Permalänk
Medlem
Skrivet av Ethaan:

Hej! Jag såg nyligen på er hemsida att core 1000 har uppdaterats med USB 3.0 (länk)

Jag tänkte beställa ett sådant chassi och vill ha USB 3.0 hur vet jag om jag kommer få det?

Kommer nog läggas ut som en ny produkt.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Kommer nog läggas ut som en ny produkt.

Jag antar det också men frågan är när de finns hos återförsäljare..? Tänkte beställa hem det så man har något att göra under påskledigheten då jag tänkte modda det lite..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Proud owner of PS5.

Permalänk
Fractal Design
Skrivet av deadich:

På något vänster så lyckades jag få det att sitta skitbra så det är inte nödvändigt.

Däremot har jag ett annat problem, fick hem nätagget idag (Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ Modulär) och har ett xl r2-chassi. Försöker få atx 8-pin'en att nå men den är för kort. Har ni eller något annan här lyckats få den att nå? har en stor luftkylare så den måste gå bakvägen (där jag ändå vill ha kablarna såklart). Längdmässigt är det precis så att den når men eftersom att man drar den bakvägen så kommer själva kontakten åt fel håll, och eftersom att det längdmässigt är precis på gränsen så har man inte tillräckligt lång sladd för att vända den rätt heller.

Ska försöka få till det lite, sedan lägger jag mig och sover.

EDIT: lyckades faktiskt få in den med lite våld och ansträngning. kablarna är ju rätt jäkla hårda och svåra att böja så jag fick helt enkelt kämpa lite med att böja runt den och spänna kabeln för att använda varje millimeter. Till slut så lyckades jag få in den, och när jag väl tryckt in den så fick jag ju typ en centimeter tillbaka så att sladden inte är så spänd längre. Nu är allt ikopplat och jag ska bara installera windows. men det blir nog imorgon.

Detta problem är åtgärdat till Tesla R2 & Newton R3, men med ett Newton R2 behöver man tyvärr just använda våld eller sätta i kabeln innan man skruvar fast PSUn. Lycka till med resten av installationen!

Skrivet av Ethaan:

Hej! Jag såg nyligen på er hemsida att core 1000 har uppdaterats med USB 3.0 (länk)

Jag tänkte beställa ett sådant chassi och vill ha USB 3.0 hur vet jag om jag kommer få det?

Det kommer komma upp som en separat produkt hos alla återförsäljare. Köper du en produkt som inte har USB3 i namnet får du en med USB2, har produkten USB3 i namnet får du en med USB3.

Skrivet av Ethaan:

Jag antar det också men frågan är när de finns hos återförsäljare..? Tänkte beställa hem det så man har något att göra under påskledigheten då jag tänkte modda det lite..

Skickades från m.sweclockers.com

De kommer tyvärr inte finnas i butik i tid till påsken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fractal Design:

Detta problem är åtgärdat till Tesla R2 & Newton R3, men med ett Newton R2 behöver man tyvärr just använda våld eller sätta i kabeln innan man skruvar fast PSUn. Lycka till med resten av installationen!

Allt är perfekt och ordnat. Installerat OS, drivisar osv och kopplat ur den gamla datorn och kör på den nya. En fråga har jag dock. Insugningsfläktarna längst fram på xl chassit, får de verkligen in bra med luft fast man har frontdörren stängd?

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Medlem

Funderar på att byta ut power LED:n i mitt Define R2, vad är det för storlek på den blå som sitter där från början? 3mm?

Permalänk

Kan man ställa skärmen på chassit? Får just nu inte plats med datorn på skrivbordet.

Permalänk
Skrivet av rufusrufus:

Kan man ställa skärmen på chassit? Får just nu inte plats med datorn på skrivbordet.

Vilket chassi har du? Varför tror du att det inte skulle gå?

Permalänk

Tack Fractal Design för grym support! Fick inte med mitt accessory kit till mitt chassi men ett mail till er support löste problemet och fick ett kit i brevlådan ett par dagar senare. Det är support! Tack igen och fortsätt med den supporten.
MVH/Adam

Visa signatur

Stationär: Fractal R4 - MSI Z77A GD55 - i5 3570K/Antec Kühler H2O 620 - XFX Radeon 7950 3GB - Corsair Vengeance 1600MHz 16GB - Corsair TX 750 W - Crucial m4 SSD 128 gig - Seagate Barracuda 1 TB x2 Skärm: BenQ EW2430 Laptop: MacBook Pro 2011 - 256 gig SSD Musikutrustning: M-Audio Fast Track Ultra - Pro Tools 11 - AKG K240 - Dynaudio BM5A MKII - tc electronic BMC-2 DAC - Line 6 POD HD Böna

Permalänk
Fractal Design
Skrivet av deadich:

Allt är perfekt och ordnat. Installerat OS, drivisar osv och kopplat ur den gamla datorn och kör på den nya. En fråga har jag dock. Insugningsfläktarna längst fram på xl chassit, får de verkligen in bra med luft fast man har frontdörren stängd?

Ja, avståndet mellan fläktarna och innerdörrarna är ganska långt, huvuddelen av luften kommer egentligen via hålen på frontens sidor.

Skrivet av Ghorun:

Funderar på att byta ut power LED:n i mitt Define R2, vad är det för storlek på den blå som sitter där från början? 3mm?

Japp, 3mm.

Skrivet av rufusrufus:

Kan man ställa skärmen på chassit? Får just nu inte plats med datorn på skrivbordet.

Ja, det bör gå fint med alla våra chassin.

Permalänk

Har ni fått några mer exakta datum angående när de nya Adjust 108-enheterna kommer skickas till tidigare ägare av defekta Adjust 108?

Är väldigt exalterad!

Permalänk
Fractal Design
Skrivet av Subdubwise:

Har ni fått några mer exakta datum angående när de nya Adjust 108-enheterna kommer skickas till tidigare ägare av defekta Adjust 108?

Är väldigt exalterad!

Det är alltid svårt att ge exakta datum för något som ännu inte är 100% klart, men om de serieproducerade enheterna med den nya lösningen klarar de sista testerna och flygfrakten tar normallång tid så bör du kunna ha en i handen om c:a tre veckor. Just nu produceras den etsningsmall som behövs för serieprioduktion av kretskort.

Permalänk
Skrivet av Fractal Design:

Det är alltid svårt att ge exakta datum för något som ännu inte är 100% klart, men om de serieproducerade enheterna med den nya lösningen klarar de sista testerna och flygfrakten tar normallång tid så bör du kunna ha en i handen om c:a tre veckor. Just nu produceras den etsningsmall som behövs för serieprioduktion av kretskort.

Aah okej, tack! Ni sa nämligen "slutet av mars/början av april", så jag hoppades nästan på att kanske ta emot en ny inom en såpass snar framtid.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tjena! Jag har precis köpt en ny dator men tyvärr lider mitt nätagg, Fractal Design Integra R2 750W, av fruktansvärt coil whine. I idle låter den inget men så fort man kör en tyngre applikation börjar den tjuta :[ Jag har hört att det är en bra produkt så jag blev verkligen förvånad och besviken pga jag försökte få datorn så tyst som möjligt. Jag är en ung student så jag har verkligen inte råd att köpa ett nytt och jag har mycket knappa kunskaper om att köpa saker, kan jag lämna tillbaka det till Inet eller er och få ett nytt?

Visa signatur

Define R4 | i5 3570K | P8Z77-V | Windforce 3x 7970 OC | Integra R2 750W | Vector 128GB | Vengeance 8GB | Hyper 412S | XL2411T @144hz | Hör av dig om du vill spela BF3, ARMA3, DCS eller UT4!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 57kgViking:

Tjena! Jag har precis köpt en ny dator men tyvärr lider mitt nätagg, Fractal Design Integra R2 750W, av fruktansvärt coil whine. I idle låter den inget men så fort man kör en tyngre applikation börjar den tjuta :[ Jag har hört att det är en bra produkt så jag blev verkligen förvånad och besviken pga jag försökte få datorn så tyst som möjligt. Jag är en ung student så jag har verkligen inte råd att köpa ett nytt och jag har mycket knappa kunskaper om att köpa saker, kan jag lämna tillbaka det till Inet eller er och få ett nytt?

fractal svarar sällan här. Hur som så kan du reklamera agget till där du köpte det. Alla agg finns risken för coil whine även grafikkort och moderkort kan ha coil whine eller ihop med ett visst grafikkort/moderkort/agg

Corsairs bättre agg AX serien är det mer regel än undantag att dom har coil whine. Så oftast är det inget bevis på agget är dåligt för det har coil whine.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Fractal Design
Skrivet av 57kgViking:

Tjena! Jag har precis köpt en ny dator men tyvärr lider mitt nätagg, Fractal Design Integra R2 750W, av fruktansvärt coil whine. I idle låter den inget men så fort man kör en tyngre applikation börjar den tjuta :[ Jag har hört att det är en bra produkt så jag blev verkligen förvånad och besviken pga jag försökte få datorn så tyst som möjligt. Jag är en ung student så jag har verkligen inte råd att köpa ett nytt och jag har mycket knappa kunskaper om att köpa saker, kan jag lämna tillbaka det till Inet eller er och få ett nytt?

Kika i manualen, där har vi lite tips på inställningar som ibland kan få bort coil whine. Fungerar inte det så vänd dig till din återförsäljare (Inet) för utbyte.

Permalänk
Medlem

Hej Fractal Design, Jag har ett Fractal Design Define XL R2 chassi och är intresserad av en sidopanel med fönster, är det något man kan köpa enskilt av er eller något ni har planer på att börja sälja?

Permalänk
Medlem

Hallå Fractal!
Det är så att jag har råkat tappa ner en liten skruv i mitt Newton 600W R3 , jag kunde i början höra den om jag skakade på nätagget men nu kan jag inte det längre så jag tror att den har fastna på något magnetiskt . Jag har testat det utanför datorn så jag vet att det fungerar men kan det vara något farligt att låta skruven vara den där är och använda nätagget som vanligt i datorn? Jag har det monterat med baksidan uppåt och där var där skruven trillade ner

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

Skruven har troligen kilat fast sig någonstans (heller ramlat ut) och kan lossna om 5sek heller tio år därmed så säger jag bara dra ur nätsladden ur nätagget direkt och skicka in på rep,släng,köp nytt heller be någon som kan skruva elektronik att öppna det och ta ur skruven.
För har du otur så kan denna skruv lägga sig på ett olämpligt ställe och ge ut 240v istället för 3.3v, 5v, 12v, till datorns delar med andra ord så riskerar du ALLA delar i datorn moderkort,cpu,minne,grafikkort,hd,dvd,fläktar,osv får någon av dessa ens det dubbla (dvs 24v i värsta fall och 240v är tio gånger värre) så ryker den delen på en millisekund.

Inte nog med det utan skruven kan även hamna så att den för ut 240v till datorchassit och tar du,nån annan,vuxen,barn,hund,katt på det så är det STOR FARA för att denne dör.
Har du ett elsystem i huset,lägenhet som har skyddsjord så bryts strömmen (men man får fortfarande en bra smäll innan den hinner bryta) om detta händer MEN i lite äldre hus,lgh så är det LÅNGT ifrån säkert att detta finns på ALLA uttag (själva uttaget kan vara "jordat" men är det kopplat med kabel i väggen hela vägen till elcentral?) tex mitt hyreshus har bara jordat i badrum och kök (fast ett uttag i kök saknar jord).
Utan jord så märks detta inte alls förrens någon tar i datorn.

Du KAN ju chansa och köra vidare OM du är villig att utsätta dig själv,andra,djur (med tanke på din bild så en fuktig hund nos leder ström mycket bättre än vad din hand gör) för livsfara OCH utsätta delarna i datorn för detsamma.
I ALLA ANDRA FALL DRA UR SLADDEN DIREKT!!!!!

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Skruven har troligen kilat fast sig någonstans (heller ramlat ut) och kan lossna om 5sek heller tio år därmed så säger jag bara dra ur nätsladden ur nätagget direkt och skicka in på rep,släng,köp nytt heller be någon som kan skruva elektronik att öppna det och ta ur skruven.
För har du otur så kan denna skruv lägga sig på ett olämpligt ställe och ge ut 240v istället för 3.3v, 5v, 12v, till datorns delar med andra ord så riskerar du ALLA delar i datorn moderkort,cpu,minne,grafikkort,hd,dvd,fläktar,osv får någon av dessa ens det dubbla (dvs 24v i värsta fall och 240v är tio gånger värre) så ryker den delen på en millisekund.

Inte nog med det utan skruven kan även hamna så att den för ut 240v till datorchassit och tar du,nån annan,vuxen,barn,hund,katt på det så är det STOR FARA för att denne dör.
Har du ett elsystem i huset,lägenhet som har skyddsjord så bryts strömmen (men man får fortfarande en bra smäll innan den hinner bryta) om detta händer MEN i lite äldre hus,lgh så är det LÅNGT ifrån säkert att detta finns på ALLA uttag (själva uttaget kan vara "jordat" men är det kopplat med kabel i väggen hela vägen till elcentral?) tex mitt hyreshus har bara jordat i badrum och kök (fast ett uttag i kök saknar jord).
Utan jord så märks detta inte alls förrens någon tar i datorn.

Du KAN ju chansa och köra vidare OM du är villig att utsätta dig själv,andra,djur (med tanke på din bild så en fuktig hund nos leder ström mycket bättre än vad din hand gör) för livsfara OCH utsätta delarna i datorn för detsamma.
I ALLA ANDRA FALL DRA UR SLADDEN DIREKT!!!!!

Oj då nu blev man lite orolig , har haft igång den ett tag nu Men jag ska se vad Fractal svarar här och kontakta deras support. Jag har haft det i knappt en månad så garanti finns ju om det täcker sånt här ?

EDIT: Jag fick ut den! Skakade den en stund och då flög den ut

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

Då hade du tur att du fick ur den! (det var bara en och inte två du tappade i då? bara för att vara säker)
Jag tvivlar på att detta skulle gåt på garanti.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Då hade du tur att du fick ur den! (det var bara en och inte två du tappade i då? bara för att vara säker)
Jag tvivlar på att detta skulle gåt på garanti.

Ja jag är helt säker på att det bara var 1 för jag har alla 6st. Jag höll på att skruva bort fläktkontrollerna i chassit och tappade ner skruven när jag skulle lägga ifrån mig den Såhär ser det ut: http://www.techspot.com/mediagallery.php?f=351&sub=images&img... som du ser sitter nätagget precis bakom.

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

Har ett par frågor angående Node 304. Vilka fläktar är det som följer med? Försöker göra mitt chassi så tyst som möjligt och undrar då alltså om det är någon mening med att byta fläktarna som medföljer.

Kan även nämna att om ni ska ha långa grafikkort i denna lådan så kan man tänka på att inte köpa vilket modulärt nätagg som helst. Jag köpte https://www.inet.se/produkt/6909791/be-quiet-pure-power-l8-43... vilket resulterade i att jag var tvungen att modda (kylflänsen var för lång) mitt https://www.inet.se/produkt/5409664/gigabyte-geforce-gtx-660-... för att det skulle platsa. Så i detta fallet kanske det är att föredra icke-modulära nätagg.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem

Hejsan. Jag har en Fractal Design Define R4 Black pearl med fönster. Men sen jag köpte ett nytt databord så var jag tvungen att ställa den på golvet. Och det ser ju lite konstigt ut om man har chassi med fönster som står på golvet. Kan man köpa en vanlig sidopanel utan fönster av er och hur mycket skulle det nu kosta i så fall :). Har försökt maila er via hemsidan men har inte fått något svar.

Mvh

Fredrik

Visa signatur

Chassi : Corsair iCUE 465X RGB Processor : Intel Core i9-11900F Stock Moderkort : ASUS ROG Strix B560-F GAMING WIFI Cpu Kylare : CM ML240L V2 ARGB Ram : Kingston FURY Beast RGB DDR4 16GB 3200 MHz Gpu : Gigabyte GeForce RTX3080 GAMING OC LHR SSD : Kingston A2000 1TB NVMe M.2 Nätagg Corsair RM750x, 750W Consoller: PS4

Permalänk
Skrivet av Razeezor:

Hejsan. Jag har en Fractal Design Define R4 Black pearl med fönster. Men sen jag köpte ett nytt databord så var jag tvungen att ställa den på golvet. Och det ser ju lite konstigt ut om man har chassi med fönster som står på golvet. Kan man köpa en vanlig sidopanel utan fönster av er och hur mycket skulle det nu kosta i så fall :). Har försökt maila er via hemsidan men har inte fått något svar.

Mvh

Fredrik

det går tror det kostar ca 150kr:)

Visa signatur

Chass l Fractal design R4 l Gpu Msi Gtx 670 Power edition + Evga Gtx 670 l Nätaggregat Corsair HX 750w l Processor Intel core I7 3770k@5Ghz at 1.3V l Ram Corsair 16Gb l Ssd Intel 120gb l Moderkort Msi Z77 Gd 65 l Windows 7 l http://valid.x86.fr/qj1bmw

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fractal Design:

Skrivet av thorsama:

Har ett par frågor angående Node 304. Vilka fläktar är det som följer med? Försöker göra mitt chassi så tyst som möjligt och undrar då alltså om det är någon mening med att byta fläktarna som medföljer.

Vet inte om ni missade mitt inlägg.

Har ni även möjlighet att ge förslag på en processorkylare som går svalt till en FM1 socket?

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thorsama:

Vet inte om ni missade mitt inlägg.

Har ni även möjlighet att ge förslag på en processorkylare som går svalt till en FM1 socket?

Det är sällan dom svarar här. Men när det gäller fläktarna finns det spex och recensioner att hitta om detta.

Angående kylare funkar http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1469985, vet inte hur bra den kyler men ska funka så länge du inte klockar. Annars tror jag färdig vattenkylning ska få plats.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Fractal Design
Skrivet av Toobbbbee:

Hej Fractal Design, Jag har ett Fractal Design Define XL R2 chassi och är intresserad av en sidopanel med fönster, är det något man kan köpa enskilt av er eller något ni har planer på att börja sälja?

Hej!
I nuläget finns det tyvärr inga planer på ett separat fönster till Define XL R2.

Skrivet av Theposjo:

Ja jag är helt säker på att det bara var 1 för jag har alla 6st. Jag höll på att skruva bort fläktkontrollerna i chassit och tappade ner skruven när jag skulle lägga ifrån mig den Såhär ser det ut: http://www.techspot.com/mediagallery.php?f=351&sub=images&img... som du ser sitter nätagget precis bakom.

Skönt att det löste sig för dig!

Skrivet av thorsama:

Har ett par frågor angående Node 304. Vilka fläktar är det som följer med? Försöker göra mitt chassi så tyst som möjligt och undrar då alltså om det är någon mening med att byta fläktarna som medföljer.

Kan även nämna att om ni ska ha långa grafikkort i denna lådan så kan man tänka på att inte köpa vilket modulärt nätagg som helst. Jag köpte https://www.inet.se/produkt/6909791/be-quiet-pure-power-l8-43... vilket resulterade i att jag var tvungen att modda (kylflänsen var för lång) mitt https://www.inet.se/produkt/5409664/gigabyte-geforce-gtx-660-... för att det skulle platsa. Så i detta fallet kanske det är att föredra icke-modulära nätagg.

Hej!
Fläktarna som följer med i Node 304 är våra Silent Series R2 fläktar, samma som säljs separat. Hurvida dessa är tysta nog enligt ditt tycke är svårt att svara på, men det medföljer även en fläktkontroller där du kan kontrollera fläktarna i 3 hastigheter.
Du kan hitta mer info om fläktarna på vår hemsida www.fractal-design.com, under "case fans". 140 samt 92mm

Och ja, även om vissa kortare modulära nätagg fungerar fint i Node 304 så är oftast icke modulära grafikkort att föredra ihop med ett långt grafikkort. Det finns helt enkelt mer att välja på då om nätagget är lite längre.

Skrivet av Razeezor:

Hejsan. Jag har en Fractal Design Define R4 Black pearl med fönster. Men sen jag köpte ett nytt databord så var jag tvungen att ställa den på golvet. Och det ser ju lite konstigt ut om man har chassi med fönster som står på golvet. Kan man köpa en vanlig sidopanel utan fönster av er och hur mycket skulle det nu kosta i så fall :). Har försökt maila er via hemsidan men har inte fått något svar.

Mvh

Fredrik

Hej!
Om du inte redan fått svar från supporten så kommer det nog inom kort!

Skrivet av Broken-arrow:

Det är sällan dom svarar här. Men när det gäller fläktarna finns det spex och recensioner att hitta om detta.

Angående kylare funkar http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1469985, vet inte hur bra den kyler men ska funka så länge du inte klockar. Annars tror jag färdig vattenkylning ska få plats.

Tack för att du hoppar in, ja specifikationer på fläktarna finns som sagt på hemsidan.

Och korrekt angående kylningen, färdiga vattenkylningslösningar med 120mm radiatorer funkar utmärkt i Node 304.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fractal Design:

Hej!

Skönt att det löste sig för dig!

Ja Men hade det gått på garanti om inte skulle fått ut skruven?

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Skrivet av Fractal Design:

Vi räknar med att flyga hem uppdaterade enheter i slutet av Mars/tidig April. Vid kontakt med support kommer ett kvittens på köpet begäras, så försök ha det redo.

De enheter som kommer med flyg är endast till för ubyte, och nytt saldo till försäljning bör finnas på lager i slutet av April.

Jag vill inte vara den som märker ord, men ni sa faktiskt "slutet av Mars/tidig April" och nu har halva april passerat utan att jag har mottagit någon "uppdaterad version" av Adjust 108.

Hur går det för er?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Jag vill inte vara den som märker ord, men ni sa faktiskt "slutet av Mars/tidig April" och nu har halva april passerat utan att jag har mottagit någon "uppdaterad version" av Adjust 108.

Hur går det för er?

Jag undrar också hur det går, när får återförsäljarna dem i butik t.ex?

Visa signatur

Samsung 250 gb ssd, 2x Msi gtx 660, i5 3570K, FD Arc

JVC JA-s31, Mirsch OM 3-28, Micro seiki mb-15

iPhone 5, iPad air

Beats solo HD red, Supra Nitro black