League of Legends klan söker en erfaren junglare. [WEST]

Permalänk
Medlem

League of Legends klan söker en erfaren junglare. [WEST]

Hej!

Vi var nyligen 5 irl's men pga. överflöd av whine och rage så har vi alla kommit överens om att det inte kommer att fungera.

Därför söker vi nu en ny spelare.
Kraven är inte höga och vi spelar inte på en allt för seriös nivå. Men vi föredrar att alla har gameface på under samtliga matcher.

Är ni intresserade så ber vi er att svara i tråden.
Det som måste ingå är:
Hur ofta ni kan spela samt hur länge ni har spelat.
All övrig information som är relevant uppskattas.

MvH

Tobias.

Permalänk
Medlem

division / league?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Skulle läst igenom tråden en extra gång.
Vi ligger just nu i silver 1 och där har vi legat ett tag pga. att vi inte har kunnat spela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

division / league?

Skulle läst igenom tråden en extra gång.
Vi ligger just nu i silver 1 och där har vi legat ett tag pga. att vi inte har kunnat spela.

Jag kan även tillägga att vi just nu siktar på Platinum.

Permalänk
Medlem

Allright.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Tjenare,jag kör på east men tänkte dra en transfer. silver 1 i duoQ och kör mycket jungle samt adc.

edit kan kora varje dag 2-3 matcher och har spelat i tva ar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Tjenare,jag kör på east men tänkte dra en transfer. silver 1 i duoQ och kör mycket jungle samt adc.

edit kan kora varje dag 2-3 matcher och har spelat i tva ar.

Att du ens vågar möta Silver 1 på EAST mot West. sham on ya'

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Tjenare,jag kör på east men tänkte dra en transfer. silver 1 i duoQ och kör mycket jungle samt adc.

edit kan kora varje dag 2-3 matcher och har spelat i tva ar.

Skrivet av 13ers3rk:

Att du ens vågar möta Silver 1 på EAST mot West. sham on ya'

Håller med, har kollat lite på east och det verkar som att EAST challenger nivån ligger runt platinum nivån på west, vilket innebär att silverspelarna på east är runt brons på west, men jag kan ha fel. Du får transfera och se hur det går, det är mycket trevligare på andra sidan häcken så att säga ( så länge man byter ifrån east till west ).

Edit: förlåt för offtopic, hoppas ni hittar en jungler

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Tjenare,jag kör på east men tänkte dra en transfer. silver 1 i duoQ och kör mycket jungle samt adc.

edit kan kora varje dag 2-3 matcher och har spelat i tva ar.

Du har inte tid till i alla fall 4-5 games per dag? Blir du trött efter några games eller är det tiden du har ont om?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zalkan92:

Du har inte tid till i alla fall 4-5 games per dag? Blir du trött efter några games eller är det tiden du har ont om?

Jag kan köra 4-5 games per dag. Men isåfall inte VARJE dag.:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Jag kan köra 4-5 games per dag. Men isåfall inte VARJE dag.:P

Det låter bra!
Vi spelar inte varje dag, eftersom vi inte har något fast schema. Kanske något som kommer i framtiden.

Hur gammal är du?

Om du nu ändå ska byta server så är du mer än välkommen till några test games med oss

Permalänk

Jag är även lite intresserad går dock i gymnasiet just nu i 2:an så har inte tid under vardagarna att spela förutom om vi skulle ha lite läxor etc. Så jag spelar mest på helger och lov. Har spelat i ungefär två år lite mer ligger just nu i silver 3-4 i soloq. Har mainat jungle för ett tag sen och spelar just nu alla roler i soloq men skulle vara skönt att få ett lag där man kan utvecklas mer på just en roll. Om detta låter intressant så kan jag gärna hänga med på några games.

IGN: Cowsy

Kan även lägga till att jag älskar att testa nya saker och min main jungler var (när jag maina jungle) var Evelynn. Numera är det antingen xin zhao eller hecarim.

Visa signatur

I7 13700kf | Asrock Z790 m-ITX Wifi | Noctua NH-U12A | Cooler Master Nr200P | Corsair SF 750 |OCZ Trion 240GB | Samsung 830 128 Gb | 2x 480GB Kingston SSDNow | 32 Gb DDR5 6000mhz |Asus TUF OC 3080 | Kringutrustning: Tangentbord Logitech G915, Logitech G603,Philips fidelio X2, Skärm Asus Tuf 1440p 165hz TN, AOC G2460PF 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av zalkan92:

Det låter bra!
Vi spelar inte varje dag, eftersom vi inte har något fast schema. Kanske något som kommer i framtiden.

Hur gammal är du?

Om du nu ändå ska byta server så är du mer än välkommen till några test games med oss

16 år. Jag pm:ar.

Permalänk
Medlem

Har ni hittat någon junglare?

Jag är annars intresserad av att testköra med er.

Hur gamla är ni?
Jag är 30 år, vilket innebär inget gnäll eller kastande av tangentbord.
Föredrar seriösa spelare som spelar för att utvecklas och bli bättre men framför att för att ha roligt.
Jag har två mål per match, inte dö och ha flest CS.
kan ju kolla upp mig på lolking

EUWEST namn: MacBlade
skicka PM eller In game message.

Visa signatur

P5N-E SLI | Intel E7200 | 2048 MB DDR2 | GeForce 7800GTX | HP 24" |

Permalänk

Jag är up for try, IGN är deadjuice spelat sen s2 började.. kan väl de mesta men är inte den bästa. Gillar att spela en aggressiv junglare, typ j4, xin, voli etc.

Visa signatur

Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit | Moderkort: ASUS ROG Strix B450-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360 AIO | GPU: Palit Gaming RTX 3090 | RAM: G.Skill Trident Z RGB 3600Mhz 2x8GB

Permalänk

hej jag är jungler, jag kör oftast gp och har kört ranked sen season 1 just nu ligger jag i qulifier mellan silver fyra å 3. det är
pga av att min bästa kompis är rätt dålig och spelar i bronze 2. jag
spelar på west hör av er.

Permalänk

jagtror jag hade 17-9 i wins - lose som gp season 2

Permalänk
Medlem

Spelar på West division 1 silver spelar jungle, 15 år spelat i två år. IGN reest euw

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej!
Mainar jungel, bara att adda Kn00d på EUW, spelar varje dag i princip. Jobbar mig uppåt i divisionerna i soloQ silver 1 atm.

Permalänk
Medlem

Möjligen intressant, är guld 2 just nu