Permalänk
Medlem

Ledsen grafikkorts ägare

Inet sänkte Asus GTX660ti Directcuii 2048mb med 200kr exakt efter jag hade köpt det..
Vad kan jag göra?
Känns lågt att lämna tillbaka, och sen köpa det igen för att tjäna dom där 200kr.. xD

Permalänk
Medlem

Äsch det är en piss i Nilen.

Visa signatur

AMD Ryzen 1700 | Vega RX 56 | 32gb DDR4

Permalänk
Medlem

Jag vet, 200kr är inte mycket MEN kunde köpt WoW Gametime 2 månader istället, eller köpt 2 menyer på Burger king + 5 cheeseburgers typ :'( </3

Permalänk
Medlem

Ja.. Några månader efter att jag köpte min SSD sänkte dom priset på den till hälften. Men jag har haft en bra tid med min SSD så jag ångrar det inte.

Permalänk

De är nog bara att ta den smällen, är nog mer jobb att skicka tillbaka och köpa nytt än vad man egentligen tjänar på de.

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4.8 GHz | Asus P8Z68-V Pro | Corsair Vengeance 1600mhz 24gb | 512gb SSD | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Ja.. Några månader efter att jag köpte min SSD sänkte dom priset på den till hälften. Men jag har haft en bra tid med min SSD så jag ångrar det inte.

Kommer nog kännas likadant för mig då med!

Permalänk
Medlem

Kolla om dom har någon prisgaranti!

Permalänk
Hedersmedlem

Att köpa hårdvara är lite som att köpa bil. Så fort pengarna lämnat kontot är man en looser. Det går aldrig att vänta till det bästa tillfället, för det kommer alltid ett nytt bättre tillfälle. Bästa sättet att spara pengar är att inte köpa något, då kunde du fått ännu fler burgare.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Avbeställ och beställ på nytt? Man har ju chansen att avbeställa kortet så länge det inte har skickats från lagret.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Avbeställ och beställ på nytt? Man har ju chansen att avbeställa kortet så länge det inte har skickats från lagret.

Köpte det i affär. ;/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thormillion:

Köpte det i affär. ;/

Ok, då är det lite svårt.. men troligtvis hade funkat via webbsidan.

Permalänk

Köp ett till så sparar du ju 200kr ;D

Visa signatur

- i7 3770K & P8Z77-V Pro - MSI GTX 680 - Vengeance 16GB 1600Mhz -

- The horror... the horror... -

Permalänk
Medlem

Köpte BF3 Limited Edition för 600kr för någon vecka sedan, 2 dagar efter var det halva priset på Origin.

Varje gång man handlar kommer det alltid upp på rea strax efter.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Thormillion:

Inet sänkte Asus GTX660ti Directcuii 2048mb med 200kr exakt efter jag hade köpt det..
Vad kan jag göra?
Känns lågt att lämna tillbaka, och sen köpa det igen för att tjäna dom där 200kr.. xD

Skrivet av Thormillion:

Köpte det i affär. ;/

Om du inte har öppnat förpackningen än har du 7 dagars öppet köp. Om du däremot har redan öppnat det är det körd. Du kan ju testa att ringa och hoppas på lite goodwill...

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Callema:

Köpte BF3 Limited Edition för 600kr för någon vecka sedan, 2 dagar efter var det halva priset på Origin.

Varje gång man handlar kommer det alltid upp på rea strax efter.

Hoppas du skrivit fel nu, eller skämtar...

Visa signatur

Si vis pacem, para bellum.

Permalänk

Skicka ett mail till inet, är det inet som jag känner till så fixar de nog det åt dig

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m4gnify:

Haha samma.

Köpte en SSD, Vertex 3 120GB för 1700 förra året, nu kostar en Vertex 4 256GB 1700

Permalänk
Medlem

Så är det med datorer Regeln är att när du kollat allt du kan och köpt den där det är billigast så ska du aldrig kolla pris på den produkten igen. Bara njuta av att du gjorde den bästa affären du kunde och att du nu har din produkt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Om du inte har öppnat förpackningen än har du 7 dagars öppet köp. Om du däremot har redan öppnat det är det körd. Du kan ju testa att ringa och hoppas på lite goodwill...

Har ej öppnat än!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kent:

14 dagars ångerrätt enligt distanslagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Raspberry:

7 dagar.
Så står det på kvittot iallafall.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av El_Raspberry:

Han har köpt kortet i butik.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av El_Raspberry:

TS köpte kortet butik ....

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Thormillion:

Har ej öppnat än!

Då ska det vara nåt problem, bara gå dit och förklara. Du får nog 200:- i handen istället för att krångla till det med återköp osv

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Thormillion:

7 dagar.
Så står det på kvittot iallafall.

Distanslagen gäller inte butik.

Skrivet av Samistar:

Han har köpt kortet i butik.

Skrivet av screamin-daemon:

TS köpte kortet butik ....

Läste det, tänkte inte.

Permalänk
Medlem

om du hade jobbat dem minuterna du har lagt ner på att tjura över det här, så hade du tjänat 200kr.

sluta nu.

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivius:

om du hade jobbat dem minuterna du har lagt ner på att tjura över det här, så hade du tjänat 200kr.

sluta nu.

Jag jobbar ej, pluggar !

Permalänk
Medlem

Jag pluggar också, men vette tusan om jag ens hade haft skammen att skriva något sådant här för att spara 200:- (visst visst, det är nudlar för en månad, men ändå.)

Ring Inet/Kontakta butiken där du köpte det och hoppas på lite good will. De har dock ingen skyldighet att indirekt ge dig 200:- i handen, så det är bara att bita i det halvsura äpplet ifall de säger nej.

Annars kan du ju nyttja öppet köp, komma tillbaks lite senare och köpa samma kort igen, om du tycker det är värt besväret.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

sånt man får leva med tyvärr slår ju alltid fel att dom sänker priset efter man handlat

Visa signatur

TUF GAMING B650-PLUS WIF|Ryzen 7 7800x3d|RTX 4080 Super 16G |DDR5 32GB |2x Kingston FURY M.2 SSD | NZXT Kraken 240|NZXT H6 Flow RGB |Dell 32" Alienware AW3225QF OLED 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thormillion:

Jag vet, 200kr är inte mycket MEN kunde köpt WoW Gametime 2 månader istället, eller köpt 2 menyer på Burger king + 5 cheeseburgers typ :'( </3

haha det är löjligt att man bara pga den kommentaren föreställer mig dig som 180kg, 165 cm, kort svart riktigt flottigt hår och riktigt snål!
förhoppningsvis har jag fel!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.