9

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Hej!
Skulle vara tacksam om jag fick en nyckel, ger självklart tillbaka de andra.