Permalänk
Avstängd

Har bytt gym och på det nya är det fullt av unga fina tjejer. Rycker nästan lite i brallan när två tjejer kör någon skum övning ihop på pilatesbollen.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lcdposter1337:

Har bytt gym och på det nya är det fullt av unga fina tjejer. Rycker nästan lite i brallan när två tjejer kör någon skum övning ihop på pilatesbollen.

Du bor varnånstans sadu?

Permalänk

Frågade en tjej jag gillar idag. Hon hade tyvärr en kille redan.
Jaja, bara att gå vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Du bor varnånstans sadu?

han bor där hemma. ;D

Skrivet av Kaktuszon:

Frågade en tjej jag gillar idag. Hon hade tyvärr en kille redan.
Jaja, bara att gå vidare.

Keep on fighting

-

Vad kan man bjuda en tjej på som inte har så mycket tid om dagarna och bor där ingen vet hur man hittar till ;)?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

Jag har tänkt att se om det finns någon intressant tjej på skolan men mitt problem är hur jag ska hitta de.
Jag går på en gymnasieskola med väldigt många elever så borde inte vara så svårt att hitta någon man gillar.
Bara det är en man verkligen gillar.

Så några tips på hur jag kan "hitta" tjejer på skolan. Ska jag sätta mig vid några i matsalen eller bara fråga om man får bjuda på en dricka?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaktuszon:

Jag har tänkt att se om det finns någon intressant tjej på skolan men mitt problem är hur jag ska hitta de.
Jag går på en gymnasieskola med väldigt många elever så borde inte vara så svårt att hitta någon man gillar.

Så några tips på hur jag kan "hitta" tjejer på skolan. Ska jag sätta mig vid några i matsalen eller bara fråga om man får bjuda på en dricka?

Bjud en cigg när du har rast t.ex. Mycket lättare att få en konversation än i matsalen då många personer sitter där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Då bär det snart av österut för min del för att bland annat träffa tjejens föräldrar och babushka. jag var rejält nervös över visumet men det gick lyckligtvis smidigt.

Rysk tjej?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Superlight:

Bjud en cigg när du har rast t.ex. Mycket lättare att få en konversation än i matsalen då många personer sitter där.

Personen är kanske inte 18 får du tänka på eftersom det gäller gymnasiet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Förutsatt att TS faktiskt röker själv, han ska definitivt inte röka bara för att få hänga med tjejer, för hur fan skulle det se ut om han köper cigg och bjuder på men inte röker själv

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Du bor varnånstans sadu?

Men du får ju inte komma och förstöra mitt gym genom ökad mängd killar.

Skrivet av Superlight:

Ingen gillar en rökare. Hade sex med en rökare några gånger och hon smakade snusk i munnen.
Är det inte lättare om snubben sätter sig bredvid en tjej i datasalen när folk börjat gå hem och inleder en konversation där? Det kan inte vara speciellt svår.

Skrivet av Shimonu:

Personen är kanske inte 18 får du tänka på eftersom det gäller gymnasiet.

Även om hon är under 18 så får hon röka fast om ts bjuder kanske det är olagligt om han är över 18. Är de båda under 18 bör det väl vara lagligt?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Men du får ju inte komma och förstöra mitt gym genom ökad mängd killar.

Ingen gillar en rökare. Hade sex med en rökare några gånger och hon smakade snusk i munnen.
Är det inte lättare om snubben sätter sig bredvid en tjej i datasalen när folk börjat gå hem och inleder en konversation där? Det kan inte vara speciellt svår.

Även om hon är under 18 så får hon röka fast om ts bjuder kanske det är olagligt om han är över 18. Är de båda under 18 bör det väl vara lagligt?

Men jag vill ju bara veta var du bor;) Vad är värst, jag eller fler killar på gymmet

18 och röka eller göka? Båda är lagligt:)

Permalänk

Hehe. Jag röker inte, men finms ju alltid annat att bjuda på. Fler tips?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Men jag vill ju bara veta var du bor;) Vad är värst, jag eller fler killar på gymmet

18 och röka eller göka? Båda är lagligt:)

Du är väl kille vilket betyder fler killar på gymmet om du kommer dit.
Riktigt fina tjejer där idag. Det är hemskt att veta att jag aldrig kommer att få ha sex med dessa =/. Det är nästan värre än att kolla på Victoria's Secret. Säkert någon feminist som gjort showen för att killar ska sitta på stolpe i byxan och lida.

Skrivet av Kaktuszon:

Hehe. Jag röker inte, men finms ju alltid annat att bjuda på. Fler tips?

Sätt dig bredvid en tjej i biblioteket och prata med henne? Så svårt är det inte. Jag pratade med en snygg tjej som satt bredvid mig igår. Dock var det hon som började prata men ja..

Permalänk
Avstängd

ska nu ge absolut bästa rådet om att fixa tjej lätt och utan större beskymmer. funkade då för mig såhära efter 8år och gift sedan 2månader, bästa sättet är då att man ska på en fest, helt till någon tjejkompis fest då kommer det vara många andra tjejer mest troligt där, en del är upptagna andra inte, men se till att det finns absolut för lite sit platser där ni har festen för i en sådan situation får man ju sätta sig där det finns plats att dela med sig av, vill säga att någon tjej du tycker är snygg så kan man alltid erbjuda den individen en plats i ens famn för efter lite alkohol är inte det de mest svåra att fixa. dock se till att inte gå förlångt för det kan bli rättsliga scenarion inblandat då. men just att be en tjej sitta i ens famn pågrund av för få sitt platser är mitt absolut bästa tips. funka för mig

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Du är väl kille vilket betyder fler killar på gymmet om du kommer dit.
Riktigt fina tjejer där idag. Det är hemskt att veta att jag aldrig kommer att få ha sex med dessa =/. Det är nästan värre än att kolla på Victoria's Secret. Säkert någon feminist som gjort showen för att killar ska sitta på stolpe i byxan och lida.

Ligga verkar allt för dig.. Aja, vore väl trevligt men iaf.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tcntad:

Ligga verkar allt för dig.. Aja, vore väl trevligt men iaf.

Får lite det intrycket jag med, vilket i kombination med sättet du pratar om tjejer knappast lär generera överdrivet mycket intresse. Eller fungerar den där "stilen" på raggningsfronten?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av anon136741:

Får lite det intrycket jag med, vilket i kombination med sättet du pratar om tjejer knappast lär generera överdrivet mycket intresse. Eller fungerar den där "stilen" på raggningsfronten?

Mig? Jag pratar om tjejer?

Jo det gör jag, visst ligga är trevligt men tro mig, jag får inte många tjejer efter mig överhuvudtaget, jag raggar inte på dem heller, går inte ut på krogen eller liknande.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tcntad:

Mig? Jag pratar om tjejer?

Jo det gör jag, visst ligga är trevligt men tro mig, jag får inte många tjejer efter mig överhuvudtaget, jag raggar inte på dem heller, går inte ut på krogen eller liknande.

Nej nej, jag menade han Lcdposter. Jag höll med dig om det du skrev, men ser nu att det jag skrev snarare såg ut att vara riktat till dig. Ber om ursäkt för det

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av anon136741:

Nej nej, jag menade han Lcdposter. Jag höll med dig om det du skrev, men ser nu att det jag skrev snarare såg ut att vara riktat till dig. Ber om ursäkt för det

Tänkte väl^^
Ingen fara, tog inte åt mig

Permalänk
Medlem

Till er killar som har svårt att prata eller känner sig osäkra med att vara i närheten av en tjej. det bästa sättet för att träna med att kommunicera med tjejer är att gå på en danskurs (bug,foxtrot,salsa) danskurser har alltid plats för killar. Min förra dansklubb bjöd mig på en hel årsavgift pga för få killar (efter att jag har dansat en termin och vill sluta pga tidsbrist). Du måste inte flörta med tjejerna som du inte tycker om. Det man som kille lär sig isf. Är dansa ( tjejer tycker om det) och du har en bra förutsättning att bygga upp en bra självkänsla (den man behöver). Det är oftast självkänslan som Tjejer får sitt första intryck ifrån killar de träffar.
Talar ifrån egen erfarenhet.

Visa signatur

CPU: i7 2600k Moderkort:ASRock Z68 Extreme7 GEN 3 GPU: MSI TF GTX 680 SLi Ram: Corsair (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP Chassi: Fractal Design Define XL PSU: Corsair 1200W HD: SSD: Samsung 840 (256GB) 3x 2TB WD green

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaktuszon:

Testa, "Tjenare snäckan, får man bjuda på ett glas mjölk ella?". hehe

Man ska aldrig "jaga" efter tjejer, då har man större problem än vad man tror. Att försöka umgås med tjejer är dock helt rätt. För övrigt går jag också på gymnasiet, fast vi är en liten skola och alla känner alla. Är man tillsammans med någon som går på skolan så brukar vi skämta med att det blir inavel, eftersom vi är en sådan liten skola.

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av linsjb:

Rysk tjej?

Jepp.. en mycket kramgo sådan

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Jepp.. en mycket kramgo sådan

Nice
Har själv en halvrysk flickvän sedan 3 år snart, måste säga att vissa maträtter är jävla guld

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av linsjb:

Nice
Har själv en halvrysk flickvän sedan 3 år snart, måste säga att vissa maträtter är jävla guld

På söndag är det dags att träffa de blivande svärföräldrarna

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!

Permalänk
Medlem

Det har gått bra hittills.. hennes föräldrar va jättetrevliga
Har skrivit lite om resan på www.fz.se/bloggar/fenix

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!

Permalänk

hmm, tjejen och jag har pratat en del om 3 kanter, med 2 tjejer dvs.
hon vill inte vara med på det då hon tycker att sex med tjejer inte är så värst ok.
MEN, eftersom jag har nämnt det, så skulle hon mer än gärna kolla upp 2 andra tjejer åt mig om jag nu vill som jag kan få ha 3 kant med och enligt henne så är det helt ok om jag har det.
detta är definitivt inget som jag överväger, dels för att jag är nöjd med sexet jag har med min tjej och för att det inte skulle kännas rätt, skulle kännas wierd, spelar ingen roll om hon säger att det är ok, jag skulle se det som otrohet, spelar ingen roll om hon skulle sitta vid sidan om då vi 3 har sex och är helt medveten om det, det skulle vara otrohet i min värld.
OM jag nu ska ha en 3 kant så ska hon vara med.
hon erbjöd detta till mig för att hon älskar mig och vill att jag ska få mina önskningar uppfyllda.
visst r 3 kanter nice, det är det, men som sagt, ska jag ha en så ska hon vara inblandad, allt annat känns fel.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Började läsa upp Matte 2b för strax 2 månader sedan och skaffade nya klasskamrater på samma skola (för läshjälp, jag har tolkningssvårigheter pga autismen) vi gick på tidigare men vid olika tidpunkter så vi kände inte varandra överhuvudtaget.

In which case så när tillfällen kom för lite socialt (ni vet den obligatoriska svensk-fikan) så var det om allt möjligt men kom inte in på speciellt personligt, men steg för steg så märkte jag att tjejen som jag snackade som "mest" med har på senaste tiden, vet inte om hon ger vibbar på intresse, men den där lite halvt-nervösa känslan av att man blir iakttagen genom vitögat. Jag ser inte genom ögonfokus att hon ser mig men när jag vred på mitt kollegieblock för utrymme av uträkningar av koordinatgeometri och avståndsberäkning så tittade jag snabbt bara för att se - det gick bara ett par millisekunder så tittade hon bort like nothing happened (med hum-di-dum looken).

Jag hade lite svårt att INTE le lite smått, så jag fick grimasera med ansiktet som att näsan kliade bara för att smirk it off. Och på samma vecka så tittade hon lite bildhumor på facebook, hon frågade om jag ville se och erbjöd mig hennes plats så jag kunde titta. Redan här kände jag att hon....bjöd eller hintade lite, det kunde lika gärna varit självklarhet då jag annars hade fått böja mig ner så hade det bara varit feltolkning av mig. Men vi hade ett par laughs iaf och gick ett par minuter till våra platser med tillhörande böcker.

Veckan innan detta så hade vi en annan lokal på skolan då en annan klass har den ursprungliga pga administrationen mellan klasser. Då valde vi våra egna platser där tjejen valde närmast fönstret och jag lite längre in (ett bord har bekvämare stolar). Men efter en tid (säg en månad efter vi fick välja plats vi fick börja med) så satte hon sig på sin plats, bara för ca en timme senare satte sig på samma bord som mig. Varesig det är pga min utdaterade look (axellångt hår, skäggig, mustasch och en fet finne i pannan pga choklad jag käkade dagen innan) eller min "personliga charm" har jag svårt att sätta fingret på. Men i retrospekt- och observerande nivå så har hon troligtvis tagit en uppskattning för mig, jag kan erkänna att jag har gjort det mot henne men har inte riktigt visat det då jag emellertid känner att mina känslor kan eskalera lite och ta det bästa ifrån mig. Därför är jag lite mer strikt på mig själv på hur jag ska reagera, säga och anta.

Det är kanske lite "premature" att anta sådant beteende innebär intresse från hennes sida men samtidigt har jag svårt att se någon annan anledning till dessa förändringar.

Men i torsdags så jag fick en lite "wake up"-stöt: Jag frågade henne, med viss nervositet, ifall hon kunde tänka sig "samplugg" (jag behöver all hjälp jag kan få). Hon svarade med en omtolkning av ordet med ett frågetecken "plugga tillsammans?", hon lät tvivelaktig och kände att jag sumpade hennes trovärdighet i mig. För med sådan frågeställning är ju ett tecken på bekantskap och lite mer personligt, så med det sagt så såg hon fundersam ut och rabblade runt om olika aktiviteter hon hade tänkt göra. Fick intrycket att framtida sociala förhållanden hade fått behållas i klassrummet med awkward quiet moments. Men så plötsligt sa hon snabbt (inte direkt ordagrant men bästa jag kan formulera här atm): "Hade fått vänta tills pojkvännen hade åkt iväg efter nästa helg...... Men kanske annars i skolans bibliotek ett par timmar innan klassen börjar nästa vecka?"

Här kände jag att jag började trampa på lite trång mark, hon har redan pojkvän (eller täckmantel, för att beskydda sig?) men är villig om samplugg på en mer eller mindre öppen plats - vilket för mig är inget problem. Samtidigt hon "väntar bort" (kanske fel ordval här) sin kille men umgås gärna med mig i plugget ger mig blandande vibbar. Killen kan för den delen vara "psykotiskt svartsjuk" av sig och försöker skydda mig genom ha han ur ekvationen (okej nu lät det lite som lönnmördarnivå) eller så känner hon inte detsamma för honom gentemot mig. Jag lyckas intill ofta få henne att skratta eller ge ett leende med en eller två halvlustiga kommentarer och associationer, så något rätt gör jag.

Jag vet inte, hon är fin, trevlig och sminkar sig inte utan har en naturlig look. Hon är inte så glad för läsk men vi båda hatar kaffe och uppskattar inte heller alkohol, så vissa likvärdiga drag har vi. Hon är seriös med vad hon försöker uppnå inför hennes kommande utbildning och har inte märkt något utav det ordinära i hennes beteende eller tonläge i rösten för att indikera något annat än så länge. Jag kanske bara överanalyserar och oroar i onödan som borde go with the flow.

Meh, ska ta och sova.....

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 037180:

"Hade fått vänta tills pojkvännen hade åkt iväg efter nästa helg......

Klassiker! Den brukar vi tjejer dra

Nu vet jag inte om hon har en kille eller inte. Men jag själv dras inte till killar, och till folk som inte vet om och känner mig så väl så säger jag att jag ska vara med min "kille" för att som markera att jag inte är intresserad.

Klurigt, här gäller det att lära känna henne bättre för att ta reda på om hon verkligen har kille. Eller rota på Facebook etc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zalice:

Klassiker! Den brukar vi tjejer dra

Nu vet jag inte om hon har en kille eller inte. Men jag själv dras inte till killar, och till folk som inte vet om och känner mig så väl så säger jag att jag ska vara med min "kille" för att som markera att jag inte är intresserad.

Klurigt, här gäller det att lära känna henne bättre för att ta reda på om hon verkligen har kille. Eller rota på Facebook etc

Mkay tror inte det hjälpte mig så mycket

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av en tjej som är 10 år äldre än mig, vi tränar samma pass (typ aerobics/dans och liknande), hon har åkt med mig en gång till träningen och ska kanske åka med mig igen på onsdag.

Hon är 37, jag 27, tidigare har jag alltid haft tjejer några år yngre än mig, då har det varit lätt att stöta på dom då jag känt mig mer självsäker, nu är jag som sagt sugen på den här tjejen istället men jag har absolut ingen aning hur jag ska gå till väga för att inte framstå som en idiot.

Hon brukar ibland fälla kommentarer som tolkas som att hon har någon typ av åldersnoja då hon säger t.ex "när man är så gammal som mig" osv osv. Risken finns ju att hon inte vill ha mig alls pga min låga ålder och jag känner att om jag stöter på henne och hon faktiskt inte är intresserad så är det kört med vänskap också