Spel som funkar med G27

Permalänk
Medlem

Spel som funkar med G27

Hej, som rubriken lyder så letar jag efter ett spel som funkar med koppling och växelspak på G27.
För som jag har förstått det så finns det spel som inte funkar med koppling och växelspak.

Tack på förhand, Over and out Tuxic.

Permalänk

Alla moderna spel funkar koppling och allt, men arcade spel funkar de nog kanske inte på.
Men jag har en G25 och koppling och allt funkar på alla mina racing spel som tex NFS, GT5, NetKarPRO, iRacing

Permalänk
Inaktiv

Kanske lite sent, men ändå.
Till alla er som äger G27: Finns det något spel i huvud taget som är fullt kompatibelt med de "RPM-LEDs" som sitter på G27:an? Jag hittar nämligen inte ett enda, trots att jag ägt min G27 i ett halvår nu och testat 10+ racingspel.

Kanske inte den bästa "feature" som G27:an har att erbjuda, men något jag vill testa i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon204729:

Kanske lite sent, men ändå.
Till alla er som äger G27: Finns det något spel i huvud taget som är fullt kompatibelt med de "RPM-LEDs" som sitter på G27:an? Jag hittar nämligen inte ett enda, trots att jag ägt min G27 i ett halvår nu och testat 10+ racingspel.

Kanske inte den bästa "feature" som G27:an har att erbjuda, men något jag vill testa i alla fall.

F1 2012 har jag för mig funkar.

Visa signatur

| CPU: Phenom II X4 960T BE @ X6 3,9GHz | CPU Kylare: Noctua DH14 | MB: Gigabyte 990XA-UD3 | RAM: Corsair Vengaence LP 2x4Gb | Grafikkort: Gigabyte 6970 2Gb Ref | HDD: SSD OZC Agility 120Gb, WD 1,5 Tb, WD 1 Tb, WD 500 Gb | Chassi: FD R3 Titanium | PSU: XFX 750W | Skärm: Dell U2412M 24" | Tangentbord: Qpad MK85 | Mus: Logitech G400 | Högtalare: Logitech Z506 |