Permalänk

Flytta upp mitten skärmen ca 1 cm

Annars grymt snyggt, passa jävligt bra med blåa leds till bakgrundsbilden

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4.8 GHz | Asus P8Z68-V Pro | Corsair Vengeance 1600mhz 24gb | 512gb SSD | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X

Permalänk

Helt mållös! Du har verkligen lyckats! Snyggt jobbat!

Visa signatur

Asus X-570 E-Gaming || AMD Ryzen 7 3700x || 32GB Corsair Vengeance 3600Mhz || MSI GeForce RTX 3080 10GB SUPRIM X || Corsair AX1200 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lantea:

Har du kvar den första bakgrundsbilden?(Ögat)

Här har du bilden Länk

Visa signatur

Samsung R540
Samsung Galaxy S3

Permalänk
Sötast

Väldigt trevlig galleri!

Jag måste dock fråga om monteringen av projjen!

Hur kan det komma sig att du väggmonterar den inuti hyllan istället för att bara ha den ståendes i hyllan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Väldigt trevlig galleri!

Jag måste dock fråga om monteringen av projjen!

Hur kan det komma sig att du väggmonterar den inuti hyllan istället för att bara ha den ståendes i hyllan?

Jo det är så att man måste ha det eftersom att projjen inte ligger högst upp i rummet så man måste vrida den ganska mycket som du ser. Därför har jag ett väggfäste för den för att det blev det bästa alternativet.

Permalänk
Medlem

jävligt nice, önskar man hade pengar tll att bygga bra dator med 3 bra skärmar...
undrar om du är nöjd med tengentbordet, har varit inne på det men vissa säger att det är skit och för andra är det bästa de nånsin haft

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stojfan:

Här har du bilden Länk

Sweet:D

Visa signatur

The quieter you become, the more you are able to hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNamed:

jävligt nice, önskar man hade pengar tll att bygga bra dator med 3 bra skärmar...
undrar om du är nöjd med tengentbordet, har varit inne på det men vissa säger att det är skit och för andra är det bästa de nånsin haft

tangentbordet va faktiskt förjävligt i början, Knapparna va så höga och det va inte likt G19 någonstans(mitt förra tangentbord). Men det va bara att börja vänja sig med det och det tog ba 1 vecka typ.

Permalänk

Sjukt bra gjort där!
Tur att jag ej har ett sånt rum, hade aldrig lämnat det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av letsdothis:

Sjukt bra gjort där!
Tur att jag ej har ett sånt rum, hade aldrig lämnat det.

Haha!

Permalänk
Medlem

Blir inte ljudbilden negativt påverkad av högtalarnas utplacering?

Visa signatur

3570K @ de-lid @ 4.8 GHz | Sabertooth Z77 | 8GB-2133MHz-CL9 | ATi R9 290 @ 1150/1375
3x F60 RAID0 + 3TB WD Green
{@Custom H2O Loop}
Dell 3007WFP 2560x1600 BLANK AG removed+BLbleed mod | Z-5500 @ cap-mod
Garage Band komposition!

Permalänk

Riktigt snyggt

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem

Väldigt, väldigt snyggt! Måste bara fråga, hur upplever du projektorn? Låter den mycket? Är bilden bra?

Permalänk
Medlem

Om man hade rum till det hade man gjort likadant

Permalänk
Medlem

Now thats a snygg hörna

Permalänk
Medlem

Grym hörna. Måste bara fråga. Ser ut som du har en heltäckningsmatta. Har du då en vanlig datorstol? Blir det inte jobbigt att rulla den in/ut / åt sidan?

Permalänk
Medlem

band of brothers serien är den bästa serien jag någon sin sätt

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

annars riktigt fin hörna 5/5

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Hur mycket var den totala kostnaden?

Permalänk

Ska inte högtalarna byta sida?

annars riktigt fin hörna, älskade band of brother bilden!

5p

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem

Fyfan rent utsagt... Vi alla "teknik-nördar" har nog en bild i huvudet om hur just MIN datorhörna ska se ut. Och för mig har du träffat så sjukt rätt! Ja är bara 17 år och har med det knappast någon inkomst... Men ja hoppas verkligen såå att jag kommer kunna fixa något i samma klass när jag blivit äldre, flyttat hemifrån, kanske skaffat familj o.s.v...

Jag verkligen älskar upplägget med alla speltillbehör... Hur du har dolt kablarna genom att dra dom genom bordet o.s.v... Ser att du verkar köra en del FSX, är väl själv ett fan av simulator-spel, så detta ser ju minst sagt otroligt bra ut. Ja skulle kunna sitta o skriva en uppssats om hur bra detta ser ut. När man slötittar i galleriet är de klart man hittar saker o tänker "oj, dedär skulle JAG också vilja ha" Men när ja såg DITT så blev ja nästan lite svartsjuk

Det är en liten detalj ja vill påpeka som du kanske t.o.m har "fixat": Sätt blå led i datorn så de matchar resten av detta otroligt klockrena dator/bio-rum!

drömde mig bort ett tag när ja satt o kollade på bilderna

Verkligen super! 5/5

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk

Shit pommfritt! Riktigt snyggt

Visa signatur

- i7 3770K & P8Z77-V Pro - MSI GTX 680 - Vengeance 16GB 1600Mhz -

- The horror... the horror... -

Permalänk
Medlem

Blev riktigt snyggt!

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D * Gigabyte GA-Z77X-D3H * Intel Core i5-3570k Ivy-bridge 3.4GHz * Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB * MSI Geforce GTX670 2GB x2 SLI * Corsair AX 850w V2 /80+ Gold * Samsung 830 SSD 128GB * Corsair Hydro H60

Permalänk
Avstängd

grymt

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk
Medlem

Vad är det för skrivbord?

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Medlem

Det är hemmagjort! skiva köpt på Byggmax!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storälg:

Det är hemmagjort! skiva köpt på Byggmax!

Hej, mycket vacket bygge, men vad är det för skiva du har köpt?! vilka dimensioner är det på bordskivan?!

Mvh ekke

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 965 "C2" | MEM: 8Gb Corsair XMS3 DDR3 minne | MB: MSI 790FX GD70 | GPU: Sapphire HD 4890 1Gb | HDD: 1# Intel x25 -M G2 80Gb 2# Samsung Spinpoint F3 1TB | PSU: Crosair HX620W | OS: Windows 7 Ultimate SWE x64 | CHASSI: CM Storm Sniper AMD Dragon Edition | SKÄRM: acer GD245HQ | Tangentbord: Microsoft Sidewinder x4 | Mus: Logitech mx518 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emec:

Hej, mycket vacket bygge, men vad är det för skiva du har köpt?! vilka dimensioner är det på bordskivan?!

Mvh ekke

Hej! Tack! Jag tyvärr glömt av lite, jag tror dom va 280cm i bredd sen vet jag att den är 60cm djup. Sen så glömde jag säga det att vi har tagit en till skiva fast delat den på mitten och satt ihop dom för att få 90cm djup. 60 var för lite. Det går inte att hitta en köksskiva i 90cm djup. Jag rekommenderar verkligen köksskiva för om du spiller något så kan du bara ta en trasa så försvinner det hur lätt som helst så jädra gött. Hoppas det var okej som svar! Fortsätt fråga om det var något annat! Tack för Kommentaren!

Permalänk
Medlem

Snyggt! Men vad har du gjort av sladdarna till din G940?

Visa signatur

Intel Core i7 12700K, 64GB RAM, 2TB SSD, RTX3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av adsa:

Snyggt! Men vad har du gjort av sladdarna till din G940?

Borrat i bordet, Sladdar är det värsta som finns, eller? haha

Tack för kommentaren!