Har ni fått erat Heart of swarm ännu?

Permalänk
Entusiast

För de som precis börjat spela igen gå med i SweClockers grupp på B.net genom att klistra in detta: starcraft://group/2/386 i valfri chattruta/PM i sc2 och "join group".
http://www.sweclockers.com/forum/119-starcraft-ii/1189672-pat...

Skrivet av Vispen123:

Bara jag som inte fått mitt från webhallen än?

Vi får vårat idag, dem skickade det inte förräns Måndag eftermiddag.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Inaktiv

Fick meddelande om att det skickades igår, samt kolli id. Men gör jag en sökning idag står det fortfarande "elektronisk förhandsinfo mottagen" vilket innebär att man inte alls skickat det. Stör mig när butiker gör på detta sätt, men vill inte hänga ut någon för det lilla. Kan delvis vara mitt fel som strulat lite med beställningen..

Så nej kan nog glömma att lira idag, men imorgon.

Permalänk
Skrivet av Kenta42:

Testade o snabbstarta kampanjen i morse så HOTS fungerade nu

Verkar det najs!?

Visa signatur

Intel i5-2500K @ 3,3Ghz | Asus P8P67-v PRO | SLI: 2x Asus GeForce GTX 560Ti 1GB | Corsair 8GB 1600Mhz XMS3 | Corsair SSD Force GT 120GB | Corsair CX 600W | 2x 500GB Seagate Baracuda | Antec p180 | CoolerMaster CPU-kylare | 2x 24'' BenQ | Win7 x64 PRO | Logitech G400 | fUnc sUrface 1030 |

Permalänk
Medlem

Jag beställde redan i november från Webhallen. Har inte fått det än

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vispen123:

Du är tyvärr inte ensam så att jag är angelägen att komma från jobbet fort idag

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Inaktiv

Amazon.co.uk har collectors edition för 55 pund. Sparar 250 kr jämfört med Webhallen så jag har avbeställt mitt. Bryr mig inte så mycket att jag måste vänta. Har avbokat från Webhallen iaf.

Permalänk
Medlem

Fick mitt igår. Aktiverar det senare under dagen.

Permalänk
Medlem

Har hämtat ut mitt från webhallen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

9800x3d | Noctua NH-D15S Chromax Black | Gigabyte B650 | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN850 | Asus Prime 9070 XT | Fractal Design Torrent | Seasonic 850W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

Inväntar mitt från Hemmakväll...

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Beställde 2 st vid olika tidpunkter från spelbutiken.se och jag fick bägge exemplar igår med posten
Annars är jag van att det brukar komma dagen efter det släppts pga jag bor i västerbottens inland.

Permalänk
Medlem

jag ska ner på stan och plocka upp mitt idag

Edit: tror inte jag plockar upp det, ska köpa ny dator ist

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stich:

Jag har fått mitt ex nu och aktiverat den på battle.net. Den går inte att spela än, gör jag något fel eller blir releasen imorgon?

Runt 01:00 natten till tisdag kommer HOTS fungera.

Visa signatur

BitFenix Prodigy Svart Asus P8Z77-I Deluxe Intel Z77 2xDDR3 WiFi Socket 1155 mITX, Intel Core i5-3570K 3.4GHz
Corsair 16GB 1600MHz/CL10/VENGEANCE, CoolerMaster Silent Pro GOLD 600W, EVGA GeForce GTX 670, Intel 320 120 GB

Permalänk
Medlem

Någon som fått CE från Spelbutiken? Tydligen skickar de bara ut på måndagar, onsdagar, fredagar så antar att jag inte får mitt förens torsdag eller fredag någon gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vispen123:

Hoppas det kommer idag. Kontaktade kundtjänst, och enligt han jag fick prata med så trodde han att det skulle komma idag. Vi får se om postmannen kommer med presenter eller inte Brukar dock vara här först vid 14, så lite pirrigt om jag får det idag eller inte.

Permalänk
Medlem

Köpte mitt digitalt så haft det ett tag på b.net kontot

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Skrivet av zurmara:

Runt 01:00 natten till tisdag kommer HOTS fungera.

Vad menar du? HotS är redan aktiverat, spelade de 3 första uppdragen inatt.

Själv köpte jag spelet online på blizzards hemsida. Skiter fullständigt i lådan så det var helt klart värt typ 30kr extra för att garanterat ha produkten när den gick online.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av frostfield:

Vad menar du? HotS är redan aktiverat, spelade de 3 första uppdragen inatt.

Själv köpte jag spelet online på blizzards hemsida. Skiter fullständigt i lådan så det var helt klart värt typ 30kr extra för att garanterat ha produkten när den gick online.

Om man bara kunde få allt kul från den fysiska collectors genom Blizzards hemsida så hade jag gjort detsamma. Men det får man ju inte.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Om man bara kunde få allt kul från den fysiska collectors genom Blizzards hemsida så hade jag gjort detsamma. Men det får man ju inte.

Fair enough. Får du alla skins och sådant som ingår i den digitala collectors edition oxå?

Permalänk
Medlem

Hann inte spela direkt utan blev bara att jag såg på första filmsekvenserna typ.. vill inte spoila något
Blir o ösa ikväll om allt fortfarande fungerar!

Skrivet av ShockCore:

Verkar det najs!?

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |

Permalänk
Entusiast
Skrivet av frostfield:

Fair enough. Får du alla skins och sådant som ingår i den digitala collectors edition oxå?

Ja.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mitt account på Webhallen visar "skickat 7e mars" och det är väl acceptabelt, då jag bor i norrbotten så är jag van att få varor 1 dygn efter alla andra men vad som är BETYDLIGT värre är att Webhallen är katastrofalt dåliga på att ge ut kolli ID och det är inte första gången jag beställer från dem och blir helt utan kolli ID!

att det tar tid är inte hela världen (postens fel) men att vissa får ID och andra inte det är fel! gör om gör rätt!
antingen så ger man aldrig ut Kolli ID eller så alltid inte bara kanske eventuellt ibland!
sådär nu fick jag gnälla av mig lite, ska kolla trailern igen nu haha

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem

min digitala version var upplåst i morse jag spelade till och med första banan innan jag drog till jobbet

Visa signatur

Desktop Fractal Design Define 7 Compact | Asus ROG Strix X870-F Gaming | AMD Ryzen 9800X3D | Kingston Beast 64GB 6000Mhz | Sapphire AMD Radeon 9070xt Nitro+ | Kingston KC3000 2TB| Corsair RM750E Skärm Asus ROG XG43UQ NAS X-Case Extra Value 424 | Supermicro X10DRL-i | 2xIntel Xeon E5-2640 v3 | Samsung 4x16GB ECC | EVGA Supernova G2 1300W | WD Red 8x3TB 8x6TB | Seagate Ironwolf 8x8TB | Samsung 840 Evo 2x256GB | Freenas 11.1 | UPS Eaton Powerware 3S 700 DIN

Permalänk
Entusiast

Hämtat ut mitt från webhallen nu. Fick uthämtningskoden via e-mail istället för SMS vilket är ovanligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farner:

Hoppas det kommer idag. Kontaktade kundtjänst, och enligt han jag fick prata med så trodde han att det skulle komma idag. Vi får se om postmannen kommer med presenter eller inte Brukar dock vara här först vid 14, så lite pirrigt om jag får det idag eller inte.

Det dunkade precis ner från brevinkastet

Permalänk

Mitt spel från Webhallen damp ner i min brevlåda för en stund sedan! Jobbar hemifrån i eftermiddag

Visa signatur

Stationär: ASUS SABERTOOTH Z77 / Intel i7 3770K @4,3GHz / Corsair H100 Hydro / Kingston HyperX Beast 1833 16GB / ASUS GTX780 3GB / BENQ XL2420T LED 120Hz / Intel 520 Series 120GB SSD / Western Digital 2TB HDD / Fractal Design Define R4 / Corsair AX850W Modular / QPAD MK-50 / Mionix Naos 5000 / Steelseries Siberia v2 / Win 8 64bit
Laptop: Lenovo X220 / Intel i5 2520M @2,5GHz / 8GB RAM / Samsung 840 EVO 240GB SSD /

Permalänk
Inaktiv

Kan man installera genom att logga in på bnet/blizzards kontosak, o sen knappa in sin kod o dra ner klienten? Kommer få hem en fysisk kopia men har ingen DVD spelare och orkar inte öppna upp datorn o mecka.

Behöver man ha gamla Starcraft 2 installerat, eller kan man ta bort det?

Permalänk
Medlem

Fick mitt idag från webhallen. Jag beställde för 300kr, 2011 01 20.

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Skrivet av anon4992:

Kan man installera genom att logga in på bnet/blizzards kontosak, o sen knappa in sin kod o dra ner klienten? Kommer få hem en fysisk kopia men har ingen DVD spelare och orkar inte öppna upp datorn o mecka.

Behöver man ha gamla Starcraft 2 installerat, eller kan man ta bort det?

https://eu.battle.net/account/management/

Permalänk
Medlem

Köpte mitt HOTS via Battle.net, gick jädra smidigt.
Kl 00.02 var jag och queuade mitt första gejm

//Simon

Permalänk
Medlem

Jag var och hämtade mitt på Webhallen på lunchen. Var ganska mäktigt att se en gigantiskt hylla fylld med HotS kartonger bakom disken :). Blir ingen övertid på jobbet idag inte!