Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Grand Theft Auto V i ny trailer

Permalänk
Medlem

Sämre bilfysik gör mig skeptisk.

Det kommer ha en annan bilfysik än i det suveräna 4:an.

"Racing simulator"

Spelet i sig kommer vara nice, men när det kommer till att åka bil (som man gör 60 % av spelet) så kommer jag nog mest störa mig på det nya systemet.

Kolla bilarna på trailern, facepalmar varenda gång jag ser en bil.

Visa signatur

| OS: Windows 7 64bit | CPU: Amd 8320 @ 3,7Ghz | GPU: ASUS GTX 680 2GB DirectCU II OC | MB: Saberthooth 990fx | RAM: 8 GB | PSU: Corsair 750 | Chassi: Fractal Design Define R4 Black Pearl | SSD: Kingston 120GB | CPU-Kylare: Hyper 2i2 Evo | HDD: 1 TB | Moni: 24" Benq | KeyB: G19 | Mus: G700 | Headset: G930 | osv.
MS Paint Konst: http://imgur.com/gallery/2d8MF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matiaxx:

Det kommer ha en annan bilfysik än i det suveräna 4:an.

"Racing simulator"

Spelet i sig kommer vara nice, men när det kommer till att åka bil (som man gör 60 % av spelet) så kommer jag nog mest störa mig på det nya systemet.

Kolla bilarna på trailern, facepalmar varenda gång jag ser en bil.

Ja, i 4:an var det ju riktigt bra.
Men som alltid var det säkert en del folk som klagade vilket fått Rockstar att tro att de måste "förbättra" bilfysiken.
Blir så trött när det blir sådär.

Permalänk
Skrivet av anon99565:

Är du en sån som tycker grafiken är bra i minecraft också?

Detta ser 100 ggr sämre ut än Crysis gör som är 5 år gammalt. Helt otroligt att dom ens kan med att släppa ett spel med sån här skitgrafik 2012. Hade gärna sprungit runt i en enorm miljö och flummat om grafiken vart grym så man kan gå in i världen helt utan att störa sig på kantiga ansikten, fyrkantiga buskar och blad osv.

Nej det ser inte 100 gånger sämre ut än Crysis, sen så har Crysis aldrig sett dåligt ut heller. Och att kalla det skitgrafik när det huvudsakligen är gjort för konsol är i min mening fel.

Visa signatur

ASRock 880G Extreme3 | 60GB OCZ Vertex 3 | A-Data 4GB 1600Mhz | Asus Xonar DX | AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz Black Edition | XFX Radeon HD6870 1024MB | Fractal Design Define R2, Titanium | FSP 650W Gold

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av antimashu:

Nej det ser inte 100 gånger sämre ut än Crysis, sen så har Crysis aldrig sett dåligt ut heller. Och att kalla det skitgrafik när det huvudsakligen är gjort för konsol är i min mening fel.

Det är pga att det är skapat för konsoll det ser skit ut...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Står fast vid mitt beslut att inte köpa spelet hur sugen jag än blir om det inte kommer ha AA.
Ingen AA år 2013 är helt enkelt inte acceptabelt, därför kommer de inte få mina pengar om spelet inte har AA.

Det kan du ju slå på och av själv i ditt grafikkorts kontrollpanel. Men TXAA vore ju nice, snyggare och kräver mindre än MSAA.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av anon99565:

Det är pga att det är skapat för konsoll det ser skit ut...

Ja, men för att vara för konsoll så ser det INTE dåligt ut!

Visa signatur

ASRock 880G Extreme3 | 60GB OCZ Vertex 3 | A-Data 4GB 1600Mhz | Asus Xonar DX | AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz Black Edition | XFX Radeon HD6870 1024MB | Fractal Design Define R2, Titanium | FSP 650W Gold