Nokia Lumia 920, 4.5-tums display & PureView

Permalänk
Medlem

WOW Äntligen. Vad glad man blir!

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 4TB nvme SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| BMW R1300GS 2025

Permalänk
Medlem

Någon med telefon inköpt från elgiganten och med tele2 som fått 4G efter portico uppdateringen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrPhilicorda:

Härligt! Förnyade precis min prenumeration. Hittar dock inte den på Storen än, man får väl hålla sig i skinnet ett tag till.

Gå in på Wpcentral.com och klicka på Spotify artikeln. Där hittar du en QR kod som du bara visar för telefonen så kommer du till Spotify Beta appen, redo att laddas ner!

Spoootifyy!!!! Hurra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

Någon med telefon inköpt från elgiganten och med tele2 som fått 4G efter portico uppdateringen?

Min telefon är köpt från Electroworld som säljer precis som Elgiganten norska lumia 920.

Har tele2 och fått 4G när jag uppdaterade till Portico för några veckor sedan manuellt.

Funkar klockrent och måste säga att det är verkligen härligt att surfa med 4G. Går riktigt snabbt, men drar också mer batteri än 3G.

Visa signatur

9900k @ 5.0ghz | MSI 3090 Suprim X | G-Skill 32GB @ 4133mhz C16 | Gigabyte Z390 Aorus Master | Seasonic 1000W 80+ Titanium | Samsung 970 Evo 500GB | Phanteks Evolv X | Asus Swift PG279Q

Permalänk
Medlem

För dom som eventuellt inte kollar i WP app tråden så har spotify beta kommit.

http://www.windowsphone.com/sv-se/store/app/spotify/10f2995d-...

inte testat den själv då jag inte har premium.

Edit: såg att jag kan få 48h o testa eftersom jag inte haft premium innan,. ska bara klura ut vad jag har för konto så ska det testas
haha, insåg precis att folk redan postat det, bara jag som inte uppdaterat denna tråden på väldigt länge så jag inte såg det

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Skrivet av Deodot:

Gå in på Wpcentral.com och klicka på Spotify artikeln. Där hittar du en QR kod som du bara visar för telefonen så kommer du till Spotify Beta appen, redo att laddas ner!

Spoootifyy!!!! Hurra!

Tack för tipset, ska göra så!

Permalänk
Medlem

Har haft 4g sen jag fick den i början av dec

Skrivet av MrPhilicorda:

Inställningar -> Mobilnät -> Högsta anslutningshastighet -> 4G.

Om du inte har 4G bland alternativen så är det gammal programvara. Jag fick iaf 4G först efter uppdateringen.

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig haft Spotify men jag kanske borde skaffa nu för att fira mina tjusiga Purity Pro HD som för övrigt är galet bekväma.
(har inte hunnit testa ljudet än, de är på laddning)

Permalänk
Medlem

Okej nu blev man lite glad och tänkte att man kunde skippa Wimp för gott för den appen är rätt skräp också ärligt talat. MEN hur fasen spolar man i en låt i detta spotify till WP8? Jag måste va korkad för så korkad kan inte appen va.

Dessvärre är ett av mina största irritationsmoment från Wimp närvarande i Spotify också. Har en playlist med rätt många låtar, varför går det inte att dra tag i listen så att man kan dra ner till slutet snabbare, nu får man ju svepa med fingret en jädra massa ggr för att komma till slutet. Är det nåt som är kass i WP8 för den funktionen fanns ju i Android?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Går ju inte spola i spotify. WTF?

Visa signatur

9900k @ 5.0ghz | MSI 3090 Suprim X | G-Skill 32GB @ 4133mhz C16 | Gigabyte Z390 Aorus Master | Seasonic 1000W 80+ Titanium | Samsung 970 Evo 500GB | Phanteks Evolv X | Asus Swift PG279Q

Permalänk

"Radio" verkar inte finnas i Spotifyappen heller, men jäkligt skönt att det kom en app i alla fall. Får hoppas att bristerna rättas till i uppdateringar snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cerum:

E där jag har kollat, och är versionen, är precis samma som innan updaten. Fanns där något i updaten som är helt nytt som inte fanns innan så jag kanske kan kolla om det är den jag har ändå?

Det råkar inte vara så att du tittat under inställningar > extra info? Där står det nämligen "Nokias förbättringar Version 1.7.0.173", men det är något annat än vilken version av OS och firmware du har.

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk
Medlem

Både Spotify och Portico på samma dag, bra fredag!

Visa signatur

MB: ASUS P8Z77-V PRO-ATX | CPU: Intel i7-3770K 3,5GHz | GPU: GeForce GTX 680 2GB
RAM: Corsair Vengeance 16GB DDR3 1600MHz | Systemdisk: Intel SSD 330, 120GB | Skärm: DELL U2711 27''
Ljudkort: Asus XONAR D2 | Kylning: Corsair Hydro H100 | PSU: Corsair 650W

Permalänk
Medlem

Jo så kan d vara, var ser jag vilken version jag har?

Skrivet av nilsrock:

Det råkar inte vara så att du tittat under inställningar > extra info? Där står det nämligen "Nokias förbättringar Version 1.7.0.173", men det är något annat än vilken version av OS och firmware du har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Canson:

Går ju inte spola i spotify. WTF?

surprise!!!!!!!!

-.- det är ju beta... Behöver man säga mer?

behöver man klaga? Nä.

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem
Skrivet av cerum:

Jo så kan d vara, var ser jag vilken version jag har?

Där jag skrev tidigare: inställningar > om > mer information
Där kan du bland annat se operativsystemsversion som ska vara 8.0.10211.204 om uppdateringen lyckades.

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Canson:

Min telefon är köpt från Electroworld som säljer precis som Elgiganten norska lumia 920.

Har tele2 och fått 4G när jag uppdaterade till Portico för några veckor sedan manuellt.

Funkar klockrent och måste säga att det är verkligen härligt att surfa med 4G. Går riktigt snabbt, men drar också mer batteri än 3G.

gjorde du något speciellt för att aktivera 4G.
4G är aktiverat överallt vad jag kan se men får fortfarande inte 4G nät.

Permalänk
Medlem

Nån annan som fått problem med att ta emot samtal efter Portico? När jag är hemma verkar samtal gå direkt till röstbrevlådan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

gjorde du något speciellt för att aktivera 4G.
4G är aktiverat överallt vad jag kan se men får fortfarande inte 4G nät.

Nej. Inget speciellt som jag gjorde. Valde bara 4G som högsta anslutningshastighet som finns under inställningar>mobilnät>alternativ för dataroaming.

Har du abonnemang eller kontantkort?? Man måste ha abonnemang för att kunna använda 4G

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Purity Pro lurarana har fet bas.
Här är unbox:
http://www.youtube.com/watch?v=yzQiru5Gdd8
Fy fan nu är jag trött,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Canson:

Nej. Inget speciellt som jag gjorde. Valde bara 4G som högsta anslutningshastighet som finns under inställningar>mobilnät>alternativ för dataroaming.

Har du abonnemang eller kontantkort?? Man måste ha abonnemang för att kunna använda 4G

nä, det finns kontantkort för 4g eller tänker jag på mobilt bredbands kontantkort? :\

iaf. Fråga en polare som kör 4g å testa dens simkort .

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem

Står att Spotify finns i store nu, beta iof men kanske en indikation på att nåt är på gång

Visa signatur

OPERATIV: Win 11
DATOR:två hyfsade laptops, ej för gaming men redigering av bilder.

Bra sugen på att ersätta op i en lap till debian

Permalänk
Medlem

Bara det att store inte funkar för mig just nu, typiskt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cadoro:

min telefon hittade en uppdatering idag, någon som vet vad den gjorde? Kan fortfarande inte skriva 'bra' då det rättas till 'brå' och kan fortfarande inte göra spellistor, skit telefon.

Skit bakom spakarna, det går visst att göra spellistor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Canson:

jag har abonnemang, har pratat med tele2 kundtjänst och allt ser bra ut hos dom. De borde fungera.
Bör i malmö så 4g täckning finns

Permalänk
Medlem

Ett problem uppstod när...ds,flöksdfksajghfs FFFFFUFUUUUUUUUUU

Permalänk
Medlem

Vad tusan har jag gjort för fel? kan inte installera från store, inte heller gen om Win8 och phonestore appen, inte heller kan jag använda funktionen hitta min telefon!! men internet fungerar på telefonen så nåt är lurt med detta ? någon som har testat store idag?

Visa signatur

Permalänk

Även jag har problem med Store just nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av careface:

Ett problem uppstod när...ds,flöksdfksajghfs FFFFFUFUUUUUUUUUU

Ja någon har testat store ser jag ,,tackar

Visa signatur