Skrivet av Xorcist:
Hej inet.se!
Jag undrar om ni har "prisgaranti"? Jag står inför ett datorbygge och finner enstaka komponenter billigare hos andra butiker i stan, (ex: Webhallen & Komplett). Kan ni lägga er på samma prisnivå om det gäller enstaka komponenter i ett större bygge?
Nej, det har vi inte riktigt. Många gånger är det kampanjer som konkurrenter kör och då har vi ingen möjlighet att prismatcha
Är det inte kampanjer och det är stora skillnader skriv här eller maila info@inet.se så får vi se över priserna och se vad vi kan göra.
Skrivet av fax110:
blir det samma "bra priser" på cpu kylare också ?
Inget planerat tyvärr! Vi körde en liten lagerrensning - därav dom bra priserna.
Skrivet av FreakyLeo:
Hej Inet
Jag har väntat och väntat på att ett MSI m-itx FM2 moderkort skall dyka upp i lager men det verkar bara bli försenat hela tiden. När tror ni att det dyker upp?
Väntar på besked från inköpsavdelningen. Får återkomma till dig!
Skrivet av LucasSj:
Kanske svårt och svara på men ligger det några planer på att öppna en butik i Linköping???
Inga konkreta planer i dagsläget men vi har definitivt planer på att öppna nya butiker!
Skrivet av Zpnk:
Håller ni på att uppdatera hemsidan eller nåt? Går ofantligt segt...
Hm, har du fortfarande problem? Maila gärna tidpunkt, browser samt vilken ISP du har nästa gång sidan är seg för dig till dr@inet.se.
Skrivet av Prodigys:
Jag har en känsla att ni skrivit fel på ursprungspriset på den här produkten
Det var det Nu är det slutsålt dock.
Skrivet av Reyintaz:
God bless you!
Inte visste jag att jag hade pillat på zoomen. Lite surt att det endast är ett steg zoom som fungerar
Heh Är en känd bugg som vi jobbar på att lösa för självklart ska sidan fungera i olika zoom-lägen.
Men nu vet du iallafall vad det beror på!
Finns tyvärr inga återförsäljare i Sverige så har ingen möjlighet att ta in det i sortimentet. Men tack för tipset! Inköpsavdelningen är tipsad och ska hålla utkik efter detta.
Skrivet av IMange:
dags att ta bort kampanjen: '' få 600kr för din gamla skrivare när du köper den här hp skrivaren'' kampanjen gick ut för 2 dagar sen...
Ska vara nere nu!
Skrivet av pasta med ingon:
Beställde också en igår och undrar samma sak. Dock kostade dem 15 kr när jag beställde igår?
Här hittar ni exakt vilka kort som stöds:
http://www.arctic.ac/en/p/detail?sArticle=24.%3F
Väntar på besked från vår leverantör - återkommer till dig!
Är tyvärr extremt långa leveranstider så vi har valt att ta bort den ur sortimentet.
Skrivet av zelxi:
Mycket trevligt med butiken i Malmö! Mig lär ni se ofta där
Kul! Du är välkommen!
Skrivet av Derbi_QuiZ:
Hejsan är lite sugen på att köpa corsair 650D men nu på senaste tiden så har ni ökat priset rätt rejält om man jämför med andra butiker. vill verkligen köpa från er då jag verkligen älskar eran service och godis lämnade in ett moderkort med ÄrendeNr. 84609. har redan köpt ett nytt moderkort nu men undrar om det nu är så att kortet är fel och ist för att skicka ut ett nytt så kan man byta till ett 650d och mellanskillnaden såklart
Corsair 650D har helt enkelt blivit dyrare på sista tiden och vi har varit tvungna att höja våra priser.
Angående ditt serviceärende så är det bäst att du kontaktar oss direkt på 031-65 27 00 eller info@inet.se så ska vi hjälpa dig.
Skrivet av Deathtrip2k:
Kommer ni köpa in Phanteks nya PH-TC14PE kylare (svart och vit)?
I så fall så köper jag en direkt
Har mailat inköpsavdelningen och får väntar på svar - återkommer!
Skrivet av Newklear:
Kommer ni ta in Asus nya mus GX1000?
Om ja, kommer ni ha den framme i butiken på Torp så man kan klämma på den?
Skrivet av KaakaaN:
Har en kompis som kommer köpa den också. ^^
Ligger upplagt nu! Vi jobbar på att få fram ett datum - hemsidan uppdateras så fort vi vet mer.
http://www.inet.se/produkt/6606510/asus-rog-gx1000-gaming-mou...
Skrivet av Navicula:
Vettefasen om Inet läser detta men jag tänkte bara tacka för att jag fick ett nytt GTX 670 utan coilwhine. Väldigt hjälpsam support
Klart vi läser det! Kul att du är nöjd!
Skrivet av Cray-1:
Ett delcitat från ert första inlägg;
Jag skulle gärna se Sanyo Denki´s San Ace fläktar i ert utbud.
http://www.sanyodenki.eu/
http://www.sanyodenki.de/sdg/en/products/sanace/products_san_ace.html - lagad länk / Mod Daemon
Det är för mig helt obegripligt att de är så svåra att få tag på. Prislappen skulle kanske bli lite högre än genomsnittet men vad gör det när det rör sig om världens bästa fläkt. Jag kan inte tänka mig att ni skulle få problem med att sälja dessa.
Det är inte bara "San Ace 9G1212H1011", (en av världens mest eftertraktade fläktar) som är intressant utan det finns en hel drös av andra fläktar också, både 120mm och 140mm, 25 och 38mm tjocka samt PWM styrda m.m.
Hoppas ni skulle kunna tänka er att ta in dessa!
Tack för tipset - det är dock inget som vi kommer att ta in i sortimentet i dagsläget.
Skrivet av bz2:
Hej!
Kan ni ta hem dessa Enermax T.B silence UCTB12 (12cm)
Luftflöde 42,1 - 42,14 CFM
Rotationshastighet 910 RPM
11db
MTBF 100.000
Vad kommer de iså fall att kosta?
Är tyvärr inte heller något som vi kommer att ta in i sortimentet just nu.
Skrivet av stais:
Grattis till er nya butik i Malmö! På er hemsida skriver ni
OTROLIGA
PREMIÄR
PRISER!
Premiärpriser är ett ord och således borde det stå
OTROLIGA
PREMIÄR-
PRISER!
(särskrivningar är koncentrerad ondska)
Ajdå, det var ju lite pinsamt. Tur att det kom lite folk ändå
Skrivet av SA3L:
Åkte in till en butik och löste det på plats. Inget knussel, tack som fa-an!
Härligt!