Permalänk
Medlem

Dom menar att du kan handla vad du vill för 499:-
MEN det är inte helt 100% enligt lagen du har även möjligheten att kräva tillbaks pengarna med (dvs ej tillgodo hos butiken) med samma sätt som du betalade med dvs betalade du med kort får du tillbaks till kortet var det kontant har du rätt att få kontanter.

Kan dom ej laga,byta ut musen så kan du kräva att få en likvärdig mus istället för ett tillgodo,pengar tillbaks.
Och vad som är likvärdig är vad ni kommer överens om dvs du behöver ej godta att få en mus som saknar en viss funktion (tex en höger knapp för ring,lillfingret som 95% av alla möss saknar) men att den kanske är bättre i andra avseenden och priset kan vara betydligt högre beror helt enkelt på om du köpte på tex 50% rea.
Utan du kan kräva att få en mus som kostar mer (inom rimliga gränser och ej behöva betala mer) än vad du gett för den du köpte och dom kan då svara nej,ja på det tills ni kommer överens.

Om ni inte kommer överens så kan du köpa en likvärdig (heller samma) vara på annat hål och du har då rätt att kräva inet på dessa pengar vad du ska göra är att försöka att hålla nere priset så finns två affärer och en är betydligt dyrare så ska du ej handla från den.

Komplett råkade ju ut för lite storm på forumet när dom sålde crucial m4 (tror jag det var) ssd,er för 50% och några inte fungerade som dom skickade in men komplett ville ej byta ut (trots att dom fanns hemma på lager) för nu kostade dom ju dubbelt så mycket.
Men tillslut så bad dom ju om ursäkt och kröp till korset och skickade ut nya.

Så det är lite små fult av inet att inte berätta alla möjligheter du har dvs byte av mus till liknande och att du inte behöver ta ett tillgodo utan kan få pengar tillbaks.

Lite mer info http://www.konsumentverket.se/Lag-ratt/Din-ratt-som-konsument...

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Ser att ni flyttat fram datumet för Fractal Design Define R4 från den 11e Augusti till den 2 Oktober(!). Dafuq?

Permalänk
Skrivet av xigmatek asgard:

Nu när jag läste det lite noggrannare så tycker jag nästan att det tolkas som att jag får välja en mus och att jag får 500 kronor som jag kan handla för. Det vill säga både och, kanske bäst att vänta på svar från Inet.

Okej, hoppas det löser sig!

Permalänk
Medlem

Hej jag är inte säker på om denna post skall vara här eller i konsumenträtt.

Har alltid handlat vid inet enda sedan dom öppnade på Ringön i göteborg både via webb och butik, har dock kommit till andra tankar om inet.
jag var och inhandlade :

samsung s24b350 skärm
msi GF gtx 670
256gb ssd samsung
HDMI kabel

dagen efter var jag iväg och köpte resten :

I7 2700k
corsair 16gb
corsair hydro H80
MK msi z77A-GD65
arctic silver 5

kostnad runt 15k.

Jag kommer hem och sätter ihop min nya burk och den startar upp utan missljud mm men utan bild.
jag spenderar 2 dagar med olika lösningar och får inte till det.
Tar med grafik kortet till ringön och dom säger att dom får bild där så jag åker hem och hämtar burken och killen på ringön får inte heller bild där..dom tar in burken och skall kolla på det.
detta skulle ta upp till 10 Dagar och jag måste ge killen beröm för att han starta på den direkt.

Samma dag får jag meddelande att jag nu kan hämta datorn då den är klar..när jag hämtar den så får jag reda på att det var en pci-e port på moderkortet som var kass..
Jag tog även med den hdmi kabel som jag hade köpt här då jag inte fick bild med den hemma..
han testar kabeln och får bild direkt inne i ett rum man inte kan se.

inet i sisjön får ingen bild med den och jag får det inte nånstans hemma och jag får det inte hemma hoss min syster heller,,hur fick ringön bild? det vet jag ännu inte.

nu till problemet..jag fick hosta upp 495kr förutom dom 15000 jag betalat för dom nya delarna för felsökning. jag som konsument skall betala för att hitta en trasig del som inet har sålt till mig trasig?
dom vägrar att ta tillbaka HDMI kabeln för att paketet med kabeln är bruten? duhh man måste öppna paketet för att få ut kabeln..

jag som konsument kan inte för det minsta fatta hur ett företag kan sälja trasiga saker för att sen ta betalt av kunden för att hitta felet. Det måste väl ändå vara en sak imellan inet och leverantören av varan i detta fall MSI.

Jag har som sagt använt inet sen dom öppnade och jag med familj har nog använt mellan 30-50,000 där varje år till uppdateringar av hårdvara etc men sen detta hände har jag inte ens vart i närheten av inet. Jag har faktiskt aktivt letat andra alternativ då jag anser att man helt enkelt som företag inte skall hantera saker på detta sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dolesen:

Hej jag är inte säker på om denna post skall vara här eller i konsumenträtt. [...] (En massa felriktad ilska.) [...]

Du har inte köpt en fungerande helhelhetslösning(läs: 1st produkt) hos Inet. Du har köpt flera enstaka produkter som råkar passa ihop.
Inet har ingen skyldighet att gratis felsöka alla olika produkterna du köpt bara för att en av delarna eventuellt är trasig.

Däremot kan man ju tycka att dom kunde va schyssta, goodwill osv, iom att det (som det låter) inte är ditt fel och det är svårt att felsöka sånt där själv.
Snacka med dom så kanske dom "glömmer" felsökningsavgiften för att va snälla. Men du har ingen laglig rätt att kräva det.

Edit: Ang HDMIkabeln. Samma sak där, du har ingen laglig rätt att kräva återköp då produkten fungerar, när du köpt den över disk. Hade du köpt den via internet hade du troligtvis kunnat haft distansköplagen på din sida. Hursomhelst, återigen, dom kan ju däremot visa lite goodwill kan man tycka...

Visa signatur

Phanteks Shift X: // ASUS ROG Strix B550-I Gaming // AMD Ryzen 7 5800X3D // Gigabyte GTX 1080 Ti OC 11Gb //
// Corsair Vengeance RGB Pro 3600MHz 2x16GB // Corsair H115i RGB Platinum 280mm //
// LG UltraGear GN850 34" IPS 160Hz WQHD // Samsung 970 Pro 1Tb NVMe SSD + Sabrent Rocket 2Tb NVMe //

Permalänk
Medlem

Har ni planer på att ta in fler mITX chassin? Tycker ert sortiment ser lite glest ut när det handlar om mindre mITX chassin i den lägre prisklassen.

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speldator:Asus P8P67-M B3, Intel core i5 2500k (Arctic Cooling Freezer 13Pro), Asus Radeon HD 6870 Directcu,
Crosair Vengeance 8gb, XFX 750W Pro, Cooler Master Storm Trooper.
Andra dator:MSI-MS 7276, Intel core 2 quad q6600, Nvida geforce 8600 GS, FSP 460W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Duxus:

Du har inte köpt en fungerande helhelhetslösning(läs: 1st produkt) hos Inet. Du har köpt flera enstaka produkter som råkar passa ihop.
Inet har ingen skyldighet att gratis felsöka alla olika produkterna du köpt bara för att en av delarna eventuellt är trasig.

Däremot kan man ju tycka att dom kunde va schyssta, goodwill osv, iom att det (som det låter) inte är ditt fel och det är svårt att felsöka sånt där själv.
Snacka med dom så kanske dom "glömmer" felsökningsavgiften för att va snälla. Men du har ingen laglig rätt att kräva det.

Edit: Ang HDMIkabeln. Samma sak där, du har ingen laglig rätt att kräva återköp då produkten fungerar, när du köpt den över disk. Hade du köpt den via internet hade du troligtvis kunnat haft distansköplagen på din sida. Hursomhelst, återigen, dom kan ju däremot visa lite goodwill kan man tycka...

Ang: HDMI kabeln så fungerar den ju uppenbarligen bara hoss inet på ringön..inet i sisjön får ingen bild och det får inte jag heller och då har jeg testat den mellan 2 olika ps3 och 2 olika TV som funkar utmärkt med andra HDMI kablar,jag har även provat den på min nu fungerande dator med samma dåliga resultat.

Angående det andra så anser jag inte att ilskan är felriktad som du säger..det är möjligt att dom pga av lagar etc kan hävda att det inte är en "helhetslösning" "komplett produkt" jag köpt utan flera olika och därför menar jag att det är något dom borde ta med MSI och inte deras kund då varan uppenbarligen varit trasig vid utlämnandet och att dom bytt den på garantin.
MSI har gjort fel i att leverera en trasig produkt till inet och inet har gjort fel i att sälja den till mig..vad jag har gjort fel var att köpa den från inet.

Hade dom ens visat lite goodwill så hade jag ju inte haft nån anledning att posta nått överhuvud taget men nu har dom ju helt och hållet sagt nej och jag har fått betala..sen om dom tycker att det är värt att förlora en kund för en sån summa är ju upp till dom.

Permalänk
Inet
Skrivet av SilentStriker:

Hej Inet

Vet ni när ni kommer få in msi GTX 680 twin frozr III OC?

http://www.inet.se/produkt/5409456/msi-geforce-gtx-680-2048mb...

Har tyvärr inget datum i dagsläget. Vi uppdaterar hemsidan så fort vi vet mer.

Skrivet av Broken-arrow:

Påpekat detta tidigare i tråden och det var för över ett halvår sen:)

Lite jobbigt att behöva fråga om det är beställningssvara eller inte (sen blir man oftast besviken när det visar sig att man hade rätt och om man beställer den produkten blir det 2 veckors väntan).

Skrivet av Stealthbomb:

Ser att ni flyttat fram datumet för Fractal Design Define R4 från den 11e Augusti till den 2 Oktober(!). Dafuq?

Här är ett bra exempel - vi förväntas faktiskt få en leverans redan nästa fredag (!) men på grund av att det är flera inkommande leveranser och systemen är som sagt rätt invecklade så blir datumet på hemsidan helt fel.

Detta är bara ett exempel av flera olika scenarion där det blir fel på hemsidan och där vi idag inte riktigt har en lösning. Men vi jobbar på det som sagt!

Skrivet av SirMacke:

Känns konstigt att ta upp det här, men har ni inga admins på er BF3 server?
Aimboters, wallhackers och glithchers 24/7

Jag anmäler mig frivilligt som admin..

Håll utkik på hemsidan och i vår facebookgrupp för det kommer information om BF3-servrarna och Eyeballers inom närmsta veckorna!

Skrivet av Zcorc:

Har ställt denna fråga men frågar nu igen när 32GB versionen i grått är bekräftad och finns på Amazon

Tänkte som om ni planerar att ta in Asus Transformer Infinity(700) i 32GB samt om ni kommer plocka in den i grått i antingen 32GB eller 64GB.

Tack på förhand!

Har försökt få fram information om detta men är tyvärr svårt nu under semestertider. Hojta till igen om några veckor så gör vi ett nytt försök!

Skrivet av Maximerat:

Hej
När jag fick hem min dator så märkte jag att FPSen i spel var väldigt låg och laggade ganska rejält ibland, även på de lägsta video settings. Kunde flyta på relativt bra ibland, men när jag jämförde resultat från liknande datorer så hade jag ca 50% av deras prestanda. Provade att ominstallera BIOS, drivrutiner etc men inget ville hjälpa. Dock så lyckades jag hitta en tråd här där andra rapporterat liknande problem. Denna: #12508528

Jag gick in i BIOS och disablade PCIe 3. Detta löste alla problem och allt flyter på fint nu. Dock känns det ju lite sisådär då det verkar som om man inte får full prestanda om man ska köra SLI. http://www.techpowerup.com/forums/sh...2&postcount=51
Vad kan man göra åt detta? Går det att reklamera?

Min dator: http://www.inet.se/kundvagn/visa/1933215/2012-06-20

Länken du postade fungerade inte men som jag har förstått det som så är det idag i princip ingen skillnad mellan 2.0 och 3.0 så länge man inte kör triple/quad SLI, t ex 2st GTX 690.

Vi kan givetvis ta in datorn för en felsökning om du vill det och se om vi kan få ditt system att bli stabilt med 3.0 aktiverat. Men om det inte är någon prestandaskillnad i dagsläget så skulle jag rekommendera att du kör på och MSI bör komma en BIOS-uppdatering som löser ditt problem.

Skrivet av xigmatek asgard:

Hej, jag fick detta som svar på en felanmälan: Fel verifierat. Scrollhjulet fungerar inte som det ska.

Då vi inte längre lagerför denna produkt kan vi tyvärr inte byta ut den till en likadan. Du har därför möjlighet att välja en ny mus, och du har 499 kr tillgodo. Är det så att önskad produkt överstiger detta så fakturerar vi mellanskillnaden. Vänligen återkom.

Betyder det att jag kan använda 499kronor som ett vanligt tillgodokvitto på hela sortimentet eller endast på möss?

Tillgodobeloppet gäller givetvis på hela sortimentet!

Skrivet av Dolesen:

Hej jag är inte säker på om denna post skall vara här eller i konsumenträtt.

Har alltid handlat vid inet enda sedan dom öppnade på Ringön i göteborg både via webb och butik, har dock kommit till andra tankar om inet.
jag var och inhandlade :

samsung s24b350 skärm
msi GF gtx 670
256gb ssd samsung
HDMI kabel

dagen efter var jag iväg och köpte resten :

I7 2700k
corsair 16gb
corsair hydro H80
MK msi z77A-GD65
arctic silver 5

kostnad runt 15k.

Jag kommer hem och sätter ihop min nya burk och den startar upp utan missljud mm men utan bild.
jag spenderar 2 dagar med olika lösningar och får inte till det.
Tar med grafik kortet till ringön och dom säger att dom får bild där så jag åker hem och hämtar burken och killen på ringön får inte heller bild där..dom tar in burken och skall kolla på det.
detta skulle ta upp till 10 Dagar och jag måste ge killen beröm för att han starta på den direkt.

Samma dag får jag meddelande att jag nu kan hämta datorn då den är klar..när jag hämtar den så får jag reda på att det var en pci-e port på moderkortet som var kass..
Jag tog även med den hdmi kabel som jag hade köpt här då jag inte fick bild med den hemma..
han testar kabeln och får bild direkt inne i ett rum man inte kan se.

inet i sisjön får ingen bild med den och jag får det inte nånstans hemma och jag får det inte hemma hoss min syster heller,,hur fick ringön bild? det vet jag ännu inte.

nu till problemet..jag fick hosta upp 495kr förutom dom 15000 jag betalat för dom nya delarna för felsökning. jag som konsument skall betala för att hitta en trasig del som inet har sålt till mig trasig?
dom vägrar att ta tillbaka HDMI kabeln för att paketet med kabeln är bruten? duhh man måste öppna paketet för att få ut kabeln..

jag som konsument kan inte för det minsta fatta hur ett företag kan sälja trasiga saker för att sen ta betalt av kunden för att hitta felet. Det måste väl ändå vara en sak imellan inet och leverantören av varan i detta fall MSI.

Jag har som sagt använt inet sen dom öppnade och jag med familj har nog använt mellan 30-50,000 där varje år till uppdateringar av hårdvara etc men sen detta hände har jag inte ens vart i närheten av inet. Jag har faktiskt aktivt letat andra alternativ då jag anser att man helt enkelt som företag inte skall hantera saker på detta sätt.

Tråkigt att höra att du haft problem med dina nya komponenter och du har helt rätt att vi inte kan, och vilket vi inte heller gör, att ta ut avgifter för att byta ut en defekt produkt som är under garanti.

I ditt fall så har du köpt en dator i delar och byggt ihop den själv och garantin gäller för varje enskild komponent. Det vill säga, hade du kommit in med moderkortet som du misstänkte var defekt och vi hade verifierat felet så hade vi bytt ut det och du hade inte belastas med en avgift.

Att felsöka en dator är tidskrävande och tyvärr är det inte ekonomiskt hållbart i längden att göra utan att ta ut en felsökningsavgift. Vad avgiften är står tydligt i papperna som du fick och skrev under när du lämnade in datorn. Jag hoppas också att säljaren/teknikern du pratade med var tydlig med att poängtera att det tillkommer en avgift. Det är verkligen inget som vi försöker "lura" på kunder.

Vi är medvetna om att det inte är helt lätt att felsöka en dator själv eftersom man oftast inte har ytterliggare komponenter att felsöka med. Därför som vi erbjuder följande populära monteringstjänst när man köper en dator: http://www.inet.se/produkt/9990250/montering-och-test-av-dato....

Där bygger vi datorn enligt dina önskemål och lämnar vi 2 års garanti på hela datorn så har man något problem lämnar man bara in den hos oss och vi felsöker och byter ut komponenter helt utan kostnad - vi tycker detta är en bra kompromiss och det är en väldigt populär och uppskattad tjänst.

Ang. HDMI-kabeln - skicka ett PM med din adress så skickar jag ut en ny kabel till dig kostnadsfritt.

Vi jobbar på att få in dessa men är dessvärre 2-3veckor bort innan vi har på lager igen som det ser ut just nu.

Skrivet av Kare:

Har ni planer på att ta in fler mITX chassin? Tycker ert sortiment ser lite glest ut när det handlar om mindre mITX chassin i den lägre prisklassen.

Vi letar alltid efter intressanta och bra produkter att ha i sortimentet - vad är det mer specifikt du har tittat på så kan vi se om vi kan ta in det?

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/produkt/6305565/m-audio-studiophile-av-40-...

Är det beställningsvara eller har ni inte fyllt på?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

tjenare inet tänkte kolla ifall ni hört några nyheter om nya Razer Ouroboros och när den kan tänkas att komma in i erat lager.

Hör gärna av er

Visa signatur

[CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D][MB: Asus ROG Strix B650E-F Gaming]
[GPU: Power Color RX 9070xt Red Devil 16GB -70mV/-10PL/2668MHz Vram OC]
[Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 Stealth][RAM: G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000MTs CL30]
[PSU: Asus ROG Strix 1000W Aura][Case: Lian Li O11D Evo RGB Black]
[DAC/Amp: Asus Xonar Essence One][Lurar: Sennheiser HD650]

Permalänk
Medlem

Undrar om ni kommer få/ta in Intelbrädan DZ77RE-75K inom en snar framtid.

Tack.

Visa signatur

Sapphire 7970 | 3570K | Sabertooth z77 | 8gb RAM | 2x Plextor M3 Pro raid0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dolesen:

Ang: HDMI kabeln så fungerar den ju uppenbarligen bara hoss inet på ringön..inet i sisjön får ingen bild och det får inte jag heller och då har jeg testat den mellan 2 olika ps3 och 2 olika TV som funkar utmärkt med andra HDMI kablar,jag har även provat den på min nu fungerande dator med samma dåliga resultat.

Angående det andra så anser jag inte att ilskan är felriktad som du säger..det är möjligt att dom pga av lagar etc kan hävda att det inte är en "helhetslösning" "komplett produkt" jag köpt utan flera olika och därför menar jag att det är något dom borde ta med MSI och inte deras kund då varan uppenbarligen varit trasig vid utlämnandet och att dom bytt den på garantin.
MSI har gjort fel i att leverera en trasig produkt till inet och inet har gjort fel i att sälja den till mig..vad jag har gjort fel var att köpa den från inet.

Hade dom ens visat lite goodwill så hade jag ju inte haft nån anledning att posta nått överhuvud taget men nu har dom ju helt och hållet sagt nej och jag har fått betala..sen om dom tycker att det är värt att förlora en kund för en sån summa är ju upp till dom.

Angående hdmi kabeln så har dom ju inte handlat rätt (men vill ju nu skicka ut en ny).
Men för det övriga så har dom gjort exakt som alla andra butiker i sverige hade gjort dvs tagit en felsöknings avgift för att ta reda på vad som är fel på datorn som DU har monterat ihop.
Och hade du köpt tjänsten att dom monterar ihop den åt dig så hade det varit gratis vilket även alla andra butiker hade gjort med (om dom har en sådan tjänst vill säga).

Med andra ord så kan du endast klaga på att hdmi kabeln inte blev utbytt.
Och tänk på att det troligen hade tagit dom flesta andra butiker betydligt längre tid att laga din dator (även om du köpt deras bygg datorn åt kunden tjänst) för samma dag ÄR otroligt bra tid att felsöka och laga en dator på.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Hej Inet. Har ni fått något nytt leveransbesked angående detta moderkort: Asus P8Z77-I DELUXE (mITX)? Ser att den har status försenad, så jag antar att ni inte har någon ny info, men det skadar väl inte att fråga?

Permalänk
Medlem

Om man bygger ihop en dator själv får man räkna med att felsöka själv också ifall någonting inte fungerar.

Det är tråkigt och jobbigt, bland annat därför jag numera betalar för butiken att bygga ihop datorn åt mig.

Permalänk
Medlem

Tjo Inet,

Skulle vilja ge ett förslag till förbättring på hemsidan.
Jag saknar ett nyhets-sektion där ni presenterar nya saker i sortimentet. Ni har redan en nyhetssida men den handlar mest om hemsidan i sig (vilket också är trevligt ). Men jag som säkert många andra tittar gärna in på Inet.se ibland för att se om man kan hitta något nytt. En sådan sida där ni bara listar säg.. 20 senaste produkterna i sortimentet hade varit super.

Skulle även önska att ni tog bort banner-bilderna under Kampanjer. Blir otroligt svårt att läsa när alla bilderna ligger på varandra. Ni har allt listat som produkter längre ner och jag tycker det räcker - första gången missade jag att de fanns listade längre ner bara för alla banners som låg längst upp på sidan.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poison:

Tjo Inet,

Jag saknar ett nyhets-sektion där ni presenterar nya saker i sortimentet. Ni har redan en nyhetssida men den handlar mest om hemsidan i sig (vilket också är trevligt ). Men jag som säkert många andra tittar gärna in på Inet.se ibland för att se om man kan hitta något nytt. En sådan sida där ni bara listar säg.. 20 senaste produkterna i sortimentet hade varit super.

Skulle även önska att ni tog bort banner-bilderna under Kampanjer. Blir otroligt svårt att läsa när alla bilderna ligger på varandra. Ni har allt listat som produkter längre ner och jag tycker det räcker - första gången missade jag att de fanns listade längre ner bara för alla banners som låg längst upp på sidan.

Nya produkter visas på förstasidan, klicka på vissa fler så kommer det fram ca 30st.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MB76:

Nya produkter visas på förstasidan, klicka på vissa fler så kommer det fram ca 30st.

Mitt framför ögonen finner man det ibland
Hade dock gärna önskat en sida där man kan se kategorisering samt bilder precis som produkterna brukar listas vanligtvis.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Tänkte bara tacka för en utomordentlig leverans av ett paket

Beställde i Onsdags kväll. Paketet kom fram lunch tid på fredagen.

Mycket bra paketerat samt att det följde med en Pigvinstång! 1+ på det.

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/produkt/8500237/corsair-16gb-voyager

Det står inte om det är USB 2.0 eller 3.0! Ni verkar dessutom sakna det sökfiltret när man söker på USB-minnen.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Skrivet av Atlas Tasume:

Det står inte om det är USB 2.0 eller 3.0! Ni verkar dessutom sakna det sökfiltret när man söker på USB-minnen.

Tillverkarens ArtNr: CMFUSB2.0-16GB

Permalänk

På sidan

https://www.inet.se/%28F%286e_xIGpaOZtkKuA0Kec7qKtsavgVHPJCZO...

(smidig url) så ger länken till "3DConnexion SpaceNavigatotor for Notebook USB" en 404.

Permalänk
Medlem

Har ni något datum på https://www.inet.se/produkt/6308752/thermalright-intel-boltth... ?
Du kan behöva ta dig en titt på eran specifiktaktioner på Asus P8Z77-V DELUXE känns inte riktigt "hundra".

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*
Enskilda ärenden kan man ta med kundtjänst istället.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Kopierat från sidan du länkade till:
"Tillverkarens ArtNr CMFUSB2.0-16GB"
Take a wild guess.

Visa signatur

Phanteks Shift X: // ASUS ROG Strix B550-I Gaming // AMD Ryzen 7 5800X3D // Gigabyte GTX 1080 Ti OC 11Gb //
// Corsair Vengeance RGB Pro 3600MHz 2x16GB // Corsair H115i RGB Platinum 280mm //
// LG UltraGear GN850 34" IPS 160Hz WQHD // Samsung 970 Pro 1Tb NVMe SSD + Sabrent Rocket 2Tb NVMe //

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalaspuffar:

Tillverkarens ArtNr: CMFUSB2.0-16GB

Skrivet av Duxus:

Kopierat från sidan du länkade till:
"Tillverkarens ArtNr CMFUSB2.0-16GB"
Take a wild guess.

Det har inte ett dugg med saken att göra.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Det har inte ett dugg med saken att göra.

Klart det har.
Kollar man corsair hemsida:

CMFUSB2.0-16GB - så står det 2.0 på den.
Och
CMFVY3S-16GB - så är det 3.0
+ att det står på själva minnet 3.0 med

Så den som länkades är 2.0

EDIT:
extra kollade en annan butik:

2.0 - Tillv. artikelnr CMFUSB2.0-16GB
3.0 - Tillv. artikelnr CMFVY3S-16GB

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Fick hem min OM-75 som ersättning för min sidewinder x8 som scrollen gick sönder på men inget godis i paketen. Dom skickade den i fredags så snabb frakt som vanligt.

Permalänk
Inet
Skrivet av Toivo83:

http://www.inet.se/produkt/6305565/m-audio-studiophile-av-40-...

Är det beställningsvara eller har ni inte fyllt på?

Det är en beställningsvara. Leveranstid är ca 1 vecka.

Skrivet av nothingtoxic:

tjenare inet tänkte kolla ifall ni hört några nyheter om nya Razer Ouroboros och när den kan tänkas att komma in i erat lager.

Hör gärna av er

Vi väntar på mer information från Razer - håll utkik på hemsidan!

Skrivet av twwwwaan:

Undrar om ni kommer få/ta in Intelbrädan DZ77RE-75K inom en snar framtid.

Tack.

Nej, det är tyvärr inget som är aktuellt.

Skrivet av ShinyChrome:

Hej Inet. Har ni fått något nytt leveransbesked angående detta moderkort: Asus P8Z77-I DELUXE (mITX)? Ser att den har status försenad, så jag antar att ni inte har någon ny info, men det skadar väl inte att fråga?

Nästa leverans ska komma preliminärt om ca 2veckor.

Skrivet av Poison:

Tjo Inet,

Tack för feedbacken! Såg att du redan blivit tipsad om våra nya produkter.

Ska framföra dina förslag till ansvariga.

Skrivet av Atlas Tasume:

Det är USB2.0 --> http://www.corsair.com/cmfusb2-0-16gb.html/

Har uppdaterat specifikationerna nu. Ska se om vi inte kan fixa resten av USB-minnena uppdatera filtret här också.

Skrivet av RubberDucc:

På sidan

https://www.inet.se/%28F%286e_xIGpaOZtkKuA0Kec7qKtsavgVHPJCZO...

(smidig url) så ger länken till "3DConnexion SpaceNavigatotor for Notebook USB" en 404.

Detta är en känd bugg på hemsida som vi jobbar på att fixa. När det händer och du får 404 så gå in på http://www.inet.se igen så ska det fungera!

https://www.inet.se/produkt/6606075/3dconnexion-spacenavigato...

Skrivet av Henrikfotograf:

Har ni något datum på https://www.inet.se/produkt/6308752/thermalright-intel-boltth... ?
Du kan behöva ta dig en titt på eran specifiktaktioner på Asus P8Z77-V DELUXE känns inte riktigt "hundra".

Är en utgående produkt och tyvärr inget som vi kommer att kunna få tag på igen som det ser ut nu.

Har gått igenom specifikationerna nu - ska förhoppningsvis stämma lite bättre nu!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Får "404 Sidan kunde inte hittas" på Netgear ReadyNAS Ultra 2 RNDU2000 (no disk):

https://www.inet.se/(F(eQXDFKzv3aVlw4Y3w0TKXxPz7GCs8a-Wy_OCvY...

Länken ser lite knasig ut?

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE