Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Köpråd/ fråga gällande simkort

Permalänk
Medlem

Köpråd/ fråga gällande simkort

Hej alla smarta personer på forumuet !

Jag har en fråga gällande simkort och surfplata! Det är så att jag har ett mobilt bredband från tre och USB stickan har ett simkort i sig. Kan jag använda denna i en surfplatta För att komma online på nätet? Dvs. inget inbyggt! Vill inte skaffa ett abonnemang till, har redan för bredbandet och mobilen!

Sedan min andra fråga vilken ska man välja av alla surfplattor ska man vilja förutsatt man kan göra som i första frågan!
Pris max 2000kr

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Kan inte svara på din första fråga.
Men angående vilken platta, kan du vänta någon månad verkar ju nexus 7 väldigt väldigt intressant. (Är en kille som säljer i marknaden också)

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Det beror på vad det är för surfplatta och om surfplattan har ett inbyggt modem. Sedan så finns det hos vissa operatörer att man kan skaffa ett tvillingsimkort, så kolla upp det med din operatör så slipper du kanske byta simkort hit och dit. Men om du har/köper en surfplatta med inbyggt modem så ska det inte vara några problem.