Permalänk
Skrivet av rmd:

Har sagt det förr men det verkar nu väldigt konstigt att folk överhuvetaget betalar för fractal's prylar när i princip alla gallerier påpekat att dom fått sina grejjer gratis från fractal..

Med det sagt så kan vi direkt gå till det bra. Sjysst bygge som ser städat och fint ut. verkar dessutom hålla en vettig prislapp och lagom prestanda Bra helt klart!

De vill väl gynna oss småbyggare samt få ut sitt brand bland folket.

Men iallafall, tack så mycket för feedbacken! Jättekul att du kom med feedback!

Permalänk
Medlem

Mycket fin. Man blir inspirerad av att bygga något själv. 10 poäng.

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk
Skrivet av LiTo:

Mycket fin. Man blir inspirerad av att bygga något själv. 10 poäng.

Tack så mycket för de fina orden! Det borde du göra, det är grymt intressant och roligt.

Permalänk
Medlem

Otroligt snyggt bygge, kan vara något av de snyggaste high-end byggena på SweC!

jag undrar bara, vart ifrån beställde du Xigmatek fläktarna?

Permalänk
Skrivet av enzity:

Otroligt snyggt bygge, kan vara något av de snyggaste high-end byggena på SweC!

jag undrar bara, vart ifrån beställde du Xigmatek fläktarna?

Oj tack så mycket för komplimangen, det uppskattas!

Jag beställde dem på cdon

Permalänk

Snyggt bygge! Gillar blåa detaljer.

Permalänk
Skrivet av TeknikHemmet:

Snyggt bygge! Gillar blåa detaljer.

Tackar! Ja blått är gott!

Permalänk
Medlem

Otroligt snyggt. Hade nästan bestämt mig för att välja ett Corsair Carbide chassi till höstens datorbygge, men nu blev jag sugen på FD...

Inspirerande bygge.

Permalänk
Skrivet av Diligent:

Otroligt snyggt. Hade nästan bestämt mig för att välja ett Corsair Carbide chassi till höstens datorbygge, men nu blev jag sugen på FD...

Inspirerande bygge.

Tack så hemskt mycket! Corsair Carbide är relativt snygga, men Fractal Designs chassin ser snäppet stilrenare ut..

Kul att du gillade det, tack för din kommentar!

Permalänk
Medlem

En fråga. vad är det för kylare som sitter ovan för grafikkortet på moderkortet?
Citera så jag kan se

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Skrivet av Hemming:

En fråga. vad är det för kylare som sitter ovan för grafikkortet på moderkortet?
Citera så jag kan se

Menar du processorkylaren? Alltså vattenblocket? Det är ett EK-Supremacy Nickel Plexi cpu-block

Permalänk
Skrivet av Hemming:

Citera så jag kan se

Eller menar du den lilla fläkten? Isåfall är det en fläkt som kommer med det såkallade ''Thermal Armorn'' som Asus Sabertooth har över sig. Det är en ''plastrustning'' som sitter över i princip hela moderkortet med då en fläkt ovanför grafikkortet, samt en fläkt som sitter precis vid I/O utgångarna där bak. Hoppas det var det du menade

Permalänk
Medlem
Skrivet av epetersson:

Eller menar du den lilla fläkten? Isåfall är det en fläkt som kommer med det såkallade ''Thermal Armorn'' som Asus Sabertooth har över sig. Det är en ''plastrustning'' som sitter över i princip hela moderkortet med då en fläkt ovanför grafikkortet, samt en fläkt som sitter precis vid I/O utgångarna där bak. Hoppas det var det du menade

Yes det var den, tack så mycket

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Skrivet av Hemming:

Yes det var den, tack så mycket

Ah gött att du fick det besvarat, fick tänka till lite