Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

OCZ i trångmål efter oreda i bokföringen – aktien störtdyker på börsen

Permalänk

Det är ju faktiskt sant....

Skrivet av LeMisanthrope01:

Skulle aldrig tänka mig något annat än en OCZ SSD. Har en Agility 3 som är absolut fantastisk. Grymt Linuxstöd också.

Ni som säger Intel: kanske de kan något om SSD men hur kul skulle det vara om de även var störst på den fronsten också? Konceptet PC dör om den enda som tillverkar komponenter är Intel.

Skickades från m.sweclockers.com

Du har en bra poäng där. Jag ska väga in det nästa gång det är dags för ssd.
I dagsläget kör jag plextor och det finns ju faktiskt gott om alternativ till OCZ och Intel....

Visa signatur

---CPU---Intel Core 2 QUAD Q9550 2.83GHz 12MB FSB1333
---RAM---DDR2 PC2-8500 1066MHz CL5-5-5-15
---MOBO---Maximus II GENE ( P45/ICH10R , Dual-channel, DDR2 1300)
---PSU----Corsair HX520W ---GPU--- Radeon HD6850

Permalänk
Avstängd
Skrivet av phoenix4m:

Du har en bra poäng där. Jag ska väga in det nästa gång det är dags för ssd.
I dagsläget kör jag plextor och det finns ju faktiskt gott om alternativ till OCZ och Intel....

Plextor är riktigt bra SSDer, ska köpa på mig en Plextor M5 Pro och byta ut min nuvarande

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Skrivet av Justbecause:

Där har du fel i allt, för det första så var det Anonymous-wannabes som utförde "attackerna", för det andra så är bara 5 saker just "saker" av det du tog upp, resten företag och varför skulle de ha försvunnit? De är starka varumärken allihop

Skickades från m.sweclockers.com

Okej MB-bilar, Apple elektronik osv. Precis som du säger så är de starka varumärken. Detta är trots sina skandaler. Folk bryr sig inte om det förflutna. Bra PR människor är det som räknas