Permalänk
Skrivet av bourne94:

Snyggt jobbat grabben!

Men jag tycker du ska smsa och försöka få en träff men jag är inte bäst på sådana här dilemman.
Så avvakta med svar från någon mer erfaren

Angående mina kvinnoproblem så står det kvar och stampar på ruta 1 fan men inte gett upp min kassörska

Citerar dig tillbaks på samma gång.
Liten update på min situation för de intresserade: fick till en träff med denna tjej, hoppas det går vägen.

Ninjaedit: ett ord

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Grattis. Lycka till på dejten

Permalänk
Medlem

Kan någon drämma till mig i baken så det sjunger om det? Ny tjej i byn (första tonåringen på ÅR).
Har hälsat på henne några gånger vid badet. No more, hehe bada mera och prata. Svåraste är att få in rätt tidpunkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Citerar dig tillbaks på samma gång.
Liten update på min situation för de intresserade: fick till en träff med denna tjej, hoppas det går vägen.

Ninjaedit: ett ord

Tjena

Stort grattis till dejten, snyggt jobbat
Ser fram mot en uppdate

Lycka till

Och på mitt "ragg" går det mer och mer utför, tips på vad man kan säga till en (extra) trevlig kassörska?
Blev lite sur på mig själv förut, skulle till affären och handla... men glömde plånboken, och när jag kommer fram och står i hennes kassa så byter dom:(
Hade jag inte glömt plånboken, hade jag hunnit fan:(

Men imorrn är det allt eller inget som gäller

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

...

Och på mitt "ragg" går det mer och mer utför, tips på vad man kan säga till en (extra) trevlig kassörska?
Blev lite sur på mig själv förut, skulle till affären och handla... men glömde plånboken, och när jag kommer fram och står i hennes kassa så byter dom:(
Hade jag inte glömt plånboken, hade jag hunnit fan:(

Men imorrn är det allt eller inget som gäller

Det löser sig allt ska du se. Jag är inte direkt den som brukar prata med tjejer men jag intalade mig själv till att våga genomföra det. Hade jag inte gjort som jag gjorde så hade jag suttit sen och hatat mig själv. Du har inget att förlora på att säga hur du känner för kassörskan. Jag vet själv hur det var när jag var i din ålder. Då satt jag oftast inne hela sommarlovet framför datorn. För mig har det tagit flera år att komma dit jag är nu och självkänslan har varit riktigt kass. Det har varit dagar där jag vaknat upp och önskat att jag skulle dö för att jag mådde skit. Som tur var så kom räddningen i form av Star Trek. Det blev vändpunkten i mitt liv. Sen har jag ju två nära vänner sen gymnasiet som jag ofta pratar med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Det löser sig allt ska du se. Jag är inte direkt den som brukar prata med tjejer men jag intalade mig själv till att våga genomföra det. Hade jag inte gjort som jag gjorde så hade jag suttit sen och hatat mig själv. Du har inget att förlora på att säga hur du känner för kassörskan. Jag vet själv hur det var när jag var i din ålder. Då satt jag oftast inne hela sommarlovet framför datorn. För mig har det tagit flera år att komma dit jag är nu och självkänslan har varit riktigt kass. Det har varit dagar där jag vaknat upp och önskat att jag skulle dö för att jag mådde skit. Som tur var så kom räddningen i form av Star Trek. Det blev vändpunkten i mitt liv. Sen har jag ju två nära vänner sen gymnasiet som jag ofta pratar med.

Tjena, och ursäkta för sent svar!

Jag har varit i den situationen med att "hata" sig själv, hade guldchans på en (tror det står några sidor tillbaka), så vet exakt hur det känns men nu i efterhand är jag glad som fan att jag inte sa något... insåg att hon var långt ifrån den tjejen jag sökte (i beteende)

Men var förut i affären, och inte där idag, fan
Men träffade en annan väldigt trevlig kassörska ofantligt trevlig hon med:P
Så besöket var ju inte helt bortkastat

Men mitt största problem med att gå fram till någon sådär i en affär och säga vad man "känner" är ju att om jag gör bort mig, så blir det ju extra jobbigt då jag är där då, och då.

Men tack för input, och lycka till med brevbäraren

(skrev lite slarvigt, sovit dåligt)

Visa signatur

| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Jag pratade med tjejen när hon kom förbi med ett paket. Sa att jag fyllde år och frågade om jag kunde få en kram.
Jag fick en kram och ett grattis av tjejen. Bästa presenten som jag har fått på länge

Jag fyller 24 idag men jag känner mig inte en dag äldre än 22

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenix:

Kan någon drämma till mig i baken så det sjunger om det? Ny tjej i byn (första tonåringen på ÅR).
Har hälsat på henne några gånger vid badet. No more, hehe bada mera och prata. Svåraste är att få in rätt tidpunkt.

Får man fråga hur stort samhälle du bor i? Lycka till, och visa lite stake. Inte bokstavligt på badet...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Jag pratade med tjejen när hon kom förbi med ett paket. Sa att jag fyllde år och frågade om jag kunde få en kram.
Jag fick en kram och ett grattis av tjejen. Bästa presenten som jag har fått på länge

Hehe, hade jag fått den presenten från min "flört" så hade jag kunnat dö lycklig

Grattis förresten!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Hehe, hade jag fått den presenten från min "flört" så hade jag kunnat dö lycklig

Grattis förresten!

Tackar

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Grattis!

Visa signatur

Processor: Ultra 7 265K · Moderkort: MSI MAG Z890 Tomahawk Wi-Fi
Grafikkort: GB RTX 5070 Ti GOC @ +300/+2000 · Ram: 96GB @ 5600MHz

Misc-PC: i5-6500 · - · 16GB 2133MHz · 28TB HDD
"Budget"-VR: R7 3700X · RTX 3060 12GB · 32GB 3600MHz · ~1TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av prixt:

Grattis!

Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av propan:

Får man fråga hur stort samhälle du bor i? Lycka till, och visa lite stake. Inte bokstavligt på badet...

Psaa, hur många kan vi vara i byn? 50 st totalt? Inkl sommarboende.

Permalänk
Skrivet av bourne94:

Tjena

Stort grattis till dejten, snyggt jobbat
Ser fram mot en uppdate

Lycka till

Kvällen gick väldigt bra, god mat och bra sällskap hade man.
En lyckad kväll med andra ord.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Kvällen gick väldigt bra, god mat och bra sällskap hade man.
En lyckad kväll med andra ord.

Vad gött, lite kärlek på gång verkar det som eller?
Blir det en till dejt?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av bourne94:

Vad gött, lite kärlek på gång verkar det som eller?
Blir det en till dejt?

Haha, ja möjligtvis kan det vara kärlek på gång.
Och det blir fler dejter.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Haha, ja möjligtvis kan det vara kärlek på gång.
Och det blir fler dejter.

Fint det, ser.fram emot en uppdatering!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Imorgon kommer jag önska tjejen en trevlig helg. Gjorde det förra fredagen med när hon passerade min dörr. Jag tycker att det hör till och speciellt om det är någon som man vill lära känna. Jag sa alltid trevlig helg när jag var på praktik eller efter den sista lektionen på fredagen. Jag har hon även på facebook och jag skrev till henne så sent som igår och tackade för kramen.

Bästa tipset, var er själva

Permalänk

Jag känner att jag måste hjälpa er killar på traven. Jag om någon vet hur dessa kvinnor skall tas.

Visa signatur

gtx 690 | i7 3960x 5 GHz | 32 GB 2133MHz | 8TB | 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av bengt-martin:

Jag känner att jag måste hjälpa er killar på traven. Jag om någon vet hur dessa kvinnor skall tas.
http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=zt_GrRixVe8&gl=US

Tack men jag tror nog att jag kan klara mig utan dina råd även om det säkert hade fungerat på någon stackare.

Nu har jag vart i fall börjat återhämta mig från den irriterande hostan som slog till i förra veckan. Fick en rejäl hostattack igår kväll och det kändes precis som att jag skulle hosta upp lungorna. Jag antar att det var det sista av halsflussen som jag käkat 3 x 1gram penecillin och två flaskor mollipect mot. Även ett par glas med samarin och ett par alvedon har intagits när det gjort riktigt ont. Energin har börjat komma tillbaka och jag har både hunnit med att diska och dammsuga i lägenheten. Har även tagit en skön och varm dusch. Tjejen kommer troligtvis inte förbi förän vid 11-tiden så jag tar och väntar in henne så kan jag ta affären efter att jag hejat på henne.

Permalänk
Medlem

Det är hög tid att det blir lite ordning i tråden. Det är lördag, ut och ragga med er!
Själv så har jag kommit längre än alla andra i den tråden på Flashback. Tydligen bara jag som vågade medan andra drog ut på det för länge. Tänk att något så simpelt som lite kylpasta och en påse o-ringar skulle leda till detta även om det tog lite tid för mig att känna av innan jag tog chansen.

Glöm allt vad internetdejting heter. Det är inte lönt mödan att ens försöka. Krogen brukar nästan bara vara full av lösa tjejer även om det förekommer undantag. Ibland är det slumpen i vardagslivet som ger mer tur att lyckas att hitta en tjej. Besök bibliotek, ta någon danskurs eller gå på något konvent.

Här har ni en bok som jag tagit hjälp av: The Guy's Guide to Romance: The 11 Rules for Finding a Woman & Making Her Happy. Dock ska det tilläggas att ni först och främst ser det som lite tips. Som sagt så är det alltid bäst att vara sig själv.

Permalänk

Bara en idiot skulle göra en sådan tabbe och misslyckas så katastrofalt med att överlämna ett brev till en tjej. Skönt att det finns hopp för människosläktet med nördar som vågar ta steget och bli män. Starkt jobbat alla ni som inte ger efter och drar hem gamla tanter för lösaktigt sex. Raka av er skägget och klipp er ni som ännu undrar varför ni inget får. Ett utseende som liknar Steve Jobs bör gå hem bland tjejerna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Medan jag väntar på att andra lagret färg på mina modeller torkar så kan jag ge något kort tips. Om du vill ge en komplimang använd helst ord som söt, vacker och fin. Undvik helst ordet snygg då det bara syftar på utsidan. De flesta tjejer vet nog mycket väl om att de är snygga och du framstår bara som väldigt ytlig. Däremot de orden som jag lyfte fram kan syfta på både utsidan och insidan. Jag väljer ofta ex "Hon har ett sött leende" eller "hon verkar vara en fin tjej" (där ordet fin syftar både på utseendet och hennes sätt att vara).

Permalänk

Jag beundrar verkligen din uthålighet. De flesta skulle nog leta efter andra tjejer under tiden. Jag hoppas att det leder till något för dig. Du och flera andra i tråden verkar ha fattat hur man ska göra för att ta kontakt med tjejer.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bengt-martin:

Jag beundrar verkligen din uthålighet. De flesta skulle nog leta efter andra tjejer under tiden. Jag hoppas att det leder till något för dig. Du och flera andra i tråden verkar ha fattat hur man ska göra för att ta kontakt med tjejer.

Det tackar jag för. Har man varit singel så länge som jag så har man ju lärt sig att ta livet med ro. Jag vill inte att hon ska tycka att jag är för på och ser därför till att distansera mig. Sen så tycker jag att hon ska få tid att fundera på hur hon vill göra. Jag har tänkt höra med henne längre fram om hon har kommit fram till något. Tills dess så låter jag det hela gå som det går. Jag har ingen brådska och jag vill gärna lära känna henne om hon ger mig den möjligheten.

Permalänk
Medlem

Jag hejade på tjejen ett par gånger nu i veckan. Hon hälsade glatt tillbaka. I torsdags så vinkade hon även på mig innan vi skiljdes åt. Får väl se vad som händer i nästa vecka men jag låter veckan bara gå och hejar givetvis på henne om jag möter henne. Jag väntar ju som sagt på mina brytare så det kan mycket väl hända att hon ringer på.

Permalänk

Mycket bra tecken det där med att hon vinkade på dig. Jag skulle inte bli förvånad om hon skulle vilja träffa dig. Du verkar onekligen vara en trevlig och uppfostrad man. Fortsätt med att heja på henne och håll oss uppdaterade framöver.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kul.
Jag har en god väninna jag kännt i alldeles för många år (drygt 10). Dum som jag är så fick ju jag lite känslor för henne för ett tag sedan. Hon kände inte samma, så vi fortsatte som "vanligt" (Har man känt någon så länge så slänger man inte bort det liksom).
Det är väl dumt att säga att vi verkligen umgåtts ordentligt, förrän nu i typ April/tidigt Maj då jag fick med henne ut på bio, och det har vi varit på några gånger (Jag har alltid stått för notan, det är liksom så jag är uppfostrad), och så har vi umgåtts en del rent allmänt nu i somras också, alltid "bara som vänner", men vi kommer liksom riktigt bra överens och så.

Sen i Måndags så appropå ingenting så sa hon att jag tydligen är någon hon kan tänka sig gifta sig med, så vid 30 om vi båda är ensamma nu tydligen (fast jag tror ju sällan sådant går igenom IRL). Självklart har jag bjudit ut henne på middag nu på Söndag för gammal vänskaps skull och grejer, och idag så när jag berättade att det kommer komma en dag då jag kommer vara över henne (eftersom hon inte känner samma sak) så får jag svaret att hon lite börjar känna samma sak som jag gör.

Problemet är, jag flyttar 113 mil för studier, tidigt på Måndag morgon. Blir man inte bitter av detta så vet jag inte..
Jag tror ju inte det lett till något ändå, men det hade ju varit kul att vara kvar lite längre och se om jag haft fel.

Skrivet av PerZerk:

Medan jag väntar på att andra lagret färg på mina modeller torkar så kan jag ge något kort tips. Om du vill ge en komplimang använd helst ord som söt, vacker och fin. Undvik helst ordet snygg då det bara syftar på utsidan. De flesta tjejer vet nog mycket väl om att de är snygga och du framstår bara som väldigt ytlig. Däremot de orden som jag lyfte fram kan syfta på både utsidan och insidan. Jag väljer ofta ex "Hon har ett sött leende" eller "hon verkar vara en fin tjej" (där ordet fin syftar både på utseendet och hennes sätt att vara).

Sen vet inte jag hur du gör, men jag gör skillnad i defenitionen mellan snygg och vacker. Vem som helst kan vara snygg vid rätt omständigheter. Vacker kan inte vem som helst vara enligt mina defenitioner.

Sen vet inte jag hur ni andra är, men jag känner mig verkligen obekväm med lösa brudar på krogen (Att jag själv inte dricker alls gör väl inte saken enklare). Sen är det väl för att jag aldrig skulle klara av att få tag i en brud jag inte skulle kunna vara seriös med, och sådana hittar man inte på krogen.
Ibland känner jag mig alldeles för ordentlig.

Får se vad som kommer ut från min middag imorgon, annars får jag se om min universitetstid kan förstöra mitt väluppfostrade och ordentliga jag.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk
Avstängd

Någon som testat säga till en tjej, "Har du norskt i dig?" om hon säger nej, "Vill du ha?"
Tänkte göra det sist jag var ute men glömde bort att göra det. Vet att det är en gammal replik men är det någon som provat/vill prova och kan säga hur det gick?
Har inte tid för utgångar just nu så kan tyvärr inte göra det själv på ett tag...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bengt-martin:

Bara en idiot skulle göra en sådan tabbe och misslyckas så katastrofalt med att överlämna ett brev till en tjej. Skönt att det finns hopp för människosläktet med nördar som vågar ta steget och bli män. Starkt jobbat alla ni som inte ger efter och drar hem gamla tanter för lösaktigt sex. Raka av er skägget och klipp er ni som ännu undrar varför ni inget får. Ett utseende som liknar Steve Jobs bör gå hem bland tjejerna.
http://cdn.thenextweb.com/files/2011/08/205729-steve-jobs-198...

Steve Jobs var bara ~avrage i snygghet. Viss det fungerar bra också men lät som du menade att han var dundersnygg.

Något som går hem hos tjejerna är denna snubben:

Om man såg ut sådär skulle man ju nästan tjejerna på stan erbjuda sig. Synd att man bara är above avrage.. Har dock hårig röv. =/