När får jag mist of pandaria?

Permalänk
Medlem

Fick hämta CE versionen på posten igår. Beställde från maxfps.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av asdfasd:

Fick hämta CE versionen på posten igår. Beställde från maxfps.

det är lite väl tidigt... är du helt seriös ???

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Avstängd

verkar som man kan få det den 24.9
http://www.verkkokauppa.com/fi/activision/blizzard

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har förbokat alla WoW expansioner sedan BC och de har alltid kommit dagen innan release så att jag har kunnat börja spela direkt när de går live kl 00.00.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Jag fick mitt wotlk 1 vecka i förväg haha, det gjorde att jag kunde börja lvla 22.00, alltså 2 timmar innan man egentligen kunde komma till northrend och var först på min server till 71 sen kom jag på att jag hade ett liv och loggade ut

Permalänk
Skrivet av Härja:

De va coolare förut när man fick en stor låda med spelet i

Klöv kartongen på mitten och kastade skiten så fort jag fick ut CD-skivan. Vidrigt när paketen var så stora att de inte passade i lådan och blev skickade till uthämtningsstället i stället.

Ser faktiskt inte problemet med att skicka ut spelet fan upp till flera veckor i förväg? Är bara CD-keyn man vill åt, resten är ju bara krimskrams som faktiskt inte ger någon "edge".

Permalänk
Avstängd

243,83 svenska kronor kostar MOP på Åland då om man beställer via finland dvs...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag beställde från spelbutiken.se Code via email versionen, sedan mejla jag deras support för att dubbelkolla när man får den, dom sa att man ska få nyckeln dagen innan release.

Om jag inte har fått nyckeln på måndag kväll blire att avbeställa och köpa av blizzard!

Visa signatur

MSI B550 | Ryzen 7 5800X | GTX 3060ti | 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

det är lite väl tidigt... är du helt seriös ???

Ja jag är helt seriös... kan slänga upp bild efter jobbet om det ska va på det viset

Permalänk
Avstängd
Skrivet av asdfasd:

Ja jag är helt seriös... kan slänga upp bild efter jobbet om det ska va på det viset

Nåmen vittsi vad fuskit då får väl vänta till måndag jag... ska maila min lokala bodega nu

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Skrivet av jesperlowendahl:

Kostar 35 Euro på battle.net, dvs 300 sek, och om det då kostar 350 i butik då skulle ja personligen tycka att det vore tryggare att köpa i butik än att föra över pengar och hålla på ^^

Redigerat: Sen tycker jag personligen som ts också att det är trevligare med den fysiska kartongen ^^

Knepigt argument eftersom du, förutsagt att du själv spelar wow, betalar månadsavgiften via kort varje månad, var tredje osv. Nu vet jag att det även finns gamecards men för argumentets skull hoppas jag att du inte använder dig utav det.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Samsung Odyssey OLED G8

Permalänk
Skrivet av Augustini:

Knepigt argument eftersom du, förutsagt att du själv spelar wow, betalar månadsavgiften via kort varje månad, var tredje osv. Nu vet jag att det även finns gamecards men för argumentets skull hoppas jag att du inte använder dig utav det.

Jag har en kontant summa hemma som jag sparat undan till varannan månad då jag betalar kontant i butik så jag vet inte vart du fått det där ifrån faktiskt...

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Beställde från Elgiganten sent igår kväll. Nu är det sikickat och befinner sig på posten i Nässjö.
Antagligen är paketet i Örebro, där jag bor, i morgon. Så att få det i handen på måndag känns inte orimligt.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

För er som Beställer Mists of Pandaria så rekomenderar jag https://www.spelbutiken.se/?ref=logo för er som förbokar

då jag bestälde Diablo 3 CE så så blev jag mycket nöjd med vad Spelbutiken levererade angånde hur och när jag fick det

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk

Enligt återförsäljarnas avtal med Blizzard, så får dom inte skicka ut spelen innan spelets releasedag, just för att Blizzard och även en del återförsäljare med stora releaseevenemang ska kunna förbehålla sig den rätten att sälja spelen så man har det till 00:01 på dess releasedag. Medan återförsäljarna, får skicka ut det så man får det med sin vanliga postgång på releasedagen(då räkningar och allt sånt kul brukar landa i brevlådan). Struntar återförsäljarna i detta, så kan Blizzard häva deras rätt att få in kommande spel till dess releasedagar.

Visa signatur

Modekort: ASUS P6T Deluxe V2 CPU: Intel i7 950 @ 4.0 Ghz Gpu: Gigabyte GTX 460 SLI @ 890/1780/2000 Ram: Corsair XMS3 6x2048MB CL9 @ 1600Mhz Nätagg: Corsair AX 850 Chassi: Corsair Obsidian 800D

Ändå, INTE endå | Enda ända | Learn how to use those words, PLEASE!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoidberg:

Tror faktiskt att det kan bli billigare om man köper via Battle.net

Det kan mycket väl vara billigare. Om inte så är det inte mycket dyrare. Euron är väldigt låg just nu.

Jag såg nu att jag köpte mina två ex för 290:- styck. Det tycker jag är ett bra pris för att vara från battle.net.

Permalänk
Avstängd

battle.net är nästans de dyraste sättet.
för övrigt var jag ner till skivbutiken idag , på måndag morgon ska jag få min ask. 28 eur

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Att sälja konton är inte tillåtet i forumet.

Och om ni ser regelfel, vänligen anmäl dem istället för att kommentera i tråden.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Fick mitt i brevlådan idag!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Fick mitt exemplar från maxFPS i torsdags (20e)

Visa signatur

Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | MSI Z87-S02 | MSI GeForce GTX 780 3GB OC | Corsair Vengeance 8GB | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 120GB

Permalänk
Medlem

beställt från Retrospelbutiken, har ej fått mitt än. (Beställde för 6 dagarsedan, tis18 sep)

Så klart har posten varit här!, fick bara en massa reklam:((

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Medlem

Beställt mitt CE från Webhallen, har ännu inte fått ett SMS från posten än :(.

Jag hoppas verkligen att det kommer in idag iallafall.

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 3570K @ 3400MHZ (STOCK) | Moderkort: MSI Z77A-S01 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 670 2GB | RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600MHZ | Chassi: CM HAF 912 | SSD & HDD: Corsair SSD Force 3 Series 1x120GB / Seagate Barracuda 2TB @ 5400RPM | PSU: Antec TruePower 550W 80+ | DVD-brännare: DVD±RW Samsung 22X DL Svart OEM | OS: Windows 7 Home Premium x64

Permalänk
Avstängd
Skrivet av berxx:

Fick mitt exemplar från maxFPS i torsdags (20e)

20 euro tror jag inte det kostar på maxfps.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

20 euro tror jag inte det kostar på maxfps.

20e september.

Fick själv mitt exemplar i fredags från Maxfps.

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4.5GHz | GeForce GTX 680 | ASUS P8P67 PRO | Corsair Dominator 16GB 1600MHz | Samsung 830 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rebbon:

Beställt mitt CE från Webhallen, har ännu inte fått ett SMS från posten än :(.

Jag hoppas verkligen att det kommer in idag iallafall.

Pratade med webhallen i annat ärende och passade på att fråga om CE och fick till svar, "förhoppningsvis" får de iväg dem idag.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Beställde på Spelbutiken.se (Samma som Retrospelbutiken), och fick mitt idag med Posten.

Skrivet av Beginner:

Pratade med webhallen i annat ärende och passade på att fråga om CE och fick till svar, "förhoppningsvis" får de iväg dem idag.

Redigt dåligt av Webhallen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Har fortfarande inte fått ett j*vla SMS från Posten. Om jag inte får detta idag så kommer jag att bli så förbannad.

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 3570K @ 3400MHZ (STOCK) | Moderkort: MSI Z77A-S01 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 670 2GB | RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600MHZ | Chassi: CM HAF 912 | SSD & HDD: Corsair SSD Force 3 Series 1x120GB / Seagate Barracuda 2TB @ 5400RPM | PSU: Antec TruePower 550W 80+ | DVD-brännare: DVD±RW Samsung 22X DL Svart OEM | OS: Windows 7 Home Premium x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rebbon:

Har fortfarande inte fått ett j*vla SMS från Posten. Om jag inte får detta idag så kommer jag att bli så förbannad.

Webhallen har vad jag vet inte lovat att skicka ut spelen före releasedatumet så då tycker jag personligen inte att man kan vara förbannad över att de inte gör det. Jag handlar normalt själv av Webhallen och jag har alltid fått spelen på releasedagen vilket är helt okej om man vet om det.

Jag beställde däremot denna gång expansionen MoP på spelbutiken.se för de lovade på produktsidan att de skulle skicka spelen så kunderna skulle ha dem 24/9 och vara redo att börja spela när servrarna går online. Har dock ej fått mitt spel idag och då tycker jag man har rätt att bli irriterad då det faktiskt utlovat det.

Som många andra skriver så förbjuder många spelföretag leverantörerna att skicka ut spelen innan release, så utlovas inget annat så tycker jag man får vara nöjd med att få det på releasedagen.

Är som sagt däremot besviken över att spelbutiken inte hållit sitt tidigare löfte.

// Pew

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lundiin:

Jag beställde från spelbutiken.se Code via email versionen, sedan mejla jag deras support för att dubbelkolla när man får den, dom sa att man ska få nyckeln dagen innan release.

Om jag inte har fått nyckeln på måndag kväll blire att avbeställa och köpa av blizzard!

Fick CD-key nu på mailen! MoP aktiverat.

TAGGA!

Visa signatur

MSI B550 | Ryzen 7 5800X | GTX 3060ti | 16GB RAM