Permalänk
Medlem
Skrivet av zillyme:

å innan det var det människorna som dödade och kastade ut charr från ascalon, dom var där först ;D

attans. det glömde jag. Blood for blood!! ska kanske spela en Charr necro:)

Permalänk
Medlem

Guild Wars 2 är nog det första MMO där jag faktiskt vill ha precis varje klass och ras. Frågan är bara var man ska få tid att spela allt ifrån.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Vilken tid imorgon kommer betan att starta för oss här i Sverige?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Motsols:

Vilken tid imorgon kommer betan att starta för oss här i Sverige?

Klockan 9 på kvällen. Men på tidigare betor har det gått att logga in vid 8-tiden.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

36 dagar å 20 timmar kvar till riktiga släppet, aldrig varit så taggad för ett spelsläpp i hela mitt liv xD HL2 kommer nära dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av zillyme:

36 dagar å 20 timmar kvar till riktiga släppet, aldrig varit så taggad för ett spelsläpp i hela mitt liv xD HL2 kommer nära dock

Haha och vi vet alla hur HL2 gick ^^

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Jajaja, ge mig morgondagen (eller morgonkvällen rättare sagt) så man kan börja spela!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Jajaja, ge mig morgondagen (eller morgonkvällen rättare sagt) så man kan börja spela!

Ge mig ett grafikkort?

Permalänk
Inaktiv

Jag känner att jag har timeat mitt liv som en chef x) Går på semester nästa helg, direkt följt av tjänstledighet fram till juni (studier). BRING IT ON A-Net!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Jag känner att jag har timeat mitt liv som en chef x) Går på semester nästa helg, direkt följt av tjänstledighet fram till juni (studier). BRING IT ON A-Net!

Och här tyckte jag att det flöt perfekt när semestern börjar med GW2 beta!
Jag bugar mig inför mästaren

Permalänk
Medlem
Skrivet av Motsols:

Och här tyckte jag att det flöt perfekt när semestern börjar med GW2 beta!
Jag bugar mig inför mästaren

Jag måste också erkänna mig slagen... Skolan börjar 22:a augusti för min del om jag minns rätt :S

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

klockan 21 drar BWE3 igång.. see u there!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thxsen:

klockan 21 drar BWE3 igång.. see u there!

Troligen tidigare än 21, som dom gjort tidigare betor. Jag tänker sätta mig klockan halv åtta och vänta på att få logga in

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kalium:

Jag måste också erkänna mig slagen... Skolan börjar 22:a augusti för min del om jag minns rätt :S

Min termin börjar ju inte förrän 3:e september ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Min termin börjar ju inte förrän 3:e september ;D

Vissa har det bättre än andra... :S

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kalium:

Vissa har det bättre än andra... :S

Allting har sitt pris, får ingen lön under tjänstledigheten så måste leva på sparpengar och eventuellt studielån all over again

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Allting har sitt pris, får ingen lön under tjänstledigheten så måste leva på sparpengar och eventuellt studielån all over again

Ja men skit i det, du kan ju spela GW2 hela dagarna!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Hittade precis denna info på Reddit, ifrån Beta forumet.
Mycket intressant info.

Info om BWE3
World transfer will be free and unlimited from Noon July 20 to 6:00 PM Pacific on July 21.
After this period, you’ll need to spend gems for a transfer. Transfers will still be unlimited. The gem costs for a world transfer after 6:00 PM Pacific on July 21:

1800 gems to transfer to a high population world
1000 gems to transfer to a medium population world
500 gems to transfer to a low population world

Trading Post
Dyes are now tradable in the Black Lion Trading Post.
All items for sale must be posted for a unit price that is above the vendor value of the item (if the item has a vendor value).

Daily Gem Store – 20% Off
Each day during the Beta Weekend Event we’ll offer a different item on sale for 20% off in the Gem Store. All sales begin and end at midnight of each day.

Remember: You will be charged for all gem purchases made during the Beta Weekend Event, but any gems you purchase will be credited to your account when GW2 launches. You’ll find all the details right here in our Gem Store FAQ.

Dock tvivlar jag ju på att någon kommer köpa gems under betan.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Thxsen:

Dock tvivlar jag ju på att någon kommer köpa gems under betan.

Det gör inte jag. Jag tror många kommer köpa gems nu under betan, om inte annat de som försöker vara först till lvl 80. Att köpa gems nu i helgen gör att de inte behöver slösa tid på betalningen för gems vid releasen vilket sparar värdefulla sekunder/minuter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Det gör inte jag. Jag tror många kommer köpa gems nu under betan, om inte annat de som försöker vara först till lvl 80. Att köpa gems nu i helgen gör att de inte behöver slösa tid på betalningen för gems vid releasen vilket sparar värdefulla sekunder/minuter.

tycker det är super att man även kan köpa gems för ingame gold ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Jag förstår inte mej på folk som vill komma till max level så fort som möjligt. Tycker att det förstör spelet.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Jag förstår inte mej på folk som vill komma till max level så fort som möjligt. Tycker att det förstör spelet.

håller helt med dig, själv kommer jag inte lämna ett område innan jag fått 100% på det så är väl kanske på min första lvl80 efter 4 månader xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Man vill ju ta allt i sin egen takt, gå igenom allt innehåll osv. Inte rusha 80 och sedan göra lvl 10 saker efteråt.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Man vill ju ta allt i sin egen takt, gå igenom allt innehåll osv. Inte rusha 80 och sedan göra lvl 10 saker efteråt.

är ju ifs det fina med gw2 även om du är lvl 80 å går till ett ställe med lvl 4's så kommer du inte kunna 1hit dom till döds, man kan tom bli dödad av lvl 4's om dom blir för många när man själv är 80

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Orici:

Jag förstår dem inte heller, men jag tycker ändå att dem fyller en funktion. Om alla hade samma ambitionsnivå på den punkten skulle vi springa runt och zerga varenda område hela spelet igenom, men som tur är så blir det mer utspritt just för att personer har olika bråttom till lsutet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Jag förstår dem inte heller, men jag tycker ändå att dem fyller en funktion. Om alla hade samma ambitionsnivå på den punkten skulle vi springa runt och zerga varenda område hela spelet igenom, men som tur är så blir det mer utspritt just för att personer har olika bråttom till lsutet.

kommer allt för väl ihåg zergen som pågick när cata släpptes, kom typ 1 meter innan en ny mob spawnade och folk stod i köer för en stackars boss

Permalänk
Medlem
Skrivet av zillyme:

tycker det är super att man även kan köpa gems för ingame gold ^^

Ja verkligen!

Surt om folk går köper allt det bästa för pengar istället för att spela upp sig....

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av zillyme:

håller helt med dig, själv kommer jag inte lämna ett område innan jag fått 100% på det så är väl kanske på min första lvl80 efter 4 månader xD

hehe, vi får se hur lång tid det tar.

Skrivet av Kalium:

Exakt!

Skrivet av anon70536:

Sant och även om man inte rushar så spelar folk olika mycket och det i sig kommer ju att göra att det blir med spridning.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Har betan börjat eller jag bara störd? När jag försöker logga in säger den att det inte är nån event igång eller så har jag inte access. Access ska jag ha eftersom jag beställde pre-order collector edition. Tacksam för svar.

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN