Permalänk
Medlem
Skrivet av Andre_H:

det är för jag har asperger och är mycket intelligentare så ni hänger inte med i mina tankar

Det du söker är tjejer med dysfunktionell kontakt med sin far. Det du skall tänka på är att du måste rekognosera dessa tjejers fäder för att se på vilket sätt deras relation är skadad. Tanken är sedan att de tjejer vars fäder som påminner om dig, skall du ragga på. De kommer då att undermedvetet försöka få sin fars (din) acceptans och i strävan efter denna stå ut med att du luktar illa och spelar WoW.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Seriously:

Inte för att jag tror att ens hälften av det där stämmer, men du behöver ju inte säga saker så att de får sådan negativ klang. På Happy Pancake kan du i stället skriva något i stil med:

-Du är bra på att prata, men är kräsen vad gäller umgänge.
-Söker en partner som vet hur man håller ordning och reda, någon som kan ta ner dig på jorden (men duscha får du nog göra utan att hon ska behöva säga till dig, några små "uppoffringar" får du faktiskt vara beredd på att göra själv ).
-Du är inte så mycket för djupa diskussioner, resten kan du låta vara osagt. Men om du nu tror att du är ful så lägg upp en bild på dig själv så får det bli upp till var och en att tycka vad de vill om ditt utseende.
-I stället för nörd kan du helt enkelt skriva att du är mycket intresserad av vad det nu är.

Sen får du f-n sluta vara deprimerad tycker jag! Kom igen, jag vet inte vem du är men du är säkert awesome på många sätt och vis så det finns ingen anledning att bekymra sig över saker och ting

De få vänner jag har skulle nog beskriva mig som en glad och trevlig skön kille när jag är med dem. Diskussioner kan jag ta så länge det är något intressant och håller sig till diskussion och inte bråk men diskuterar hellre med killar än tjejer.
Dock ljuger jag om jag beskriver mig så för tjejer för jag blir en helt annan person när det är tjejer omkring mig, försöker vara snäll och trevlig som jag brukar med jag blir alltid nervös och kan inte slappna av så blir snabbt sur och otrevlig utan att jag menar det. Är jag helt för mig själv och sitter vid datorn blir jag självcentrerad som någonting men det är mest negativa tankar och ångest över att vara ensam och om hur hemsk jag är, skäms över att jag har aspergers syndrom, skäms över mitt jobb, skäms och skäms men gör ingenting åt någonting. Duschar gör jag nästan alltid när chans att träffa på tjejer finns men ganska snart börjar jag svettas väldigt illaluktande och särskilt om jag har tjejer i närheten svettas jag extra ont på grund av alla nerver.
Bilder är svåra då jag ser ful ut på de flesta bilder, lägger jag ut bara ut de bästa bilder som någonsin tagits på mig ser jag såklart hyfsad ut men inte så jag sticker ut plus att jag är inte så fin i verkligheten, ser ut som ett monster i munnen på grund av tänderna inte sitter som de ska och visst jag har i stort sett gratis tandvård men känns pinsamt att försöka utnyttja systemet och tror inte direkt jag kommer få tjejer på rad bara jag får raka tandrader heller. Var rätt muskulös ett tag (för att vara nörd och inte träna alltså) men fick inte ens då heller särskilt mycket uppmärksamhet från tjejer.
Sen är det många som tror jag är enbart intresserad av sex, men hade gärna hitta på annat också och väntat med sånt men min desperation lyser om mig så starkt att jag blir obehaglig, på gränsen till läskig

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

Och nu är Cirkeln sluten, tjejen flyttar härifrån på måndag och sweclockers har fått vara med hela vägen från första träffen till inflytt till separation

Skrivet av SueCia:

Känner att jag måste avlägga en ny statusrapport på detta nu då tjejen i fråga är min Sambo från och med förra torsdagen nu

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Var ut på krogen igår, kan väl säga att det är bland de första gångerna jag går ut på krogen, har aldrig vart nån krogmänniska. Men hur som helst så kom vi ner på krogen och det kom en het tjej o satte sig vid vårat bord. En tjej som man i vanliga fall bara skulle fantiserat om, jag anser mig själv vara en 4:a utseendemässigt och tjejen var en 8:a eller 9:a.

Hon satte sig hur som helst bredvid mig och vi snacka lite, sen hade jag lite flyt och en hyffsat snygg tjejkompis kom o började kramas osv. vilket såklart får den nya tjejen mer intresserad. Efter nån timme står jag o tjejen vid baren och hon stirrar på mig o säger något som får mig att säga "ja, men snygga tjejer finns det ju gott om. Varför skulle jag välja just dig?" varpå hon säger "jag är grym på att rida" (tidigare hade vi snackat om att hon höll på med hästar) vilket såklart fick en att dra lite på läpparna så sa jag lite skämtsamt "pfft... Vi har inte ens hånglat än" så ändrade vi på det.

Tyvärr var jag för feg för att ta med henne hem, detta är mitt första krogragg någonsin o jag e ganska nöjd. Har alltid haft dåligt självförtroende och aldrig vågat prata med tjejer. Känns som det släpper lite nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andre_H:

De få vänner jag har skulle nog beskriva mig som en glad och trevlig skön kille när jag är med dem. Diskussioner kan jag ta så länge det är något intressant och håller sig till diskussion och inte bråk men diskuterar hellre med killar än tjejer.
Dock ljuger jag om jag beskriver mig så för tjejer för jag blir en helt annan person när det är tjejer omkring mig, försöker vara snäll och trevlig som jag brukar med jag blir alltid nervös och kan inte slappna av så blir snabbt sur och otrevlig utan att jag menar det. Är jag helt för mig själv och sitter vid datorn blir jag självcentrerad som någonting men det är mest negativa tankar och ångest över att vara ensam och om hur hemsk jag är, skäms över att jag har aspergers syndrom, skäms över mitt jobb, skäms och skäms men gör ingenting åt någonting. Duschar gör jag nästan alltid när chans att träffa på tjejer finns men ganska snart börjar jag svettas väldigt illaluktande och särskilt om jag har tjejer i närheten svettas jag extra ont på grund av alla nerver.
Bilder är svåra då jag ser ful ut på de flesta bilder, lägger jag ut bara ut de bästa bilder som någonsin tagits på mig ser jag såklart hyfsad ut men inte så jag sticker ut plus att jag är inte så fin i verkligheten, ser ut som ett monster i munnen på grund av tänderna inte sitter som de ska och visst jag har i stort sett gratis tandvård men känns pinsamt att försöka utnyttja systemet och tror inte direkt jag kommer få tjejer på rad bara jag får raka tandrader heller. Var rätt muskulös ett tag (för att vara nörd och inte träna alltså) men fick inte ens då heller särskilt mycket uppmärksamhet från tjejer.
Sen är det många som tror jag är enbart intresserad av sex, men hade gärna hitta på annat också och väntat med sånt men min desperation lyser om mig så starkt att jag blir obehaglig, på gränsen till läskig

Du ser, jag tror också att du är en glad, trevlig och skön kille! Bara med den inställningen kan du komma långt! Och du är absolut inte ensam om att vara nervös när du träffar tjejer. Jag blir också nervös, dock lite beroende på vem det är jag träffar. Det är väl så att vissa fungerar man bra och andra mindre bra med. Vissa är lätta att prata med och andra inte. Tror du inte?

Jag har många bra vänner med både aspergers syndrom, ms, borderline, adhd osv så jag känner igen de där tankarna om att skämmas över sig själv och tycka man är hemsk. Kan bara säga att så är det inte, tvärtom, jag tycker att alla mina vänner är himla trevliga och ingen ser liksom sämre ut än någon annan. De är inte hemska på något sätt alls. Det är ju till och med så att jag ibland är avundsjuk på vissa av dem pga att de alla har olika egenskaper som jag önskar att jag hade... Men ingen kan ju vara perfekt så det är bara att lära sig att vara nöjd med den man är

Tandläkarna har dragit ut fyra tänder ur min mun och jag drogs med tandställning i ett antal år. Det var inte så kul, men i efterhand så känner jag att det var värt det. Jag var nöjd med mina tänder innan tandställningen också, tänkte inte så mycket på hur tänderna såg ut, men en dag sa läkarna att som min käke/mina tänder såg ut skulle leda till problem i framtiden. Så jag fick välja mellan en käkbens-/skalloperation eller tandställning. Och eftersom jag vägrade operationen blev det tandställningen... Känner inte alls att det var att utnyttja systemet, det är ju så det funkar, en majoritet har beslutat att det ska vara så. Tacka och ta emot i stället. Säg att vi är minst tre miljoner människor som betalar skatt i Sverige och att det skulle kosta 60 000 kr för skattebetalarna att betala din tandvård. Det blir 2 öre per skattebetalare, det är inga stora pengar och pengarna går till det de är avsedda för. Perfekt. Så känner du att det vore schysst att fixa till tänderna så gör det, det är ingen som kommer klandra dig.

Så du får inte alltid så mycket uppmärksamhet från tjejer? Glöm då inte att du själv kan uppmärksamma tjejer. Om saker inte serveras på fat får man gott ta och hämta dem själv, om du förstår vad jag menar

Visa signatur

/Seriously

Permalänk
Medlem

Hittade denna tråd nu verkar helt ok och syftet med tråden är ju sjukt bra för det är inte alltid lätt å hitta tjejer

Jag själv har väll haft de ganska svårt fram tills för någon månad sen då jag drog på krogen med ett par polare men men tänkte inte snacka så mycket om mig tänkte dock ge tips till en hemsida med forum och som lägger upp filmer osv hur de gör och så.

Säkert redan någon som nämnt dessa innan men tycker det är värt å nämna igen i så fall.

http://www.simplepickup.com/ De är ett gäng på 3 killar som i vissa videos ska få tjejers nummer medans de är utklädda till något eller ska säga vissa saker osv. De är riktigt roliga att kolla på men de har även videos där de delar med sig tips som faktiskt är rätt bra.

Nu på senaste tiden har de även lagt upp "artiklar" på olika saker vad gällande första dejten, vad man kan prata om osv som jag själv vet att många kan ha problem med även jag

På deras forum så finns det otroligt bra guider på hur man ska smsa om man tycker det är lite svårt eller hur man för konversationen framåt osv.

http://simplepickup.com/forum/become-boss/9365-night-game-club-game-guide-small-vid.html Läste denna igår och tyckte den var riktigt bra faktiskt och det finns mycket mer trådar som skulle kunna hjälpa otroligt många.

Hoppas detta uppskattas har själv lagt en del på minnet som jag läst eller sätt i deras videos samt fått lite extra mod till att snacka med mer tjejer men försöker att fokusera på en åt gången

Men tipset jag lämnar från mig är att va dig själv och ta dig i kragen och prata med tjejer! Trial and error repeat untill success

Visa signatur

Antec Twelve Hundred | i7 920 ca 2.7Ghz | Gigabyte GA-X58A-UD7 | XFX ATI HD 7970 3GB | Corsair XMS3 1600MHz 6GB CL7-7-7-20 | Intel X25-M SSD 80GB / WD Caviar® Black 1TB | Corsair HX 750W | Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem

Gjorde slut med tjejen förra veckan efter 3 år, men istället för att göra som jag gjorde efter förra uppbrottet, vilket var att deppa ihop, börja äta som en flodhäst och sen se ut därefter så tänkte jag att jag måste fortsätta hålla i träningen så som jag gjort senaste halvåret.

Gick ner på gymmet och det var bara en person där, en rätt så snygg tjej, jag hälsar sen går jag o värmer upp och kör mina övningar för dagen, när passet är slut är jag på väg mot omklädningsrummet och ser att hon sitter på en av motionscyklarna, jag sätter mig på cykeln bredvid henne och vi börjar småprata lite, det visar sig att vi har en del gemensamt och efter passet är klart så frågar jag henne om hon vill gå ut och gå imorgon (idag söndag) och hon säger ja, så kommer vi överens om att vi ska gå 07:00 då hon börjar jobba 09:00, vilket passa mig bra då jag hade tvätttid vid 9.

Jag får hennes nummer och säger att "du får mitt nummer sen när jag smsar", smsar senare på kvällen och hon svarar och vi kommer överens om en plats att träffas på morgonen efter.

Nu till det tråkiga, 03:16 fick jag ett sms där hon skrev "Du kan ta sovmorgon, jag har inte somnat än. Men vi kanske hinner gå sen på eftermiddagen. Hör av mig! :)"

Min överanalyserande hjärna drar genast igång på högvarv och tänker såklart att hon inte är intresserad längre, har hänt flera ggr. förrut att tjejer gör på liknande sätt och sen rinner det ut i sanden.

Menmen, det viktigaste i allt det här är att det är sjukt out of character för mig att ragga på någon när jag är nykter, och allra helst på ett gym dessutom.
Vet inte vad som flög i mig för att jag skulle våga, men jag hoppas absolut att jag kan samla det modet igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Gjorde slut med tjejen förra veckan efter 3 år, men istället för att göra som jag gjorde efter förra uppbrottet, vilket var att deppa ihop, börja äta som en flodhäst och sen se ut därefter så tänkte jag att jag måste fortsätta hålla i träningen så som jag gjort senaste halvåret.

Gick ner på gymmet och det var bara en person där, en rätt så snygg tjej, jag hälsar sen går jag o värmer upp och kör mina övningar för dagen, när passet är slut är jag på väg mot omklädningsrummet och ser att hon sitter på en av motionscyklarna, jag sätter mig på cykeln bredvid henne och vi börjar småprata lite, det visar sig att vi har en del gemensamt och efter passet är klart så frågar jag henne om hon vill gå ut och gå imorgon (idag söndag) och hon säger ja, så kommer vi överens om att vi ska gå 07:00 då hon börjar jobba 09:00, vilket passa mig bra då jag hade tvätttid vid 9.

Jag får hennes nummer och säger att "du får mitt nummer sen när jag smsar", smsar senare på kvällen och hon svarar och vi kommer överens om en plats att träffas på morgonen efter.

Nu till det tråkiga, 03:16 fick jag ett sms där hon skrev "Du kan ta sovmorgon, jag har inte somnat än. Men vi kanske hinner gå sen på eftermiddagen. Hör av mig! :)"

Min överanalyserande hjärna drar genast igång på högvarv och tänker såklart att hon inte är intresserad längre, har hänt flera ggr. förrut att tjejer gör på liknande sätt och sen rinner det ut i sanden.

Menmen, det viktigaste i allt det här är att det är sjukt out of character för mig att ragga på någon när jag är nykter, och allra helst på ett gym dessutom.
Vet inte vad som flög i mig för att jag skulle våga, men jag hoppas absolut att jag kan samla det modet igen

Tråkigt att höra att ditt tidigare förhållande tog slut, men det var ju ändå ditt val så jag antar att det känns rätt någonstans inom dig. Spännande historia du kommer med för övrigt, du får se till att hålla oss uppdaterade! Och du behöver nog inte vara så orolig för det verkar som att du gjort ett bra intryck på tjejen på gymmet

Visa signatur

/Seriously

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seriously:

Tråkigt att höra att ditt tidigare förhållande tog slut, men det var ju ändå ditt val så jag antar att det känns rätt någonstans inom dig. Spännande historia du kommer med för övrigt, du får se till att hålla oss uppdaterade! Och du behöver nog inte vara så orolig för det verkar som att du gjort ett bra intryck på tjejen på gymmet

Bah, fick sms nyss "hinner inte idag, slutade precis jobbet och ska hem till morsan, men imorron kan vi ta en promenad", skicka ett sms o sa att jag var upptagen fram till 20:00 imorron och fråga om vi skulle ta en kvällspromenad men svaret dröjer... Nog ingen idé att lägga mer energi på detta känner jag, intresset finns inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Bah, fick sms nyss "hinner inte idag, slutade precis jobbet och ska hem till morsan, men imorron kan vi ta en promenad", skicka ett sms o sa att jag var upptagen fram till 20:00 imorron och fråga om vi skulle ta en kvällspromenad men svaret dröjer... Nog ingen idé att lägga mer energi på detta känner jag, intresset finns inte

Du kan ju inte ge upp så fort! Själv hade jag väntat tålmodigt... i alla fall till imorron

Visa signatur

/Seriously

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seriously:

Du kan ju inte ge upp så fort! Själv hade jag väntat tålmodigt... i alla fall till imorron

Slutgiltig uppdatering gällande den här tjejen då, vi bestämde en promenad på måndagkvällen istället, vi träffades då och snacket satte igång direkt, skitbra "personkemi" och mycket gemensamt som vi kunde prata och skratta om. Efter 1 timmes promenad skulle vi gå delade vägar, där stanna hon och prata med mig i 20 minuter innan hon till sist sa "det här måste vi absolut göra om, nu har vi en tid att slå också :)" (hon körde med runkeeper igång eftersom vi gick elljusspåret). Vi hade pratat om fritidsintressen och fick fram att hon titta på mycket film, så jag ställde frågan om vi skulle ta och kolla på film nån kväll, då sa hon "absolut, det kan vi göra" fick en kram sen gick jag hem.

Dagen efter vid 21:00 ungefär skicka jag ett sms och fråga hur hennes dag varit, hon svara med motfråga, jag svarade och sen fråga jag om vi skulle ta filmen på torsdag kväll (har i princip bara torsdagar och fredagar lediga, tränar alla andra dagar och det tummar jag inte gärna på). Hon svarade "Jag måste kolla hur jag jobbar" redan där fatta jag att intresset vart bortblåst, finns inte en chans att hon inte visste hur hon jobbar 2 dagar framåt, men jag svarade "okay :)" sen har hon inte hört av sig sen dess så nu skiter jag i detta, finns inget intresse från hennes sida men samtidigt är hon för feg för att bara säga "nej jag är inte intresserad".

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Slutgiltig uppdatering gällande den här tjejen då, vi bestämde en promenad på måndagkvällen istället, vi träffades då och snacket satte igång direkt, skitbra "personkemi" och mycket gemensamt som vi kunde prata och skratta om. Efter 1 timmes promenad skulle vi gå delade vägar, där stanna hon och prata med mig i 20 minuter innan hon till sist sa "det här måste vi absolut göra om, nu har vi en tid att slå också :)" (hon körde med runkeeper igång eftersom vi gick elljusspåret). Vi hade pratat om fritidsintressen och fick fram att hon titta på mycket film, så jag ställde frågan om vi skulle ta och kolla på film nån kväll, då sa hon "absolut, det kan vi göra" fick en kram sen gick jag hem.

Dagen efter vid 21:00 ungefär skicka jag ett sms och fråga hur hennes dag varit, hon svara med motfråga, jag svarade och sen fråga jag om vi skulle ta filmen på torsdag kväll (har i princip bara torsdagar och fredagar lediga, tränar alla andra dagar och det tummar jag inte gärna på). Hon svarade "Jag måste kolla hur jag jobbar" redan där fatta jag att intresset vart bortblåst, finns inte en chans att hon inte visste hur hon jobbar 2 dagar framåt, men jag svarade "okay :)" sen har hon inte hört av sig sen dess så nu skiter jag i detta, finns inget intresse från hennes sida men samtidigt är hon för feg för att bara säga "nej jag är inte intresserad".

Hm, okej, ja du gör ju som du vill. Kan ju absolut vara som så att hon har svårt för att säga ifrån, att hon inte alls gillade att promenera och prata med mig... Men efter att ha läst det du skrivit låter det som raka motsatsen :]

Visa signatur

/Seriously

Permalänk
Proffsmoddare

Har träffat en tjej i tre veckor nu ungefär, och hon har hela tiden gett mig signaler om att hon är intresserad och har blivit mer närgången för varje gång vi setts. Nu denna veckan har hon dock börjat ignorera mig när jag skriver något eller vill träffas. Hur svårt är det att säga: "Ledsen, jag är inte intresserad längre".

Jag tycker det är väldigt respektlöst, men det är kanske bara jag som är gammaldags.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleepstreameR:

Har träffat en tjej i tre veckor nu ungefär, och hon har hela tiden gett mig signaler om att hon är intresserad och har blivit mer närgången för varje gång vi setts. Nu denna veckan har hon dock börjat ignorera mig när jag skriver något eller vill träffas. Hur svårt är det att säga: "Ledsen, jag är inte intresserad längre".

Jag tycker det är väldigt respektlöst, men det är kanske bara jag som är gammaldags.

Jag fattar mig inte på brudar för fem öre, dom skickar tamejfan alltid ut dubbla signaler. Läser du inläggen tidigare ser du att jag har ungefär samma historia som dig fast dock bara en träff, men hon var positiv, prata mkt, skratta mkt, gav mig en kram och sa "detta måste vi ABSOLUT göra om", i helvete att hon ville, fattar inte varför dom gör så?

Hur träffa du denna tjej btw?

Permalänk
Proffsmoddare

Det är väl egentligen inte det att skicka dubbla signaler som gör mig förbannad, det gör även jag ibland om jag inte riktigt kan bestämma mig. Men att ignorera kommunikation från någon som du har träffat flera gånger tidigare och lärt känna tycker jag är oerhört oförskämt, även om det är så att du inte är intresserad.

Det är dock ett effektivt sätt för att få mig att bli totalt ointresserad, så på det sättet funkar det iofs.

På en fest hos en polare.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Akta er för "bipolära" tjejer.. de ställer bara till problem. De är väldigt manipulativa.

För min del är det snart dags att träffa flickvännens familj.. mamma, pappa och babushka

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Akta er för "bipolära" tjejer.. de ställer bara till problem. De är väldigt manipulativa.

För min del är det snart dags att träffa flickvännens familj.. mamma, pappa och babushka

För det första, vad är "bipolära" tjejer?
För det andra, vad trevligt att det går bra med din flickvän, och stort lycka till med att träffa svärföräldrarna, nervös?

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

För det första, vad är "bipolära" tjejer?
För det andra, vad trevligt att det går bra med din flickvän, och stort lycka till med att träffa svärföräldrarna, nervös?

Det kallades väl manodepressiv förr..

Jag är inte så nervös.. verkar slippa att dricka vodka Hennes farsa kan någorlunda engelska, men hennes mamma och babushka talar ingen engelska. Det skall bli trevligt att se St. Petersburg iaf

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Det kallades väl manodepressiv förr..

Jag är inte så nervös.. verkar slippa att dricka vodka Hennes farsa kan någorlunda engelska, men hennes mamma och babushka talar ingen engelska. Det skall bli trevligt att se St. Petersburg iaf

Lite google nu, så fick jag reda på vad det ordet också betydde

Ja, det låter ju ändå som du kommer få trevligt Ryssland
Lycka till iallfall!

Visa signatur

| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Lyckades få hennes nummer idag. Ska ringa och bestämma något mer imorn. Fett glad just nu!

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coldfire2143:

Lyckades få hennes nummer idag. Ska ringa och bestämma något mer imorn. Fett glad just nu!

Nice men citera ditt tidigare inlägg när du skriver sådär plz, man vill ju gärna veta vad det gäller utan att leta flera sidor bakåt

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Nice men citera ditt tidigare inlägg när du skriver sådär plz, man vill ju gärna veta vad det gäller utan att leta flera sidor bakåt

Tror inte jag har skrivit om henne i den här tråden förut... ingen aning varför jag skrev hennes dock är verkligen on top of the world nu. Det är ju en alldeles otrolig känsla. Hade glömt bort hur bra man kunde känna när det bara flyter på.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

då var det dax för mig att gå på min första "riktiga" dejt sen, så jävla nervös

Men ska bli kul och se hur det går

Aldrig varit såhär nervös förut...:P

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Lycka till

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Lycka till

Stort tack, lär behövas

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Men men, nu verkar det som hon tycker att det blir för kort "dejt" med 1.5 timmar, fan

Jag som hade förberett mig så

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Men men, nu verkar det som hon tycker att det blir för kort "dejt" med 1.5 timmar, fan

Jag som hade förberett mig så

Men varför ha en bestämd "längd" på det över huvud taget? Känns ju inte direkt romantiskt när du kollar på klockan o säger "hepp nu är vi 5 min över tiden nu drar jag hem" ?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Men varför ha en bestämd "längd" på det över huvud taget? Känns ju inte direkt romantiskt när du kollar på klockan o säger "hepp nu är vi 5 min över tiden nu drar jag hem" ?

Problemet är väll att jag åker tåg/buss dit, och det är väll runt 7 mil bort...
Men hade det vart helg så hade det ju vart mycket bättre, för då kan man ju stanna hur länge man vill (eller tills skolan börjar;))

Men fick en annan förklaring nu, en förklaring... iallfall
Det innefattade att hon "dissade" mig inte, och att vi kunde ses någon annan dag hos mig

Vette fan hur man ska göra dock? tips?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Problemet är väll att jag åker tåg/buss dit, och det är väll runt 7 mil bort...
Men hade det vart helg så hade det ju vart mycket bättre, för då kan man ju stanna hur länge man vill (eller tills skolan börjar;))

Men fick en annan förklaring nu, en förklaring... iallfall
Det innefattade att hon "dissade" mig inte, och att vi kunde ses någon annan dag hos mig

Vette fan hur man ska göra dock? tips?

Du ska inte ta för givet att hon är ärlig dock, tjejer säger ofta en sak och menar en annan. Men se till att inte vara för på, bästa är om du får henne att ta första initiativet till kontakt efter det här nu. Om du inte hör av dig på hela dagen och hon smsar dig senare på kvällen är det en stark intresse indikation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Du ska inte ta för givet att hon är ärlig dock, tjejer säger ofta en sak och menar en annan. Men se till att inte vara för på, bästa är om du får henne att ta första initiativet till kontakt efter det här nu. Om du inte hör av dig på hela dagen och hon smsar dig senare på kvällen är det en stark intresse indikation.

Okej, tack för tipset
Har kanske varit "för på", men får se till att ändra på det

Uppdaterar här senare om det går framåt eller bakåt

Tack för svaren!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Bara en fråga, hur länge tycker du man ska ge hon till att höra av sig?
Hon verkar dock lite kort mot mig, men typ bad om ursäkt

Visa signatur