Har av någon anledning sjukt hög TPF på min FX8120, just nu sitter jag på Project 8028 core a4 med en base credit på 218.5, och en TPF på 2 timmar(!!) har liknande problem (tpf över 30min) även i Ubuntu 12.04VM och i 12.04Native på samma dator.
Kör inte bigadv nu men testat det tidigare utan större framgång. Jag kör rätt default inställningar från att helt enkelt installera den grafiska klienten direkt från fahs hemsida och ställa in passkey osv. Kör just nu smp 6(pga GPU) men körde smp 8 förrut med liknande problem, alla CPUer arbetar fullt.
I Linux står det nära 800% på cpu load i top och cpufreq-info ger att klockan står på 3.8GHz
Kör A10-5800K på skolan med samma inställningar fast smp4 och får ca 6000ppd inte riktigt så mkt jag tror den borde få, men oändligt mkt bättre än min 8120, något jag missat?
Just nu funderar jag på att räkna klart den WU jag är på nu, eftersom den bara segar ner min GPU(som iaf ger mig 5800ppd), men det kommer ta 3dagar..
någon som har någon ide? och om jag sumpar denna wu, kommer jag missa bonus för de nästa 10wu min 5800K kör?
Edit: Jag har sett ppd på typ 22k på samma dator och exakt samma inställningar, är det något med projekten och min CPU som inte gillar varandra?
Edit2: TPF har gått ner till 6min, men fortfarande väldigt långt för en 218credit WU, eller är det normalt?