Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

WarZ funkar inte? HJÄLP

Permalänk

WarZ funkar inte? HJÄLP

Hej!

Kan börja ifrån början! Igår så köpte jag WarZ och allting funkade körde i några timmar o så Men så idag stog det efter det har letat efter updateringar ungefär så här 'Failed to connect to update server,check that you have a working internet connection and you are not behind a firewall or proxy'' ?

Hur och vad ska jag göra för att lösa detta? Jag kör med panda global protection antivirus program om det har någon mening?

Hoppas på snabbt svar för vill spela ikväll eller hellst nu!

Mvh JoHaN

Permalänk
Medlem

Om du hade läst på deras hemsida så hade du vetat att dom har/hade DNS problem...Jag fick igång warz igår kväll med hjälp av ett "fix" vissa servrar fungerar fortfarande inte och jag vet inte ens om det funkar för dom som inte använt fixen än!?

Visa signatur

Asus Strix z390-F,Intel core i7 9700k,32gb Corsair 3200mhz ram,RM750X psu,Nvidia 1080TI,500gb samsung 970evo,250gb samsung 960evo + 2tb hdd,
Logitech G933 Artemis Spectrum headphones,Steelseries Rival 300 mouse,ADX Pro 1m mousepad,Steelseries Apex M800 keyboard
27" 165hz IPS Acer Predator monitor

Permalänk
Skrivet av Relish:

Om du hade läst på deras hemsida så hade du vetat att dom har/hade DNS problem...Jag fick igång warz igår kväll med hjälp av ett "fix" vissa servrar fungerar fortfarande inte och jag vet inte ens om det funkar för dom som inte använt fixen än!?

Oj hade helt glömt det! Tack! Får testa fixen!

Permalänk
Avstängd

har det spelet någonsin funkat "normalt" hittils?

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.