Permalänk
Medlem
Skrivet av safarisoya:

Hehe, samma här. Efterfestade till klockan var 7 imorse. Nu ska jag inte dricka på ett tag. Fyfan...

Hehe. Jag körde till 04.00 lördag morgon, vaknade 13.00 igår och va på 40års kalas och kom hem 5 imorse och har inte sovit ännu

Tacka fan för att det är måndag imorn!

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Skrivet av Noxxer:

Hehe. Jag körde till 04.00 lördag morgon, vaknade 13.00 igår och va på 40års kalas och kom hem 5 imorse och har inte sovit ännu

Tacka fan för att det är måndag imorn!

Hehe fyfan Tar hård på en!
Känner att det ska bli gött att sova Tillbaks till verkligheten imorn.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Genomfört lite felsökning kring installation av en FIRERAY 5000 (en optisk linjedetektor som detekterar brandgas).

Det visade sig vara bristande rutiner på platsen som orsakade tekniska fel hela tiden. Tur det :). Speciellt när jag själv har installerat den :D.

Permalänk
Medlem

Kört Risk 2:an MC på Stora Holm, drygare kursledare får man leta efter.. Men jag ska dit igen för Risk ettan p.g.a obefintliga alternativ. "motstyrning fungerar inte vid krypkörning", suck. Vad sägs om; - man trycker fram på höger för att svänga höger! "Nej, tryck neråt på styret" d.v.s mot marken.. Effektivt.. Jaja man fick i alla fall leka en del vilket var skoj. Men ris från mig till folket på Stora Holm, inga bra erfarenheter av dom alls ända sedan Risk 2:an bil. 2990Kr för att bli "informerad" att bästa inbromsningen är motorbroms.. Äsch skit sam. Ja det är vad jag gjort idag i alla fall.

Permalänk
Medlem

står på jobbet och gör ingenting.. helt tomt på kunde.. yey.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Ringde polisen om ett påkört djur, tror det var en hare. Halvt påkörd och kravlade sig åt sidan, första gången jag såg något sådant och det gjorde fan ont alltså.

Permalänk
Medlem

Har mekat med bilen. Fixat två saker och grejat med två till som jag inte fått ordning på. I övrigt kollat på lite tv-serier och plockat ihop en massa saker jag ska ha med mig till morsan imorrn.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

..gör ingenting. Jag gjorde det igår också men blev inte riktigt färdig.
Men om jag blir färdig idag, så förhoppningsvis ska jag väl börja måla i hallen.

Permalänk

Har inte gjort så mycket, spelat lite GW2, kikat på Boardwalk Empire och sedan tagit en liten tupplur på 1h. Vaknade just precis så nu ska jag in i duschen och ta på mig lite kläder och gå till polaren o sänka några whiskeys. Kanske droppar in på pressbyrån o köper en cigarr också.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Sprungit 1 mil, ny rekordtid på 45:11. Nästa vända är det under 45

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexio:

Sprungit 1 mil, ny rekordtid på 45:11. Nästa vända är det under 45

grattis, själv sprang jag 9.6 km på 52 min när höll igång lite
Men lycka till med joggningen, och du ska allt se att det blir under 45 min nästa gång;)

Run forest run!!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Kom hem från en Riga kryssning i morse..
Bakfull+Sjösjuk är inge vidare rolig kombination

Nu blir det jobba i 2 helger så blir lugnt ett tag framöver ( äntligen )

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

grattis, själv sprang jag 9.6 km på 52 min när höll igång lite
Men lycka till med joggningen, och du ska allt se att det blir under 45 min nästa gång;)

Run forest run!!

Tackar tackar! Med tanke på min historik så är sjukt stolt där jag står idag!

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexio:

Tackar tackar! Med tanke på min historik så är sjukt stolt där jag står idag!

Kämpa på, det kan bara bli bättre!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

åkt till vårdcentralen för test (jag har hostat som in i helvete o hostat upp slem) för att se om de går att fixa, nepp det blir till att vänta ut det i minst 1 vecka till

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

åkt till vårdcentralen för test (jag har hostat som in i helvete o hostat upp slem) för att se om de går att fixa, nepp det blir till att vänta ut det i minst 1 vecka till

Luftvägsinfektion?

Jag hade samma symptom och fick den diagnosen förra hösten/vintern.

Permalänk
Medlem

Lagat mat. Rökt sik. Druckit två flaskor vin till maten med frun.

Visa signatur

Fagerja

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

Luftvägsinfektion?

Jag hade samma symptom och fick den diagnosen förra hösten/vintern.

Bronkit, blir långsamt bättre.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Sagt upp mig från jobbet! Dags att flytta hem efter 5 månader! Känns underbart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleehx:

Sagt upp mig från jobbet! Dags att flytta hem efter 5 månader! Känns underbart

vem flyttar hem frivilligt? :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Aleehx:

Sagt upp mig från jobbet! Dags att flytta hem efter 5 månader! Känns underbart

Har du ett annat jobb på gång eller har du vunnit på lotto?

Själv så har jag arbetat hela dagen som vanligt. Gå upp kl 04:00 och komma hem runt 20:00 och därefter jobba några timmar hemma, min ork att gå till gymmet de få timmarna jag är ledig mellan 04.00 och runt 23:00 är inte stor. Jag har blivit sömnberoende, där mitt tips till andra är att undvika sova för det är så svårt att sluta upp med detta missbruk!

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Skrivet av bud_bundy:

Har du ett annat jobb på gång eller har du vunnit på lotto?

Själv så har jag arbetat hela dagen som vanligt. Gå upp kl 04:00 och komma hem runt 20:00 och därefter jobba några timmar hemma, min ork att gå till gymmet de få timmarna jag är ledig mellan 04.00 och runt 23:00 är inte stor. (jag har blivit sömnberoende)

Vunnit på lotto och flyttar hem, låter mer som en sorlig historia

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Har vart och fixat visum till den stora björnen i öst...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Idag har man varit och besiktigat bilen. Gick sådär, fick en 2a på bromsarna bak. Så nu blir det att plocka ner bromsarna och byta belägg, smörja upp och sen besiktiga igen!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Fixat lite med försäljning av nes m.m

blir en kopp kaffe nu.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

vem flyttar hem frivilligt? :S

"Hem" till staden som jag växt upp i

Skrivet av bud_bundy:

Har du ett annat jobb på gång eller har du vunnit på lotto?

Själv så har jag arbetat hela dagen som vanligt. Gå upp kl 04:00 och komma hem runt 20:00 och därefter jobba några timmar hemma, min ork att gå till gymmet de få timmarna jag är ledig mellan 04.00 och runt 23:00 är inte stor. Jag har blivit sömnberoende, där mitt tips till andra är att undvika sova för det är så svårt att sluta upp med detta missbruk!

Va trött på att inte kunna vara hemma speciellt mycket med familj/kompisar, så jag skaffade jobb i hemstaden och flyttade tillbaka!

Permalänk

Skar en pumpa idag. Tog mig ca 4 timmar o 30min. Men det var verkligen värt det!! Sjukt nöjd med min pumpa

( ja, jag har lagt ut den på 9gag. Deal with it )

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheSovietGuy:

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/534058_37650279...

Skar en pumpa idag. Tog mig ca 4 timmar o 30min. Men det var verkligen värt det!! Sjukt nöjd med min pumpa

( ja, jag har lagt ut den på 9gag. Deal with it )

Ser bra ut :).
Lite skrämmande då den kanske plötsligt exploderar också (jag antar att det är Jokern) :D.

Permalänk
Skrivet av Fr1dd:

Ser bra ut :).
Lite skrämmande då den kanske plötsligt exploderar också (jag antar att det är Jokern) :D.

haha tack! Självklart är det jokern

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem

Rengjort pelletsbrännaren och filtren till trädgårdsdammen samt byggt ihop stationära datorer. En av dem var min Windows Vista dator som har stått stilla sedan ett halvår eller så. Nr 2 baseras på en gammal AMD Athlon 64 och lite random delar. Får nog skaffa ett nytt aggregat till den med för säkerhets skull men det blir efter jul. Lite matlagning har det också blivit och en del slösurfning.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone