Permalänk
Medlem

Hej undrar om ni kommer sänka priset på Benq XL2420T? Vet ni även när ni kommer få in såna så att man kan köpa fysiskt i stockholm?

Permalänk
Inet
Skrivet av Gode:

Tänker ni sälja 256 GB versionen av Plextor SSD M3 Pro?

Tyvärr är det inget som vi tänker att ta in i sortimentet. Vi kan specialbeställa en till dig - bara att kontakta kundtjänst!

Tänk bara på att vi inte har någon returrätt på specialbeställningar.

Skrivet av DoZee:

Hej inet!

Det är så att jag ska köpa en dator utav er, men en utav delarna saknas tyvärr, vilket gör mig lite osäker på köpet. Det handlar om produkten: D-Link DWA-556 300Mbps 802.11n (http://www.inet.se/produkt/5401701/d-link-dwa-556-300mbps-802...). Skulle vilja veta när ni får in denna del, då jag vill försäkra mig om att inte vänta flera månader p.g.a. att en del inte finns i lager.

MVH
Anton

Leveranstiden är ca 1 vecka från det att vi fått in en beställning.

Skrivet av Henrikfotograf:

Har ni något datum på erat msi gtx 680 referens? http://www.inet.se/produkt/5409450/msi-geforce-gtx-680-2048mb

Har dessvärre inget datum men vi har t ex referensdesign från EVGA på lager:

http://www.inet.se/produkt/5409443/evga-geforce-gtx-680-2048m...

Skrivet av easter90:

När vi ändå är inne på posten och pratar,
Beställde ett paket i torsdags från Inet just för att jag vet att de är snabba med leveransen det var ju bara det att 16:19 i torsdags var paketet sorterat i Göteborg och den statusen har inte ändrats sen dess (bor i Stockholm så borde varit framme igår)

Så har posten tappat bort mitt paket eller glömdes det kvar i Göteborg och kommer på måndag?

Det är tyvärr inte helt ovanligt att det tar någon extra dag eller två för Posten att leverera. Hör av dig till oss på info@inet.se eller 031 65 27 00 om det är så att ditt paket inte kommit idag eller imorgon så får vi kolla med Posten och se vad det är som har hänt.

Skrivet av Vincent:

Hej undrar om ni kommer sänka priset på Benq XL2420T? Vet ni även när ni kommer få in såna så att man kan köpa fysiskt i stockholm?

Vi har ingen planerad prissänkning i dagsläget. Generellt är det inget som vi planerar långt i förväg utan vi ser över priserna dagligen och justerar för att hålla ett bra och konkurrenskraftigt pris.

Därför ser vi gärna att ni tipsar oss om vi ligger helt fel i pris på någon produkt!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Kommer ni får in några till butiken i stockholm den närmsta framtiden?

Permalänk

Har ni nått ungefärligt datum på när butiken i Malmö ska öppna och är det bestämt var i Malmö den ska ligga?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Någon ETA på när scythe Kaze 3.5" fläktkontoller finns i butik?

Visa signatur

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Permalänk
Inet
Skrivet av Pantsoff:

Yes, det kommer vi göra. Kommer börjar säljas i september.

Skrivet av Nysaan:

Hej Inet.
Undrar om ni fått något säljdatum/leveransdatum på Fractal Designs nya serie 304 & 605 ?

Säljsstart för dessa är preliminärt i oktober.

Skrivet av Vincent:

Kommer ni får in några till butiken i stockholm den närmsta framtiden?

Finns i lager nu!

Skrivet av xigmatek asgard:

Har ni nått ungefärligt datum på när butiken i Malmö ska öppna och är det bestämt var i Malmö den ska ligga?

Det enda jag kan säga i dagsläget är att det preliminärt är runt oktober/november. Kommer förhoppningsvis inte gå att missa vart och när vi öppnar den så håll utkik bara

Skrivet av capkekken:

Någon ETA på när scythe Kaze 3.5" fläktkontoller finns i butik?

Finns på lager i centrallagret så tar bara 1-2arbetsdagar att få i lager till butiken. Det är dock inget som vi normalt sätt lagerhåller i butik utan du får lägga en bokning.

Du gör det enkelt via hemsidan om du klickar på "Butikspriser" högst upp till höger så får du ett SMS när den är klar för avhämtning i din butik!

Skrivet av Fredmannen:

Det är en beställningsvara så vi tar endast hem efter att vi fått en order. Räkna med 1-2veckors leveranstid.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Har ett ärende hos er, gäller ett grafikkort som inte fungerar längre. Ni mottog kortet i fredags, men det har fortfarande inte hänt något. Hur lång tid kommer det att ta? Det skickades till Ringön. Skicka PM till mig om du behöver ärendenumret för att kolla upp vad som händer.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Det som ni inte normalt lager för borde ni skriva det i produkten att tas endast hem vid beställning?
Kan tänk mig att många vänder sig om och går när dom ser att det ej finns i lager och då struntar i att ens beställa.

Bara en liten notis

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tar det nu i semestertider att sätta ihop en dator och skicka? Min är beställd i början av månaden och fortfarande har den inte skickats från Inet och nu är det tre veckor sedan beställning?

Mvh Raffe

Permalänk
Inet
Skrivet av nivv:

Har ett ärende hos er, gäller ett grafikkort som inte fungerar längre. Ni mottog kortet i fredags, men det har fortfarande inte hänt något. Hur lång tid kommer det att ta? Det skickades till Ringön. Skicka PM till mig om du behöver ärendenumret för att kolla upp vad som händer.

Skrivet av dafuu:

Hur lång tid tar det nu i semestertider att sätta ihop en dator och skicka? Min är beställd i början av månaden och fortfarande har den inte skickats från Inet och nu är det tre veckor sedan beställning?

Mvh Raffe

Bäst är att ni kontaktar oss direkt på 031 65 27 00 så kollar vi på detta! Alla frågor om individuella ordrar är alltid bäst att ni tar direkt med oss.

Skrivet av Toivo83:

Det som ni inte normalt lager för borde ni skriva det i produkten att tas endast hem vid beställning?
Kan tänk mig att många vänder sig om och går när dom ser att det ej finns i lager och då struntar i att ens beställa.

Bara en liten notis

Håller helt med och det är något som vi har på vår todolist att lösa! Vårt affärssystem är ibland inte det lättaste att ha med att göra och vi har hittills inte riktigt få till en lösning där det alltid visar rätt information.

Men som sagt, det är något som vi jobbar på!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Tummen upp för er smidiga service i sisjön..
Det är en väldig skillnad mot början och mitten av 2000-talet

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Beställde en Dell Ultrasharp från er igår kl 16.38, kl 10.36 idag kunde jag hämta ut den i en håla 10 mil norr om Stockholm, och då har skärmen skickats från Göteborg..

Sjukt bra!

Permalänk

Önskningar

- Faktura Kampanjer - Klarna
- Direkt Chattfunktion för både medlemmar och arbetare på Inet, där man kan ställa frågor av personal/privatpersoner

Tycker allt annat är riktigt bra! har ni förresten spåra paketen direkt från eran sida? har direkt inte kollat de.

Permalänk
Medlem

ang filtrering kring högtalare, så skulle jag vilja ha att man kan välja mellan 2.0 & 2.1 i sterio.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hej, hur går det med varorna jag beställt?
Ordernummer: 5602836
Och när tror ni att jag får varorna?
Föresten så kan jag inte spåra paketet

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4, Moderkort: AsRock Z77 Pro4, PSU: Antec VP650PM 650W, CPU: Intel Core i5 3570K @ 4.3Ghz, HDD: 500GB Western Digital Caviar Green 3,5, SSD: Samsung 840 Pro Series 128GB, OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit

Permalänk
Medlem

enskilda ärenden tas ej i tråden.
maila dom, lägg ett pm till dom eller ring.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red110:

Hej, hur går det med varorna jag beställt?
Ordernummer: 5602836
Och när tror ni att jag får varorna?
Föresten så kan jag inte spåra paketet

Skrivet av inet.se:

Bäst är att ni kontaktar oss direkt på 031 65 27 00 så kollar vi på detta! Alla frågor om individuella ordrar är alltid bäst att ni tar direkt med oss.

-.-.-.-.-.-.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Aha oj, har ialafall skickat mail till inet

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4, Moderkort: AsRock Z77 Pro4, PSU: Antec VP650PM 650W, CPU: Intel Core i5 3570K @ 4.3Ghz, HDD: 500GB Western Digital Caviar Green 3,5, SSD: Samsung 840 Pro Series 128GB, OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit

Permalänk
Inet
Skrivet av Fenix:

Tummen upp för er smidiga service i sisjön..
Det är en väldig skillnad mot början och mitten av 2000-talet

Heh, tack! Har hälsat personalen!

Skrivet av Brusarn:

Beställde en Dell Ultrasharp från er igår kl 16.38, kl 10.36 idag kunde jag hämta ut den i en håla 10 mil norr om Stockholm, och då har skärmen skickats från Göteborg..

Sjukt bra!

Hoppas du är nöjd med skärmen också!

Skrivet av KillaHappy:

- Faktura Kampanjer - Klarna
- Direkt Chattfunktion för både medlemmar och arbetare på Inet, där man kan ställa frågor av personal/privatpersoner

Tycker allt annat är riktigt bra! har ni förresten spåra paketen direkt från eran sida? har direkt inte kollat de.

Vad är det för kampanjer ihop med Klarna som du tänker på då? Vi har tidigare kört sommar- och julkampanjer ihop med klarna med 3månaders räntefri avbetalning helt utan avgifter t ex.

Chattfunktion är något som vi kollar på faktiskt och borde gå live nu under hösten!

Skrivet av Toivo83:

ang filtrering kring högtalare, så skulle jag vilja ha att man kan välja mellan 2.0 & 2.1 i sterio.

Your wish is our command - det är fixat nu!

http://www.inet.se/kategori/54/hogtalare

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej Inet!
Varit inne och tittat lite på "Godssökning" men ingenting verkar hända.
Står bara
Händelser:
2012-07-24 13:16 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen
Har stått så sen 13.16, är det något fel eller är det bara att vänta tills jag får SMS att varorna är redo att hämtas?

Edit: Det var inget, det är 2 packet som skickas, ena var med bara chassit och resten fick jag mail im för 20 min sen

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4, Moderkort: AsRock Z77 Pro4, PSU: Antec VP650PM 650W, CPU: Intel Core i5 3570K @ 4.3Ghz, HDD: 500GB Western Digital Caviar Green 3,5, SSD: Samsung 840 Pro Series 128GB, OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit

Permalänk

Hej Inet

Vet ni när ni kommer få in msi GTX 680 twin frozr III OC?

http://www.inet.se/produkt/5409456/msi-geforce-gtx-680-2048mb...

Permalänk
Medlem

perfekt!
Sånt ger man en hög med tummar upp för!

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Bäst är att ni kontaktar oss direkt på 031 65 27 00 så kollar vi på detta! Alla frågor om individuella ordrar är alltid bäst att ni tar direkt med oss.

Håller helt med och det är något som vi har på vår todolist att lösa! Vårt affärssystem är ibland inte det lättaste att ha med att göra och vi har hittills inte riktigt få till en lösning där det alltid visar rätt information.

Men som sagt, det är något som vi jobbar på!

Påpekat detta tidigare i tråden och det var för över ett halvår sen:)

Lite jobbigt att behöva fråga om det är beställningssvara eller inte (sen blir man oftast besviken när det visar sig att man hade rätt och om man beställer den produkten blir det 2 veckors väntan).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Känns konstigt att ta upp det här, men har ni inga admins på er BF3 server?
Aimboters, wallhackers och glithchers 24/7

Jag anmäler mig frivilligt som admin..

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Har ställt denna fråga men frågar nu igen när 32GB versionen i grått är bekräftad och finns på Amazon

Tänkte som om ni planerar att ta in Asus Transformer Infinity(700) i 32GB samt om ni kommer plocka in den i grått i antingen 32GB eller 64GB.

Tack på förhand!

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk

Hej
När jag fick hem min dator så märkte jag att FPSen i spel var väldigt låg och laggade ganska rejält ibland, även på de lägsta video settings. Kunde flyta på relativt bra ibland, men när jag jämförde resultat från liknande datorer så hade jag ca 50% av deras prestanda. Provade att ominstallera BIOS, drivrutiner etc men inget ville hjälpa. Dock så lyckades jag hitta en tråd här där andra rapporterat liknande problem. Denna: #12508528

Jag gick in i BIOS och disablade PCIe 3. Detta löste alla problem och allt flyter på fint nu. Dock känns det ju lite sisådär då det verkar som om man inte får full prestanda om man ska köra SLI. http://www.techpowerup.com/forums/sh...2&postcount=51
Vad kan man göra åt detta? Går det att reklamera?

Min dator: http://www.inet.se/kundvagn/visa/1933215/2012-06-20

Visa signatur

Teknikkanal på Youtube: goo.gl/XOKPjP
Många videos om Nintendo Switch att spana in!

Permalänk

Hej, jag fick detta som svar på en felanmälan: Fel verifierat. Scrollhjulet fungerar inte som det ska.

Då vi inte längre lagerför denna produkt kan vi tyvärr inte byta ut den till en likadan. Du har därför möjlighet att välja en ny mus, och du har 499 kr tillgodo. Är det så att önskad produkt överstiger detta så fakturerar vi mellanskillnaden. Vänligen återkom.

Betyder det att jag kan använda 499kronor som ett vanligt tillgodokvitto på hela sortimentet eller endast på möss?

Permalänk
Skrivet av xigmatek asgard:

Hej, jag fick detta som svar på en felanmälan: Fel verifierat. Scrollhjulet fungerar inte som det ska.

Då vi inte längre lagerför denna produkt kan vi tyvärr inte byta ut den till en likadan. Du har därför möjlighet att välja en ny mus, och du har 499 kr tillgodo. Är det så att önskad produkt överstiger detta så fakturerar vi mellanskillnaden. Vänligen återkom.

Betyder det att jag kan använda 499kronor som ett vanligt tillgookvitto på hela sortimentet eller endast på möss?

Hej, ett tillgodo kvitto gäller på hela sortimentet. TRe ett grafikkort som jag lämnade in fick ett tillgodokvitto som jag köpte Windows7 och en hårddisk för. Så det ska gå att köpa vad du vill.

Permalänk
Skrivet av ninjamopeden:

Hej, ett tillgodo kvitto gäller på hela sortimentet. TRe ett grafikkort som jag lämnade in fick ett tillgodokvitto som jag köpte Windows7 och en hårddisk för. Så det ska gå att köpa vad du vill.

Nu när jag läste det lite noggrannare så tycker jag nästan att det tolkas som att jag får välja en mus och att jag får 500 kronor som jag kan handla för. Det vill säga både och, kanske bäst att vänta på svar från Inet.