Permalänk
Medlem

fick bluescreen men hann inte läsa

tja jag fick bluescreen nyss men den var så snabbt man hann inte läsa någon förslag vrf jag fick den elr vad jag ska göra? eller ska jag skita i?
jag har inte fått blue screen på läänge och jag har ingenting som är övercklockad. mer info?? skriv då lägger jag till

Permalänk
Medlem

Skit i det tills du får en till. Om problemet inte uppstår igen så är det ju inga bekymmer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 007onex:

tja jag fick bluescreen nyss men den var så snabbt man hann inte läsa någon förslag vrf jag fick den elr vad jag ska göra? eller ska jag skita i?
jag har inte fått blue screen på läänge och jag har ingenting som är övercklockad. mer info?? skriv då lägger jag till

Vad du gör om du får bluescreens är att du (eller i vart fall jag) laddar ner programmet WhoCrashed, där får du all info om din Blåskärm med mer

Visa signatur

CPU - 4670k @ 4.0 Grafikkort - Asus Strix 970
Minne - Corsair Value Select 3x4 Gb 1333 mhz

Permalänk
Inaktiv

Står det inte i win loggen

Permalänk
Medlem

När jag fick bluescreens hade jag kamera förberedd som tog massa bilder efter varandra för att se vad felet var.. lol

Permalänk
Medlem
Skrivet av lsak:

När jag fick bluescreens hade jag kamera förberedd som tog massa bilder efter varandra för att se vad felet var.. lol

hahaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av lsak:

När jag fick bluescreens hade jag kamera förberedd som tog massa bilder efter varandra för att se vad felet var.. lol

Skrivet av anon200632:

Står det inte i win loggen

inget intressant enda som står var
Det gick inte att initiera kraschdumpning.
Den senaste avstängningen av datorn vid 15:59:44 den ‎2013-‎05-‎19 skedde oväntat.
Datorn har startats om utan att ha stängts av ordentligt först. Det här felet kan orsakas om datorn har slutat svara, om den har crashat eller om strömförsörjningen oväntat bryts.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orkhan:

Vad du gör om du får bluescreens är att du (eller i vart fall jag) laddar ner programmet WhoCrashed, där får du all info om din Blåskärm med mer

ska se med det då

Permalänk
Medlem

OK jag hitta inga fel men jag tror att min dator tar så mkt ström så när jag kopplar in en annan dator i mitt rum så får min dator för lite ström och stängs av. jag märkte det på mina headset att strömmen försvinner, fråga mig ej hur det är så
men tack för era svar jag visste inte ens att loggboken fanns och whocrashed tack för svaren