Permalänk
Medlem

Vem är det som har lyckats laga UH-1Yn nu då? Grym otur hade vi då vi höll på och laga den igår em men inte kunde spela under kvällen.

Grattis till er i alla fall

Permalänk
Skrivet av olle360:

För er som inte kan komma in, kan ni komma in på andra takistan privet servrar?

Krånglar för mig fortfarande. Står att jag har fel DayZ_Code (Har senaste, men ska ha 1.2), varför :(?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperChefen:

Krånglar för mig fortfarande. Står att jag har fel DayZ_Code (Har senaste, men ska ha 1.2), varför :(?

1.2 är ju bara versionen av DayZ Takistan. Inte DayZ.

Gårdagens skörd BTW:

En av hueysen hade vi innan iofs.

Permalänk
Medlem

Är ni många som spelar på servern numera?

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Skrivet av MartinGW:

1.2 är ju bara versionen av DayZ Takistan. Inte DayZ.

Gårdagens skörd BTW:
http://i49.tinypic.com/30sev02.jpg

En av hueysen hade vi innan iofs.

Vi hade ju en chinook innan också... ( )

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofman:

Är ni många som spelar på servern numera?

brukar vara runt 10 inne när det är "spel tid"

Skrivet av filipcombat:

Vi hade ju en chinook innan också... ( )

hehe var de det jag såg på SAF? lite chinook skrot.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

När är det speltid då? Kanske kommer in
Nickar Findus

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

hehe var de det jag såg på SAF? lite chinook skrot.

Det var det nog, Apell0 blev disconnectad när han roade sig med att racea runt på flygfältet och köra över zombies medan vi flyttade grejer mellan huey och chinook. Bilen körde över mig och krockade sen med chinooken och båda sprängdes

När blir det serverrestart idag BTW?

Permalänk
Medlem

Hej.
Finns det AH-6 (little bird) på denna karta? Jag kommer!!

Visa signatur

Dator nr.1
CPU:R7 5800X GPU:RX 5700 Pulse MEM:16GiB 3600CL16 OS:Win 10 Pro Chassi:O11 Dynamic Mini
Dator nr.2
CPU:R5 1600X GPU:Powercolor RX 5600XT MEM:16GiB 3200CL16 OS:Win 10 Pro Chassi: Ghost S1 mkII, Pangea
Bärbar: Microsoft Surface Pro4

Permalänk
Medlem
Skrivet av UnkeN:

Hej.
Finns det AH-6 (little bird) på denna karta? Jag kommer!!

Det finns, men den är redan "upptagen".

Permalänk
Medlem

Kommer vara borta i veckan så jag har satt några andra som admins, men ni kan alltid pm/skriva i tråden om ni har åra problem!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av MartinGW:

Det finns, men den är redan "upptagen".

Florpz kraschade den

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Medlem

Servern är ju nere

Permalänk
Medlem
Skrivet av Callema:

Servern är ju nere

hmmm ser ut som den är uppe, om problemet kvarstår kan jag bara fixa de när jag kommer hem på fredag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

hmmm ser ut som den är uppe, om problemet kvarstår kan jag bara fixa de när jag kommer hem på fredag.

Skickades från m.sweclockers.com

Den är uppe nu, kanske var något tillfälligt eller så var det DayzCommander som strula.

Permalänk
Medlem

Funderar på att byta inriktning på serven det blev inte så många som lirade på serven. Så kommer nog byta karta snart!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Vad ska du byta till då? Var ju kul med en helsvensk server, men blev nästan lite väl snällt. Ingen sköt något ju.

Permalänk
Skrivet av olle360:

Funderar på att byta inriktning på serven det blev inte så många som lirade på serven. Så kommer nog byta karta snart!

Undrar också vad för karta du hade tänkt byta till?

Skrivet av MartinGW:

Vad ska du byta till då? Var ju kul med en helsvensk server, men blev nästan lite väl snällt. Ingen sköt något ju.

Var ju lite tråkigt att man bara kunde springa runt och ingen sköt någon. För om man var tex vid NAF och härjade runt där så var det bara skriva till varandra att inte skjuta ju xD

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

sry att jag har varigt lite inaktiv, har varigt upptagen med ett annat spel och klan. Men slänger upp en lingorserver som är public tills jag kan fixa lite mer med DayZ.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Varför inte en official Takistan då?

Permalänk
Skrivet av olle360:

sry att jag har varigt lite inaktiv, har varigt upptagen med ett annat spel och klan. Men slänger upp en lingorserver som är public tills jag kan fixa lite mer med DayZ.

Sweet! Ska se om jag blir sugen att lira day z idag

Skrivet av MartinGW:

Varför inte en official Takistan då?

Kan väl säga så här att det inte vart det roligaste. Han hade det i början med det kom in fullt med fuskare samt folk som skrek o global chatten hela tiden. Jo man kan ju stänga av den, men vafan det ska man inte behöva.

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Kan väl säga så här att det inte vart det roligaste. Han hade det i början med det kom in fullt med fuskare samt folk som skrek o global chatten hela tiden. Jo man kan ju stänga av den, men vafan det ska man inte behöva.

Mjo jag vet iofs att det var det som fick honom att göra den private från början, men jag menar, hackers och skrikande idioter i side chat finns ju på lingor också?

Permalänk
Skrivet av MartinGW:

Mjo jag vet iofs att det var det som fick honom att göra den private från början, men jag menar, hackers och skrikande idioter i side chat finns ju på lingor också?

Ja, såklart det finns det Men det är ju bara om han har den officel Tyckte det var bra med takistan samt private!

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Ser att servern lirar Panthera nu, en karta jag gått och förälskat mig helt i. Dock finns det ju två olika verisioner av porten och har hört mycket skit om vilayers verision som du uppenbarligen kör.

Är den okay? Inte så buggade som folk säger?

Permalänk
Skrivet av MartinGW:

Ser att servern lirar Panthera nu, en karta jag gått och förälskat mig helt i. Dock finns det ju två olika verisioner av porten och har hört mycket skit om vilayers verision som du uppenbarligen kör.

Är den okay? Inte så buggade som folk säger?

Vi kanske ska dra ihop oss igen o samla som vi gjorde på takistan mapen?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperChefen:

Krånglar för mig fortfarande. Står att jag har fel DayZ_Code (Har senaste, men ska ha 1.2), varför :(?

Samma här, kommer inte in på någon takistan.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W